Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippeket. Michelin Pilot Road 2 / 3 / 4-ről mi a véleményed?
500 km alatt pedig illett volna bekopnia, sőt biztos hogy ez meg is történt. Túl erőszakos vagy Várj még vele, nincs még igazán meleg.

Kollégák közül egyikőnk se használ Qualifier II-t. Személy szerint SportSmart2-t gyűrök, ezt nem tekergeti a gép, pedig nekem is most kopott be.
sztem kb 500 km-t mentek eddig. A hátsó pár mm híjján peremig járva (utassal, melegben, finom bekormányzással mertem dönteni). Szóval nem hiszem, hogy bejáratós lenne már. A kigyorsításokon vesztettem el benne a bizalmam. Nem kell nyélgáz sem ahhoz, hogy elforogjon.
Nincs egyensulyban a kopas a tapadassal szerintem, tobb s20at en nem rakok fel
Nekem s20van, most a melegekben az ezres sv csak a feher aszfalton tekeri el meg neha kis kanyarbol kigyorsitva nyomatekcsucson.
2000km/1mm eddig a kopas átlag.
Bekopott már az abroncs? Így most látatlanban nehéz orvosolni a problémát, Dunlopok egyébként érzékenyebbek kicsit az útfelület minőségére.
Ha megfelelő tapadást szeretnél akkor mindenképp maradni kellene supersport kategóriánál, viszont akkor talán egy újabb fejlesztés. Ha Bridgestone akkor S20 EVO.

Túra/sportban legjobb száraz tapadást RoadSmart II, T30, és Angel GT nyújt. Ezek azért tartósságban is többet adnak egy sport guminál. Tapadás persze megint más kérdés. Kiélezett helyzetben nyilván több kihozható egy egy supersport gumiból.

Guminyomást próbáld hátul is 2,5 re. kiindulási alapnak jobb lesz
Mit ajánlasz helyette, ami jól tapad? 600-as Hornetre lesz, vegyes városi- és túra használatra így nem feltétlenül ragaszkodom a szupersport kategóriához. A tapadáshoz viszont igen!

Megj.: Vicces, hogy éppen a tapadás miatt választottam tavaly sport abroncsot - és tessék.
Szerintem az inkabb tura gumi mint sport. Volt nekem is de az elso szeria. kopott is es kozepesen tapadt. sportmotorra en inkabb s20, sportsmart , m77rr stb gondolnek. vagy ha slickel jartal akkor supercorsa vagy dunlop gp 211-212 Esetleg racetec..
Akkor én folytatom a sort egy másik gumival (Tőletek vettem). Dunlop Qualifier 2. Eleje oké, de a hátulja "drift" gumi. A vágott slick nem csúszott így 1 km melegedés után, mint ez 10 km után.
Igen, a nyálkás érzés jó szó rá.
Gyári guminyomás (2,5 elöl - 2,9 hátul). Kanyarban mintha a hátsó elkezdene szépen kimászni alólam. Nem elpattog, vagy hirtelen eltűnik alólam (szerencsére) hanem olyan "folyós-elmászós érzés", nem tudom máshogy leírni. És meg-megcsúszik fékezéskor is.
Hallottuk már mi is ugyan ezt, tapadásra többen panaszkodtak már.
nekem sem valt be. Egy horvat ut utan megszabadultam tole. Lassan melegedett es nyalkasan csuszkalt. Cserebe 1500 km utan ujszeru volt
Guminyomásod mennyi hidegen? Milyen szintű ez a csúszkálás, és hol jelentkezik? Kigyorsítás, féktáv, kanyarbejárat?
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Bridgestone BT 016 PRO gumival? Csak alattam csúszkál? Ráadásul melegen.

Amúgy zsír újonnan vettem tavaly szezon végén, most van benne kb. 2000km, ráadásul DOT szerint is friss.
Szia!

Persze van raktáron az S20 EVO-bol és az M7RR-ből is
Köszönöm a gyors választ.
Jelenleg van valamelyik raktáron nálatok?
(120/70 R17 és 190/50 R17)
Szia!

S20 EVO saját tapasztalat szerint is gyorsan bemelegszik, és pontos visszajelzéseket ad az útról, kollégám pályán is ment vele ESŐBEN is és meglepően nyilatkozott, hogy mennyire jó nedves tapadással bírt az abroncs.

M7RR ről sajnos nincs saját tapasztalatunk itt csak a visszajelzésekre tudunk alapozni, ami eddig mind pozitív volt. Sokan írták, hogy nagyon jól tapad az abroncs. 2ct technológia plusz további Metzeller gyártási sajátosságok csakis jó lehet. Mann TT győztes gumi, utcára biztos hogy ideális.
Bridgestone S20 evo vagy Metzeler M7RR?
Vajon melyik jobb választás a nagyfazerre?
Érvek? Ellenérvek?
10K/pár
120-180
120/70 zr 18 Continental Attack-08 9500ft 20 376 46 36
Sziasztok,
Van valakinek eladó pályázott D211 vagy D212 200/55 gumija?
Ha valakit érdekelne ez a guma 7 rugóért elvihető:
Esetleg ha ránk csörögsz,akkor segítünk szívesen a kérdésben:)
www.revolutionmotor.hu