"Közúton felejtsd el. Pályán fel lehet rendesen melegíteni..."
Ezt válaszoltad erre:
"Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata Michelin pilot road 4-el? Régóta vadászok egy tesztet róla vagy felhasználói véleményt, de nem igazán találtam. Alföldi gyerek vagyok, sok km-t megyek, messzire kell mennem egy kis hegyi szerpentinezésért, de imádom döntögetni, kíváncsi lennék mennyire tapadós a gumi széle, mennyire dönthető, sportos?"
Nyugodtan vedd meg, nem fogsz csalódni benne... BTibi barátom PR2-t használ, én PR3-at, de a lábtartót is le lehet szakítani velük 2 személlyel 3 dobozzal is egy jó hegyi szerpentinen...
Profilmélység mindkét guminál kb 2-2,5 mm. CBR125-ön voltak, meleg időben még jól tapadnak, hidegbe már nem ajánlom. A kettő ára 2 ezer forint, Budapesten átvehető. E-mail-ben érdeklődjetek! peti.dobri@gmail.com
Valakinek van tapasztalata Michelin pilot road 4-el? Régóta vadászok egy tesztet róla vagy felhasználói véleményt, de nem igazán találtam. Alföldi gyerek vagyok, sok km-t megyek, messzire kell mennem egy kis hegyi szerpentinezésért, de imádom döntögetni, kíváncsi lennék mennyire tapadós a gumi széle, mennyire dönthető, sportos?
Köszönöm!
Nem akartam vitatkozni a "kollégával".
Nekem az eddigi összes autómon csak és kizárólag radiál gumi volt.Pedig Skoda S-100 volt az első,ami nem most volt. A jelenlegi autóm 5éves,persze hogy radiál.Talán már nem is látni szgk-t diagonál abronccsal. Az összes eddigi motoromon meg csak diagonál volt.
Ezért is csodálkoztam a trabantos összehasonlításon,hiszen az más kategória.
500as túragépem van,ami nem sportmotor.A második Bridgestone bt23,DIAGONÁL gumit használom.Most van benne 13e km,nincs vele problémám,de mivel elkopott,gondoltam kipróbálok egy Michelint,ezért is kérdeztem a Tisztelt kollégákat,akinek van róla tapasztalata,ossza meg velem.
Mondjuk nem ilyen "trabantos"összehasonlításra gondoltam.
Azóta olvastam egy csomó tesztet,leírást miszerint a Michelinnél pl.a Street radiál egy sportosabb vezetési stílushoz való,jobb a tapadása,viszont cserébe a diagonál többet bír, hosszabb túrákhoz,nagyobb terheléshez ajánlják.(nekem ez utóbbihoz kellene)
Aztán döntsön mindenki saját belátása szerint?Mindenesetre még alszom rá egyet-kettőt.
Azért szívesen meghallgatom mindenki véleményét!
Eladó abroncsaim:
Első képen: 120/70, Diablo Supercorsa, SC1: 5000 Ft.
Második képen: 190/55, Diablo Superbike, SC2: 5000 Ft.
Harmadik képen, 120/70, Diablo Supercorsa, SC2: 5000 Ft.
Negyedik képen a szóban forgó gumik.
Ötödik képen: Ha mindet elviszed, ajándékba adok egy Metzeler Racetec K2-t, és az elöl látható gumit.
Szállításban hétköznap tudok segíteni Budapest - Keleti M0 - Ecser térségében, általában késő délelőtti, kora délutáni órákban, telefonos egyeztetés alapján.
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata ilyen gumiról?http://www.r17.hu/279-140/70-1... http://www.r17.hu/200-miche
lin...
GPZ 500-ra kellene.
Tudom hogy az S=180km/ó ig jó,de H-s ba csak radiál van.
Ha nem akarok 180-al száguldozni,akkor feltehetem rá?
A radiál valóban kevesebb km-t bír?
Köszönöm!
Sziasztok!
Ktm lc4-est hajtok és aktuálissá vált mindkét gumi cseréje. A Michelin pilot power és a Conti sport attack között vacilálok, olvastam mindkettőről jót is, rosszat is. Akinek van tapasztalata valamelyik gumival segítsen hogy könnyebb legyen a választás.
Én magam is használtam kukacozott gumit közúton (amikor még mentem ott) és pl. használtam az utóbbi 1-2 évben belülről tapasszal javított slicket is és soha nem volt gondom vele, pedig a Dunlop slick deformálódik rendesen 1,3-1,5 bar körüli üzemi értéken! Ennek ellenére sosem vált le a tapasz. (A kép csak illusztráció a deformálódó Dunlopra.)
Defekt ügyben:
Át kell értékelnem magam,most ,hogy szóba került ez a szög kérdés,elbeszélgettem egy gumis haverommal erről a témáról!
Azt mondja,hogy azok az idők már elmúltak amikor egy szög miatti defektes gumit el kellett dobni,mert már évekkel ezelőtt kifejlesztettek egy új technológiát rá,mégpedig az üvegszálas foltot!
Azt mondja,hogy szinte teljes biztonsággal javítható vele a motorgumi is,mivel az üvegszál átveszi a terhelést a karkasztól,így tehermentesíti azt!
Aztán mikor kétkedtem mutatta,hogy pld olyan teherautó gumit ami oldalt volt sérülve,de úgy,hogy 4bár nyomásnál dudor volt már rajta simán megjavított ezzel az üvegszálas cuccal,utána a gyári 8 bárnál sem dudorodott ki!
Alig hittem a szememnek gondolhatjátok!
Ja a gumis haver előtt nem ismeretlen a motorgumi,mert versenyszerűen streetfighterezik és ő is simán felteszi a maga által ragasztott gumit!
Szövegértésből gyengén állsz