Üdv.:
BT 016 190/55 hátsó gumi tapasztalat az euroringen.
Kaptam ingyen egy utcán,középen lejárt ("kocka" volt),szélen o km-es hátsó gumit.
A gumi széle,azaz tapadása jó volt,közel a pálya gumikhoz amiket ott használok (Pirelli SC2,Conti Race Attack Med.,Metz Racetec K2 v. K3).A közepe kopottsága miatt,ill. a 190/55-kicsi méret miatt lapos volt a geometria:alacsony volt a hátulja.
Összességében a tapadás kigyorsításon egész jó volt,a fordulékonyság kissé romlott csak,a legrosszabb a féktávokon volt,amikor tolta az elejét (nagy fékezéskor olyan érzés volt,mintha menni akarna a motor tovább egyenesen,ahelyett hogy szinte "beleállna" a villa az aszfaltba és befordulna..elöl Dun KR 106...mindíg)
Amikor felraktam hátra a Br. 200/655 V02 R Med.-ot,jó lett a geometria (hegyes lett a mot.),jól fordult,jó lett féktávon,tapadás kigyorsításon .....
BT 016-tal első 5 körben best:1,23...második 5 körben best:1,21....de nem kísérletezgettem tovább,nem akartam erőltetni,szerintem ha hátulját emeltem volna lehettett volna 1,19 is,de nem akartam Br. 016-tal eltölteni az egész délutánt 38 fokban.
V02R: best:1,18,2..itt mindent kiadtam magamból (zárás előtt 10 perccel uccsó menet:1,18,8...1,18,6...1,18,5...1,18,2)
És tényleg, még jó hogy itt rákérdeztem, csak ez a gumi olcsóbb Nálatok, mint ahol venni szoktam!
Van Bp vagy környékén műhellyel kapcsolatotok, ahol jó áron fel is teszik ki-be szereléssel, vagy ezt privát kell intézni?
Óóó egy zsír új kettes Golf azért mutatna
Egyébként értjük a felvetésed, minden gyártó így van ezzel, gyártják a régebbi fejlesztésű abroncsokat is. Nekik is jó másod vonalnak, és akik új abroncsot akarnak venni jobb áron kapják meg mint egy vadi új fejlesztésű papucsot.
Sziasztok!
Metzeller Z6 vs Pirelli Angel St kérdésben sportos túrahasználat mellett hogyan döntenétek? Valakinek tapasztalat esetleg ugyanazon gépen a 2 papuccsal?
Előre is Köszi!
L.
A sima Pilot Power még nem kifutott modell, bár nem mai gyerek már, de még mindig gyártásban van, Spanyolországban.
Ugyan így van Bt16PRO, ( bár őt már nem egyszerű nekünk sem beszerezni ) Metzeler M3, Dunlop Qualifier, Pirelli Diablo Conti Sport Attack. Ezek ugye már mind bajuszos fejlesztésű abroncsok, mégis gyártják őket.
Pl a Metzeler újra gyártásba hozta a Rennsportot Emlékszik még rá valaki? Ki használt esetleg használ most is ilyet?
En tolem gyarthatjak uzbekistanban is...
A lenyeget nem fogtad. Szamomra eleg furcsa,hogy egy reg kifutott modelt meg gyártanak. Manapsag a gyártást sok helyre kiadjak... A lenyeg,hogy hozza e a regi jo minoseget?!
A gyártás helye minden esetben rajta van minden autó és motorgumin. Feltételezem, hogy a gyártás helyétől függetlenül ugyanazt kapod. De, a Pilot Power nem kifejezetten pályára való.
Kivancsi lennek a véleményedre. Viszonylag olcsón lehet kapni Michelin pilot powert,ujat,talan Kínában gyártják,de ebben nem vagyok biztos...
Ezek hozzak a regi szinvonalat,minőséget? Akar pályán is?
üdv! én meg nem veszek újat, mert nem fizetem meg a zsidó állam adóit + a kereskedő 150 % hasznát, puff
himizoli fórumtársam megmutatta hogy egy 2008-as gyártású conti road attakkal amit sokan köpködnek elől hátul 0 -ra motorozta a hungaroringen. én láttam személyesen, igaz nem örökítettem meg de aki látta csak puffogott hümmögött magában, ennyit a szar túra gumikról és az idő múlásáról. sok bakelit motoros itt morfondíroz hogy milyen gumit vegyen és honnan, majd kockásra motorozza a legújabb race -nek hitt gumikat pedig még a lábtartó sem ér le a motorján , főleg utcai körülmények között. aki tényleg térden akar fordulni közúton annak nem csak gumi mersz is kell hozzá, itt említeném meg hogy nagy % hová jár összetörni a motorját , eger miskolc közzé ahová ész is kell nem csak gumi.
azért eladó mert billeg a léc hogy a 600-as kawa ami van, utcára vagy pályára lesz használva. ezek itt vizsgaképes gumik amiket vettem hozzá, de kaptam egy jó ajánlatot egy z750-re amit kipróbálnék -természetesen futómű csere után - pályán és ha összefut a lé rá akkor nem teszem fel, + had élvezze valaki egy 9000 km -es motor előnyeit. a z-t meg lehet szétfosatni a pályán.
az metzeler m3 nekem pályán nem jött be, 6 kör melegítés után is csúszkált, az metzeler z8 viszont meg sem nyikkant 10x 20 perc után viszont 3mm odalett belőle, de üsse kő azért van hogy fogjon kopjon. kanáry próbálta a 200-as m7rr-t, nem volt rossz de hamar fogyott. most D 211gp -t használ, nem csúszkál a 12-es hanem emeli az elejét, ennyi a különbség.
Keresnék Pirelli MT90 A/T (Scorpion) 90/90 21 M/C 54V TT (tömlős) első gumit.
A motor: KTM 990 Adventure 2006. Aki tud ilyet kérem jelezze.
BT 016 190/55 hátsó gumi tapasztalat az euroringen.
Kaptam ingyen egy utcán,középen lejárt ("kocka" volt),szélen o km-es hátsó gumit.
A gumi széle,azaz tapadása jó volt,közel a pálya gumikhoz amiket ott használok (Pirelli SC2,Conti Race Attack Med.,Metz Racetec K2 v. K3).A közepe kopottsága miatt,ill. a 190/55-kicsi méret miatt lapos volt a geometria:alacsony volt a hátulja.
Összességében a tapadás kigyorsításon egész jó volt,a fordulékonyság kissé romlott csak,a legrosszabb a féktávokon volt,amikor tolta az elejét (nagy fékezéskor olyan érzés volt,mintha menni akarna a motor tovább egyenesen,ahelyett hogy szinte "beleállna" a villa az aszfaltba és befordulna..elöl Dun KR 106...mindíg)
Amikor felraktam hátra a Br. 200/655 V02 R Med.-ot,jó lett a geometria (hegyes lett a mot.),jól fordult,jó lett féktávon,tapadás kigyorsításon .....
BT 016-tal első 5 körben best:1,23...második 5 körben best:1,21....de nem kísérletezgettem tovább,nem akartam erőltetni,szerintem ha hátulját emeltem volna lehettett volna 1,19 is,de nem akartam Br. 016-tal eltölteni az egész délutánt 38 fokban.
V02R: best:1,18,2..itt mindent kiadtam magamból (zárás előtt 10 perccel uccsó menet:1,18,8...1,18,6...1,18,5...1,18,2)
Remélem segítettem...
Van Bp vagy környékén műhellyel kapcsolatotok, ahol jó áron fel is teszik ki-be szereléssel, vagy ezt privát kell intézni?
Nem olyan tartós mint a Z6, de egyértelműen sportosabb használatot enged! A Metzeler azért elég kezdetleges sport/túra gumi,.
Nézz be hozzánk, verhetetlen áron kapod az Angelt
Egyébként értjük a felvetésed, minden gyártó így van ezzel, gyártják a régebbi fejlesztésű abroncsokat is. Nekik is jó másod vonalnak, és akik új abroncsot akarnak venni jobb áron kapják meg mint egy vadi új fejlesztésű papucsot.
Metzeller Z6 vs Pirelli Angel St kérdésben sportos túrahasználat mellett hogyan döntenétek? Valakinek tapasztalat esetleg ugyanazon gépen a 2 papuccsal?
Előre is Köszi!
L.
Ugyan így van Bt16PRO, ( bár őt már nem egyszerű nekünk sem beszerezni ) Metzeler M3, Dunlop Qualifier, Pirelli Diablo Conti Sport Attack. Ezek ugye már mind bajuszos fejlesztésű abroncsok, mégis gyártják őket.
Pl a Metzeler újra gyártásba hozta a Rennsportot Emlékszik még rá valaki? Ki használt esetleg használ most is ilyet?
A lenyeget nem fogtad. Szamomra eleg furcsa,hogy egy reg kifutott modelt meg gyártanak. Manapsag a gyártást sok helyre kiadjak... A lenyeg,hogy hozza e a regi jo minoseget?!
Amúgy a kisregényed eleje meg vége ellentmond egymásnak. Most akkor végül is miben is hiszel?
- Haverod kurvajól teljesít a ringen egy szarrá kopott túragumival is, ergo mindegy milyen a gumi csak occsó legyen?
- De azért lecseréled az M3-at mert még melegen is csúszkál?
Most akkor hogy is van ez?! Mégsem mindegy a gumi?
A Michelin-eket Spanyolországban gyártják.
Kivancsi lennek a véleményedre. Viszonylag olcsón lehet kapni Michelin pilot powert,ujat,talan Kínában gyártják,de ebben nem vagyok biztos...
Ezek hozzak a regi szinvonalat,minőséget? Akar pályán is?
Udv:peti
himizoli fórumtársam megmutatta hogy egy 2008-as gyártású conti road attakkal amit sokan köpködnek elől hátul 0 -ra motorozta a hungaroringen. én láttam személyesen, igaz nem örökítettem meg de aki látta csak puffogott hümmögött magában, ennyit a szar túra gumikról és az idő múlásáról. sok bakelit motoros itt morfondíroz hogy milyen gumit vegyen és honnan, majd kockásra motorozza a legújabb race -nek hitt gumikat pedig még a lábtartó sem ér le a motorján , főleg utcai körülmények között. aki tényleg térden akar fordulni közúton annak nem csak gumi mersz is kell hozzá, itt említeném meg hogy nagy % hová jár összetörni a motorját , eger miskolc közzé ahová ész is kell nem csak gumi.
azért eladó mert billeg a léc hogy a 600-as kawa ami van, utcára vagy pályára lesz használva. ezek itt vizsgaképes gumik amiket vettem hozzá, de kaptam egy jó ajánlatot egy z750-re amit kipróbálnék -természetesen futómű csere után - pályán és ha összefut a lé rá akkor nem teszem fel, + had élvezze valaki egy 9000 km -es motor előnyeit. a z-t meg lehet szétfosatni a pályán.
az metzeler m3 nekem pályán nem jött be, 6 kör melegítés után is csúszkált, az metzeler z8 viszont meg sem nyikkant 10x 20 perc után viszont 3mm odalett belőle, de üsse kő azért van hogy fogjon kopjon. kanáry próbálta a 200-as m7rr-t, nem volt rossz de hamar fogyott. most D 211gp -t használ, nem csúszkál a 12-es hanem emeli az elejét, ennyi a különbség.
www.revolutionmotor.hu