Szia! Nekem nemrégen supercorsák voltak a motoromon, rosszat nem tudok róla mondani! Kb. 3 hete tettem fel michelin power 2ct ket........a pirellinek a közelébe se jöhet! Metzelert még nem próbáltam, lehet az lesz a következő!
Csak nyugodtan azért fórum
Qualifier ha jól tudom nem kimondottan sportos gumi nem? Sportsmart 2 az sportosabb vagy majdnem ugyanaz a kettő? Az hogy mennyit fog elmenni az mindegy csak tapadjon utcán és pályán. És ha éppen 3000 et bír leszarom
Bocsi a bele po.....,nekem DUNLOP QUALIFIER II volt fenn a gépen 12E-t ment el .Stelvió ,Garda ,Mecsek, szerpentin dögivel a végére igaz Slick lett de ettől jobb gummán még nem volt.A pályát is bírta igaz csak Kecsó volt de az többször.Szóval kipróbáltam már többet is de eddig ez TUTI.
Hát nem tetszett egyáltalán rohadt érzékeny pl az útminőségre. Pályán se nyerte el a tetszésem így több tapadású gumi kell. Lehet másnak bejött nekem ez most nem. Igaz csak 1500 km futott de másnak még jó lesz
Üdv! Hát a választás nehéz De mivel a dunlop nem jött be így kiesik,bridgestone se játszik így marad a metzeler vagy pirelli
R17! Tudnál nekem küldeni egy árajánlatot a K3-ról meg a SpV2-ről ide: hondacbr1000rr@freemail.hu. 120/70 és 190/55
Valakinek 120/70 power 2ct?
3mm kb a közepe, ha úgy mérem, mint sokan, lehet 3,2 is megvan. Nem ebből élek, ajánlj érte valamennyit, gyere el, vidd el.
Tavasszal dobtam le, javítva nem volt.
Amennyiben tényleg a tapadás a legfontosabb tényező, akkor bátran merjük ajánlani mindkét abroncsot, de ha tényleg a legjobbat akarod akkor Pirelli Diablo Supercorsa SPV2
Hívj fel minket bátran ezzel kapcsolatban
Hozzáértőktől és tapasztaltaktól kérdezném utcára mi lenne a jobb választás. Metzeler Racetec Interact K3 vagy Pirelli diablo supercorsa SP 120/70-190/55 be? Tudom hogy ezek fogynak is de most az nem fontos Dunlop sportsmart 2 őt használok most de nem tetszik se pályán se utcán így inkább ezekre gondoltam mert úgy tudom ezek utcai versenygumiszerűségek. Akinek van tanács szívesen meghallgatom
Nem érted... Amikor gumimelegitőt használsz, akkor meleg gumin méred a nyomást. Ha nem használsz gumimelegitőt, akkor pedig hideg gumin állítod a nyomást.
A kérdésem nem erre irányult. Ezzel tisztában vagyok :) Hanem, hogy azt írtad, hogy melegítővel E 2,2/ H 1,9 bar, melegítő nélkül E 2,0/ H 1,7 bar és itt nem értettem a logikát, hogy melegítő nélkül miért kellene kevesebb a gumiba, mint melegítővel. Természetesen mindkét nyomás hideg guminál mérve. A gumi még mindig Metzeler Sportech M7RR.
Ezt komolyan kérdezed?
Azért,mert menet közben versenypályán való "nyüstölésnél" elég szépen felmelegszik amúgy is a gumi, és ezáltal (fizika) a guminyomás is "jelentősen" megnő/het. Ezért kell lejjebb engedni a nyomást,ha hideg gumival mész pályára.
A képeidet nézve,kell is a jó gumma neked :)
Qualifier ha jól tudom nem kimondottan sportos gumi nem? Sportsmart 2 az sportosabb vagy majdnem ugyanaz a kettő? Az hogy mennyit fog elmenni az mindegy csak tapadjon utcán és pályán. És ha éppen 3000 et bír leszarom
R17! Tudnál nekem küldeni egy árajánlatot a K3-ról meg a SpV2-ről ide: hondacbr1000rr@freemail.hu. 120/70 és 190/55
Köszi szépen
3mm kb a közepe, ha úgy mérem, mint sokan, lehet 3,2 is megvan. Nem ebből élek, ajánlj érte valamennyit, gyere el, vidd el.
Tavasszal dobtam le, javítva nem volt.
Tehat van 4-5 lehetoseged is valasztani
Amennyiben tényleg a tapadás a legfontosabb tényező, akkor bátran merjük ajánlani mindkét abroncsot, de ha tényleg a legjobbat akarod akkor Pirelli Diablo Supercorsa SPV2
Hívj fel minket bátran ezzel kapcsolatban
Hozzáértőktől és tapasztaltaktól kérdezném utcára mi lenne a jobb választás. Metzeler Racetec Interact K3 vagy Pirelli diablo supercorsa SP 120/70-190/55 be? Tudom hogy ezek fogynak is de most az nem fontos Dunlop sportsmart 2 őt használok most de nem tetszik se pályán se utcán így inkább ezekre gondoltam mert úgy tudom ezek utcai versenygumiszerűségek. Akinek van tanács szívesen meghallgatom
Köszi
Azért,mert menet közben versenypályán való "nyüstölésnél" elég szépen felmelegszik amúgy is a gumi, és ezáltal (fizika) a guminyomás is "jelentősen" megnő/het. Ezért kell lejjebb engedni a nyomást,ha hideg gumival mész pályára.