Ez sem egy friss fejlesztésű gumi már. Igaz rengeteg japán sport gépen gyári szerelés volt valamikor. Van aki mai napig dicséri, van aki inkább nem mond róla semmit. Megoszlanak róla a vélemények, de nagyban felhasználás függő is a dolog.
Köszi szerintem nekem is az lesz. Kékholdnál ott lehet hagyni a régi gumit vagy mit szoktak csinálni vele? Nekem még jó állapotúak de nem tudom hazahozni.
Nekem 1 hete került fel az M7RR így sok tapasztalatom még nincs vele. kb ~300 km van most bennük, de most már kezdenek bekopni. Amit eddig tapasztaltam nagyon jól irányítható a motor, könnyű döntetni a gépet, úgy tűnik nekem, hogy hamar felmelegednek és jön a tapadás. Előtte M3 volt fent. Nekem azzal sem volt bajom, ez meg még újabb fejlesztés.
Szemelyesen nem hasznaltam a metzelert, viszont jokat olvastam rola. de amit hasznaltam es en tennek fel a motorra az vagy az s20 vagy a sportsmart. Ezekrol csak jot tudok mondani minden teruleten. Ha pedig allat modjara cibalod a gazt es inkabb csak szaraz meleg idoben tolod palyazott dunlop 212 gpt raknek a motoromra a helyedben. Ez abszolut szemelyes es hayabusan bevalt gumikrol a tapasztalatom
Kissé régebbi fejlesztés már, egy fiatal gixxerre, lehet érdemesebb egy kicsit jobb abroncsot választanod. Csak a saját érdekedben.
Nézz szét a weboldalunkon, minden termék alatt találsz hosszú leírásokat.
Ha gondolod írj nekünk mailt, info@r17.hu vagy csörögj ránk és segítünk a döntésben
Akkor szerintetek jobb egy M7 RR vagy egy S20 Evo mint egy Power 3-as? Csak azért kérdezem mert most Power 2 van fent ezután power 3-at akartam de akkor lehet másra esik a választás.
Ha az M7RR mellett döntesz a héten kapunk egy "kis" szállítmányt kellemes idei gyártású gumikkal