Eladóak lettek pályán használt pár körös motorgumijaim!
A Dunlop Sportmax D212GP PRO 1012 heti gyártású és 8813 keverékű.
A Dunlop Sportmax D211GP 3011 heti gyártású és 6743 keverékű.
A Bridgestone Battlax BT-002 Racing pedig Type 2-es keverékű.
A gumikon szinte mindenhol garantáltan mérhető 4 mm profilmélység a kopásjelzőkig, a Bridgestone hátsó pedig szinte új!
Ugyanitt Slick gumik is eladók!
Eladó
180/55x17 Michelin Pilot Power 2007.12 ...4 mm középen .....
.
180/55x17 Conti Sport Attack 2008.15 ....4 mm középen....
12 000Ft/db
valamint egy Metzeler Roadtec Z6 .....3 mm középen ( 4 mm az ÚJ) 2011.05......11 000ft
az elsőt én se merném ragasztani,volt már 500 km-es elsőben defektem,kidobtam a picsába(persze előtte végigvágtam hosszában,nehogy megnyalassanak vele valakit a lomisok)
Szokott valaki tartósan kukaccal javított gumival közlekedni? Sajnos az 1000 km-t futott gumimba szeget kaptam, ismerős megkukacolta de neten olvasgatva mindenki mást mond a tartós használatáról...
tökmindegy,hogy 2 vagy 3,ez súlyra van megszabva,a posta most változtat a díjszabáson,de a mai nap egy szett gumi,egy naposban,utánvéttel,postai utalással 2050 Ft volt
Ez az ezresre (6 coll) ne tegyél 180-as gumit, butaság. Majd ha profi versenyző leszel és a tizedmásodpercekért mész, akkor lehet. Itt nagyobb százalékban olyanok vannak akik a gumi széleit nem használják. Nekem 6.25 coll-os hátsóm volt, akkor arra csak 200-as gumit lehetett volna rakni? A 4.25-ös felnikre meg vígan rakják a 165-ös gumikat is és nem ezért szoktak elesni. Amikor a fossá kopott (4-5mm-es borda mélységű) tizenezer forintos vágott slick gumit rakod a motorodra és azzal mész pályázni, abból lesz a baj.
Engedjétek meg, hogy közvetítsem a Bridgestone Magyarország képviselőjének álláspontját a Dot számokkal kapcsolatban:
Tisztelt Fórumozók!
Az alábbi DOT kérdéshez szeretnék hozzászólni, mert, ahogy olvasom, keringenek téves információk az abroncsok korával kapcsolatban.
Sokan 2-3 éven keresztül használnak egy abroncsot a motorukon úgy, hogy azt éri napfény, vegyi anyagok, víz és különböző külső behatások mégsem szerelik le évente, hogy már ,,ÖREG” az abroncs. De egy olyan gumira, amit helyesen tároltak egy raktárban két éven keresztül már azt mondja, nem veszi meg, mert ,,ÖREG”. (persze ha nagyobb kedvezményt kap a kereskedőtől valahogy feledésbe merül a kor kérdése J )
A DOT szám alapvetően egy az Egyesült Államokból átvett jelölés az abroncsokon, ami egyébként Európában nem kötelező.
Ha egy abroncsot a gyártó ajánlásának megfelelően tárolnak (fénytől, nedvességtől, vegyi anyagoktól elzárva), akkor az abroncs technikai paraméterei nem változnak 2-3-4 év távlatában sem. Tehát az ilyen korú abroncsokra nem mondhatjuk, hogy öreg vagy nem használható. Menetteljesítményében, tapadásában, viselkedésében megegyezik egy az adott évben gyártott abroncséval. Ha négy évnél öregebb az abroncs elméletileg akkor is használható, de itt a kereskedelemben bevett szokás, hogy kedvezőbb áron értékesítik és nem feltétlen azért mert kifogásolható a kora miatt, hanem mert a kereskedő szeretne szabadulni a régi készleteitől.
A 6 évnél idősebb abroncsoknál már felléphet az öregedés problémája, de ennek az esetek túlnyomó többségében külső nyomai is vannak (csatorna repedések, szilika kicsapódás…stb)
A Bridgestone az abroncsokra a gyártástól számított 5 év garanciát vállal, tehát ha vásárolunk egy 3 éves gumit arra is azok a feltételek vonatkoznak, mint egy frissen a gyártósorról leguruló abroncsra.
Így meglátásom szerint bizonyos kérdésekben érdemes a gyártói ajánlásra támaszkodni. Remélem sikerült megválaszolnom pár kérdést.
Fabók Tamás
Bridgestone Magyarország KFT
Motor és személyabroncs műszaki és kereskedelmi értékesítő
2013.05.21.
A Dunlop Sportmax D212GP PRO 1012 heti gyártású és 8813 keverékű.
A Dunlop Sportmax D211GP 3011 heti gyártású és 6743 keverékű.
A Bridgestone Battlax BT-002 Racing pedig Type 2-es keverékű.
A gumikon szinte mindenhol garantáltan mérhető 4 mm profilmélység a kopásjelzőkig, a Bridgestone hátsó pedig szinte új!
Ugyanitt Slick gumik is eladók!