szia! engem érdekelne a bridgestone bt45ös. múlthéten sikerült belemennem egy szögbe. nem lyukadt ki a metzeler, de 2 cm-t belement srégen az a nyavalyás, úgyhogy félek. :)
bt45 130/70 és 110/70 kellene, ha csak hátsó van, az is elég.
köszi a választ!
Sziasztok! milyen gumit ajánlanátok egy cbr 600f4i -re? fontos hogy jövök ki vele Svédországba és nem az a puha kéne h legyen. Segitsetek! köszönöm előre is!
Még egyszer hangsúlyozom,hogy nem megcáfolni,vagy leszólni akartam a véleményed,mivel tisztában vagyok azzal,hogy ezen az oldalon nálad kevesebb embernek van annyi pálya és versenytapasztalata,mint neked!
Mindössze arra azért szóltam hozzá ehhez a 'kék"témához,mivel régebben olvastam egy gumigyártó véleményét a túltárolás és a túlmelegedés témában,ott említette ezt a kékülést úgy,mint az egyik lágyító alapanyag kipárolgását!
Ezt én akkor úgy értettem,hogy ha valami elpárolog a gumiból,amit a gyár beletesz,az valószínűleg nem egészséges folyamat,de most átértékelem a véleményem,mivel nyilván nem szégyen a tapasztaltabbtól tanulni és a te véleményedre sokat adok ebben a témában!
Üdv! Valaki aki ezzel foglalkozik tudna egy árajánlatot mondani 110/70 17 + 150/60 17 utcai-sport gumi párosra? Illetve keresek használt/pályázott/vágott slick 110/70-es supersport gumit!
Én mindig örültem ha megkékült a gumim mert úgy éreztem végre arra használom amire való. Megkékült az első BT14 is majd mentem még vele 5 pályanapot. Meg az összes fajta gumi amit eddig használtam bár nem mindig. Az eddig meg sem fordult a fejemben, hogy azért ne vegyek meg egy használt gumit mert meg van kékülve.
Kicsit elkanyarodtál az eredeti kérdéstől. A kérdés az volt, hogy a képen látható gumik a túlhevüléstől kékültek-e? Ráadásul belementél egy olyan kérdéskörbe, ami egyrészt magától értetődik, nevezetesen, hogy az új gumit a használttal felesleges összehasonlítani, másrészt pedig te boltban kapható utcai gumikat említesz, de a srác hirdetésében egyértelműen versenygumik szerepelnek, amelyeket ismételten kár összehasonlítani egy utcai supersport gumival. Továbbá ilyen versenygumikkal nem valószínű, hogy - ahogy említed - "az elmúlt 25 évben" találkozhattál; nem is tehetted, mert ahol téli/nyári gumizod az autód, ott ilyen versenygumikkal nem találkozol. Az viszont tény, hogy a saját versenygumijaim állásban is elszíneződnek, az is tény, hogy ezekkel én személy szerint több pályanapot motorozom is és - hogy a kérdésedre is válaszoljak - fogalmam sincs mitől kékülnek meg a plafonra pakolva, egy napfényt sosem látott műhelyben.
Egyébiránt semmi érdekem nem fűződik az alább hirdetett gumik eladásához, csak szerettem volna segítő szándékkal lenni és az esetleges téves hiedelmeket eloszlatni.
Valahol igazad van,de az hogy lehet,hogy én még az elmúlt 25 évben nem láttam a boltban olyan FRISS {nem raktárkáros elöregedett } szuper sport gumit ami kék lett volna álló helyében!?
Ne keverjük azt az állapotot,amikor a gumi lágyító összetevői bármi okból pld:öregedéses raktárkáros megtüzelt pályanapos guminál létrejött kékülés, az igazi új-friss gumival!
De légyszi cáfolj meg és írd le,hogy miért kék?:D?!
Tudom,hogy most véded a mundért,nem is akarok keresztbe tenni semmiképpen,mivel amiket árulsz az még közúton nyilván tökéletes,de NEM OLYAN,mint az ugyanolyan típusú új gumi és ez nem a mintamélységen múlik mint tudjuk
Vagy rosszul tudom?
Megvettem életem első ÚJ gumiszettjét. (BT023) Arra lennék kíváncsi, hogy meddig kell kicsit takarékon menni, azaz kb mennyi km alatt kopik el a csúszósabb "gyártási réteg".
Motorgumi13@gmail.com írj és megtaláljuk ami neked kell !
Bolti ár alatt van minden gumi