Köszi az infót!
Ezt az Angel-re írtad? 18000 Busán? Az elég jól hangzik! Nekem Z750S-re kell, de akkor nekem elmenne vagy 100 ezret! Kisebb pályázást én is be akarok iktatni jövőre, de általánosságban normális közúti használatra, hosszú túrákra, szerpentinezésre kell.
Köszi az infót! Tavasszal új gumival kell kezdenem a szezont, volt néhány Pirellim eddig, azokban nem csalódtam ezért is gondolkodom az Angelben is, de közben a PR3-4 is felkeltette a figyelmem. Mivel még egyikkel sem gurultam egy métert sem nincs semmi összehasonlítási alapom ezért kérdezősködöm, olyanoktól akinek van. Nekem Z750S-re kell, ésszel motorozom 110-130 környékén, hosszabb túrákon, de azért általában olyan helyre megyek ahol szerpentinezés is van bőven ezért szeretnék olyan gumit ami nem rontja el a mókát, de azért többet megy el 6000km-nél! :)
Szia.
Nos nekem 14500fm-t volt fenn a PR3 garnitúra,és sajnos szezon vége előtt 2 hónappal kaptam egy csavart az elsőbe,és még szálszakadás is lett ott,szóval csak ennyit ment bele,de amúgy sem volt sok benne,max még 1000-1500km.
Ahogy Hollo is írta normális tempónál,ami többnyire nem túl durva kigyorsításból (semmi égetés) és közepes tempóból áll (110-130-as utazó) simán bírja 10ekm felett,persze közbe közbe elgurul a gyógyszer és az is simán belefér,mert bírja.
Továbbá ez nem sportgumi,szóval nem kell túl nagy elvárást tenni iránta,meg sok benne a vízelvezető barázda,de lehet vele szépen döntögetni,igaz könnyem meg lehet találni a határait,főleg hűvösebb időben,de teljesen okés. Jah és 60%-ban asszonnyal és topcase dobozzal felszerelve lett terhelve :P
A PR4 szerintem nagyon hasonló karakterisztikájú, tehát ez sem Sport gumi,de mintha kicsit jobban tapadna legalább is úgy érzem,vagy lehet mert most nagyon friss volt a szett amit vettem (1 hónapos) bár a PR3-se volt fél éves mikor vettem. Hűvösebb időben persze nem tapad mint egy Pilot Power 2 vagy 3,de megbízható..persze lehet hogy a kicsit nehezebb gépeken jobb érzetet ad,mert halottam már szidni a PR4-et hogy milyen szir-szar,csúszik,stb,aztán kiderült hogy SV650-en volt mind ez ami nem igazán tudta leterhelni...
Még annyi hogy a PR4 első gumija sztem hangosabb mint a PR3-asé,rendesen hangos mikor nagyobbat fékezek (mint régen a Lada Niva bütykös kereke nyári melegben :D,de egyikkel se volt gondom kanyargászás közben,ellenben anno a PR2-vel,nah az kicsit használtabban már tudott meglepetéseket okozni tempósabb lassulásnál :S
PR3 és a PR4 is esőben sztem k.va jó,többször is volt részem sajnos bőrig ázásban,de sokkal határozottabban lehet vele csapatni esőben,ezért imádom az újabb PR-eket
Szia!
Az Angel az sport-túra gumi,azt egy bizonyos szintig tudod csak az Euroringen használni,de utána túl melegedhet majd. Más gyártók abroncsait is tudjuk ajánlani,16 gyártó gumijait.Ha bármiben tudunk segíteni,légyszives csörögj ránk telefonon vagy írj emailben. köszi. www.revolutionmotor.hu 06/209786219
Nekem a Busán 18 ezret ment el! Igen, a hátsó is! Ha normálisan mész vele, akkor nagyon tartós. Esőben, hidegben is remek! Nekem a tapadásával sem volt soha gond. Nem is kockásodott ki az autópályázástól sem. Nem verseny gumi! Volt Busás a fórumban aki 4 ezer alatt szövetig gyilkolta a futófelület közepét, mások szerint nem tapad, de szerintem nem a vágott slick-hez kell hasonlítani egy sport-túra gumit. Ha úgy motorozol a közuton, hogy haza is szeretnél érni, akkor jó választás! Több napos túrák, hegyi szerpentinek, Kakucs-ring, E-ring, sok-sok autópálya és a gumi még mindig tart!
2007-es Hayabusára nézegetem a gumi kínálatotokat. Jelenleg Pirelli Angel ST van rajta, ami maximálisan megfelelt az eddigi hosszú túrázós, ésszel motorozós stílushoz. Idén viszont volt alkalmam belekóstolni az Euróringbe a RILI-s csapat felügyeletével. És nagyon megtetszett. Az Angel is becsülettel helyt állt, de a következő szezonban gyakrabban szeretnék pályákat látogatni, mindemellett utcán is használni a vasat, hosszabb túrák nélkül. A kérdésem, hogy szerinted vegyek újra angyalt rá vagy mondjuk a Diablo Rosso Corsat-t nézegettem még. Vagy más javaslatra is nyitott vagyok. Attól tartok, hogyha majd kezdek belejönni a pályázásba, lehet hogy az Angel tapadása már kevés lesz, hisz azt nem erre szánták.
Válaszodat előre is köszönöm!
Mondjuk ezt már nem de ha találsz jobb állapotút akkor fasza.
Motortól, csuklótól függ mennyit bír. Nekem hátul kb harmadát elől felét.
Tapadásban nem hasonlítható semmivel, poros kanyarzebrán se esel el vele.
Neked meddig tartott egy PR3-mas garnitúra, hátsó gumi a fazeren és milyen használat mellett? PR4-est koptattál már el? Valóban jobb a 3-omnál? mennyire lehet bedőlni a marketing szövegnek? :) Esetleg Pirelli Angel tapasztalat valakinek? Futásteljesítmény, tapadás, milyen igénybevétel mellett Pilot Road vs Pirelli Angel?
www.revolutionmotor.hu Elég jók az áraink magyar viszonylatban...is :) köszi