sztem kb 500 km-t mentek eddig. A hátsó pár mm híjján peremig járva (utassal, melegben, finom bekormányzással mertem dönteni). Szóval nem hiszem, hogy bejáratós lenne már. A kigyorsításokon vesztettem el benne a bizalmam. Nem kell nyélgáz sem ahhoz, hogy elforogjon.
Nekem s20van, most a melegekben az ezres sv csak a feher aszfalton tekeri el meg neha kis kanyarbol kigyorsitva nyomatekcsucson.
2000km/1mm eddig a kopas átlag.
Ha megfelelő tapadást szeretnél akkor mindenképp maradni kellene supersport kategóriánál, viszont akkor talán egy újabb fejlesztés. Ha Bridgestone akkor S20 EVO.
Túra/sportban legjobb száraz tapadást RoadSmart II, T30, és Angel GT nyújt. Ezek azért tartósságban is többet adnak egy sport guminál. Tapadás persze megint más kérdés. Kiélezett helyzetben nyilván több kihozható egy egy supersport gumiból.
Guminyomást próbáld hátul is 2,5 re. kiindulási alapnak jobb lesz
Mit ajánlasz helyette, ami jól tapad? 600-as Hornetre lesz, vegyes városi- és túra használatra így nem feltétlenül ragaszkodom a szupersport kategóriához. A tapadáshoz viszont igen!
Megj.: Vicces, hogy éppen a tapadás miatt választottam tavaly sport abroncsot - és tessék.
Szerintem az inkabb tura gumi mint sport. Volt nekem is de az elso szeria. kopott is es kozepesen tapadt. sportmotorra en inkabb s20, sportsmart , m77rr stb gondolnek. vagy ha slickel jartal akkor supercorsa vagy dunlop gp 211-212 Esetleg racetec..
Akkor én folytatom a sort egy másik gumival (Tőletek vettem). Dunlop Qualifier 2. Eleje oké, de a hátulja "drift" gumi. A vágott slick nem csúszott így 1 km melegedés után, mint ez 10 km után.
Gyári guminyomás (2,5 elöl - 2,9 hátul). Kanyarban mintha a hátsó elkezdene szépen kimászni alólam. Nem elpattog, vagy hirtelen eltűnik alólam (szerencsére) hanem olyan "folyós-elmászós érzés", nem tudom máshogy leírni. És meg-megcsúszik fékezéskor is.
S20 EVO saját tapasztalat szerint is gyorsan bemelegszik, és pontos visszajelzéseket ad az útról, kollégám pályán is ment vele ESŐBEN is és meglepően nyilatkozott, hogy mennyire jó nedves tapadással bírt az abroncs.
M7RR ről sajnos nincs saját tapasztalatunk itt csak a visszajelzésekre tudunk alapozni, ami eddig mind pozitív volt. Sokan írták, hogy nagyon jól tapad az abroncs. 2ct technológia plusz további Metzeller gyártási sajátosságok csakis jó lehet. Mann TT győztes gumi, utcára biztos hogy ideális.
Kollégák közül egyikőnk se használ Qualifier II-t. Személy szerint SportSmart2-t gyűrök, ezt nem tekergeti a gép, pedig nekem is most kopott be.
2000km/1mm eddig a kopas átlag.
Túra/sportban legjobb száraz tapadást RoadSmart II, T30, és Angel GT nyújt. Ezek azért tartósságban is többet adnak egy sport guminál. Tapadás persze megint más kérdés. Kiélezett helyzetben nyilván több kihozható egy egy supersport gumiból.
Guminyomást próbáld hátul is 2,5 re. kiindulási alapnak jobb lesz
Megj.: Vicces, hogy éppen a tapadás miatt választottam tavaly sport abroncsot - és tessék.
Van valakinek tapasztalata Bridgestone BT 016 PRO gumival? Csak alattam csúszkál? Ráadásul melegen.
Amúgy zsír újonnan vettem tavaly szezon végén, most van benne kb. 2000km, ráadásul DOT szerint is friss.
Persze van raktáron az S20 EVO-bol és az M7RR-ből is
Jelenleg van valamelyik raktáron nálatok?
(120/70 R17 és 190/50 R17)
S20 EVO saját tapasztalat szerint is gyorsan bemelegszik, és pontos visszajelzéseket ad az útról, kollégám pályán is ment vele ESŐBEN is és meglepően nyilatkozott, hogy mennyire jó nedves tapadással bírt az abroncs.
M7RR ről sajnos nincs saját tapasztalatunk itt csak a visszajelzésekre tudunk alapozni, ami eddig mind pozitív volt. Sokan írták, hogy nagyon jól tapad az abroncs. 2ct technológia plusz további Metzeller gyártási sajátosságok csakis jó lehet. Mann TT győztes gumi, utcára biztos hogy ideális.
Vajon melyik jobb választás a nagyfazerre?
Érvek? Ellenérvek?
120-180
Van valakinek eladó pályázott D211 vagy D212 200/55 gumija?
www.revolutionmotor.hu