Egyetertek
most vettem a pumigumitol dot11.11 sportsmartot es joval lagyabb puhabb mint a 2013as gp 212esem..innentol kezdve szamomra a tarolas legalabb olyan fontos szempont mint az evjarat
valo igaz hogy a DOT szam nem minden.
4 eve mikor megvettem a GSXR-emet 8 eves Michelin Pilot Powerek voltak rajta elol-hatul, a hatso olyan kockasra volt kopva hogy kanyarodni alig lehetett vele, egybol rendeltem uj gumit de persze mikor mentem a gumishoz a Lajos utcan keresztbe fordult elottem egy auto zarovonalon keresztul, en is kurvara meglepodtem de a 8 eves gumival olyat stoppie-ztam hogy csak na, meg se nyekkent az elso gumi.
Szoval nem biztos hogy a 7 eves gumi egy karika szar, de sajnos teny hogy eleg tisztesseges esely van ra.
Sziasztok! Egy kis technikai segìtségre lenne szükségem.Mit ajánlanátok egy 160/60/17 és 120/70/17 gumiabroncsnak Gixer 750re..vàrom az infókat.Köszönöm.
Szerintem túl van lihegve a DOT kérdés.
2013-ban - a megfelelő keverék és állapot miatt - használtam pl. 2006-os slicket és bőven 2 perc alatt mentem vele a Hungaroringen. De, a 25000-30000 - kizárólag versenypályán megtett - (igen jól olvasod huszonötezer-harmincezer) kilométer alatt nem ez volt ez első és vélhetően nem is az utolsó eset, hogy 5 évnél öregebb (szakszerűen tárolt) gumit használtam. Véleményem szerint önmagában DOT számból véleményt formálni értelmetlen.
Ühüm...én is láttam már varázslást, motorral is, de... lehet, hogy nem véletlenül "hümmögtek a profik"?
És éppen azért mert számít a pénz: valószínűleg olcsóbb megvenni egy garnitúra új papucsot 60-70 ezerért, mint feltenni a te szarodat 10-20ezerért aztán x-százezerért újra motort csinálni az összetört roncsból.
Ne engem pöcsözzél le, pöcsömöccse, te próbálod átverni a jónépet elöregedett gumikkal.
hmmm, pöcs. mihelyt kivakartad magad a szarból és több lett pár ft-al a fizud mindjárt a számháborút kezded el a hőskorban örültél ha minta volt a bakeliton , most meg itt vered magad. húzd te magadba a faszod, ha rendesen felmelegszik egy ilyen gumi ugyan úgy lealáz vele akit tud motorozni.
a mélyen hírhedt conti road attak gumit himizoli a ringen 0-ra rakta elől hátul kiscsipa, csak hümmögtek a profik hogy miként lehetett azzal a szarral úgy menni, és nem esett pofára.
mi zavar jobban az üresség a fejedben vagy a zabszem a seggedben.
Sziasztok
Ma vizsgára vittem a gépet és elhajtottak mint a..........
indoklásuk szerint a vadi új mitas e09 gumit nem lehet közúton használni ,a kérdésemre hogy mégis miért ( "E" betűs endurógumi)a válasz : mert bütykös és az utcán nem használható. Meg valami jogszabály változásról is hablatyolt az ember hogy azért. NKH bázison volt.
Tud erről valaki valamit?
Kedves meglévő és leendő vásárlóink! Idén is várunk benneteket szeretettel a Hungexpo-n megrendezésre kerülő motorfesztiválon, a G pavilon A8-as standján leszünk ismét,mint tavaly is.Ne feledjétek,találkozunk Március 20-22 között a Hungexpo-n! www.revolutionmotor.hu
Medium keménységű,megfelelően tárolt 2010-es 25000ft
20 376 46 36
Medium keménységű,megfelelően tárolt 08-as. 28000ft
20 276 46 36
most vettem a pumigumitol dot11.11 sportsmartot es joval lagyabb puhabb mint a 2013as gp 212esem..innentol kezdve szamomra a tarolas legalabb olyan fontos szempont mint az evjarat
4 eve mikor megvettem a GSXR-emet 8 eves Michelin Pilot Powerek voltak rajta elol-hatul, a hatso olyan kockasra volt kopva hogy kanyarodni alig lehetett vele, egybol rendeltem uj gumit de persze mikor mentem a gumishoz a Lajos utcan keresztbe fordult elottem egy auto zarovonalon keresztul, en is kurvara meglepodtem de a 8 eves gumival olyat stoppie-ztam hogy csak na, meg se nyekkent az elso gumi.
Szoval nem biztos hogy a 7 eves gumi egy karika szar, de sajnos teny hogy eleg tisztesseges esely van ra.
2013-ban - a megfelelő keverék és állapot miatt - használtam pl. 2006-os slicket és bőven 2 perc alatt mentem vele a Hungaroringen. De, a 25000-30000 - kizárólag versenypályán megtett - (igen jól olvasod huszonötezer-harmincezer) kilométer alatt nem ez volt ez első és vélhetően nem is az utolsó eset, hogy 5 évnél öregebb (szakszerűen tárolt) gumit használtam. Véleményem szerint önmagában DOT számból véleményt formálni értelmetlen.
Dot számot tudnál mondani?
És éppen azért mert számít a pénz: valószínűleg olcsóbb megvenni egy garnitúra új papucsot 60-70 ezerért, mint feltenni a te szarodat 10-20ezerért aztán x-százezerért újra motort csinálni az összetört roncsból.
Ne engem pöcsözzél le, pöcsömöccse, te próbálod átverni a jónépet elöregedett gumikkal.
a mélyen hírhedt conti road attak gumit himizoli a ringen 0-ra rakta elől hátul kiscsipa, csak hümmögtek a profik hogy miként lehetett azzal a szarral úgy menni, és nem esett pofára.
mi zavar jobban az üresség a fejedben vagy a zabszem a seggedben.
Hát ezt meg konkrétan húzd a legnemesebb szervedre, vagy motorozzál vele te. Büntetném, aki 8 éves gumit árul.
Nyilván "jó állapotú" a 2009-es gumi...
Ma vizsgára vittem a gépet és elhajtottak mint a..........
indoklásuk szerint a vadi új mitas e09 gumit nem lehet közúton használni ,a kérdésemre hogy mégis miért ( "E" betűs endurógumi)a válasz : mert bütykös és az utcán nem használható. Meg valami jogszabály változásról is hablatyolt az ember hogy azért. NKH bázison volt.
Tud erről valaki valamit?
www.revolutionmotor.hu