jól döntöttél az s20 evoval kapcsolatban! nekem sima s20 van elöl, és tökéletes, lehet borítani, hamar melegszik és jól is tapad.
r17-nél dolgozok, nyugi átmegy a kezem alatt pár gumi stb szal van tapasztalat is használatból adódóan is saját rézről
supercorsával az is a "baj" hogy a minta mélysége elég semmi... :D 2/3-ad annyit ha elmegy mint az s20 és amennyivel drágább a pirelli ( még beszerzési áron is ) mint a bridgestone...annyit kvázi nem ér meg szerintem :) jah és igen az s20-nak szélesebb a az a hőmérsékleti tartománya ahol jól működik.
Szia, köszönöm a segítséget! Végül megrendeltem az S20 EVO-t, annyiban más a sima s20tól, hogy kicsit eltolták sport irányba. Jól szerepelt az összehasonlító teszteken is, az egyiken első, a másikon 3. volt. A revolution motorttól rendeltem, ők ajánlották elsősorban. A supercorsara fájt a fogam, viszont mondták, hogy az árán kívül azzal egy baj van (az én kezdő szemszögemből), hogy melegen kell őket tartani, különben nem is tapadnak annyira és kopnak is. Nekem meg elsősorban utcára kell, 15foktól felfele, arra ez jobb. Meg 70ért a pár kiszállítva nem is vészes ár érte.
Bridgestone Battlax S20 EVO-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Gumicsere előtt állok és a revolution motortól ezt egy kicsit jobban ajánlották mint a Diablo Supercorsat. Főleg, hogy olcsóbb is kb egy tízessel a pár.
Nagy kérdésem lenne. Jelenleg újítgatom a 250-es ETZ-et és sehol nem találok rá modernebb kinézetű utcai gumit, akár valami vágott slicket. Ugye mind a két kerék 18-as és eddig nem sok sikerrel jártam a gumik terén sajnos. Ha ebben tudna nekem tanácsot adni valaki ( jó a használt is, nem szeretnék sok pénzt áldozni rá ), akkor az nagy segítség lenne.
Előre is köszönöm.
Eladóak a képen látható gumiabroncsok,párban és nagyon jó állapotban.
- Mitas E07 mérete,hátsó130/80/18 1db?3.000Ft.
- Mitas E08 mérete,hátsó 130/80/18,első 90/90/21 2db 3.000/db.
A gumik KTM 640LC4,illetve Suzuki DRZ400-as gépen voltak?
-Az E07-ből egy darab van,
-Az E08-ból pedig egy pár.Hívj segítek és megbeszéljük?
Dj
nalam is es ice nal is 3 e alatt elkopott a hatso..tapadasban kozepes volt. ennel 100szor jobb a sportsmart raadasul 10 ezret elmegy. De az s20, angel sem szar Busan.
Szerintem, egy Pirellinél okosabb fejlesztő mérnökök vannak, mint egy gumis. Ha pedig ne adj isten egy esetleges balesetnél megnézik, és kiderül hogy fordítva van felszerelve, akkor kíváncsi lennék, hogy mossa majd ki magát?
Sziasztok. Adott a képen látható 2 gumi.
Az új (a tiszta) Pirelli Diablo
A régi egy Heidenau K64
Ott kezdődött a történet h el lett víve a gumiszerelőhöz h cserélje ki. Oké megvan, ám itthon jött a gebasz h fordítva szerelte fel...
Másnap ismerőssel bevitettem h fordítsák meg.. jött a telefon h "Üdv. szívesen megfordítom, de a motorosok szerint jobb ha fordítva van felszerelve bla bla" Hirtelen nem gondoltam át a suli folyosón uralkodó körülmények miatt vágtam rá a választ h /hát akkor maradjon így/
Majd mikor újra a kezem között volt egymás mellett a két gumi jött az elmélkedés..
Rosszul felszerelve helyezkedik el ugyan úgy a minta mint a régi gumin, azaz így mind a kettő kifele vezeti a vizet.
Tehát ha a Pirelli gyártó szerinti irányban szerelnénk fel befelé vezetné a vizet az abroncs.
De ugye van ez számomra még elég új "felfedezés", miszerint a gumigyártók rájöttek h a vizet befelé vezető abroncs jobb mint ami kifelé vezeti.
Na most valaki ezt kifejtené nekem aki otthon van ebben a témában h az h lehet jobb? Illetve h így hagyjam e a gumit vagy tényleg fordítsam meg? Lesz valami baja a szövetnek ill a futófelületnek?
Az esőgumi esőben fenomenális Hidegben meg nyilván azért jobb, mint az utcai, mert az esőgumi gyurma lágyságú és a hideg aszfalton is kielégítően ragad.
lényeg a lényeg tuti jó lesz !