Mivel a 180/60 inkább egy 190/55-ös gumi külső paramétereivel rendelkezik, így hasonlóan fog viselkedni, mint egy 190/55-tel. Szélesebb, nagyobb az átmérője, így magasabbra kerül a motor hátulja. Ezáltal hegyesedik a villaszög, ami jobb irányíthatóságot eredményez, de kevesebb súly lesz a hátulján és picit több az elején. Nagyobb dőlésszög érhető el, hisz a szabad magasság is növekszik (később ér le a lábtartó), és a 180/60 egy újabb fejlesztés eredménye, amely nagyobb mértékben lapul, így a felfekvő felület is nagyobb a régi típushoz képest. A 180/60 SC1 nagy melegben működik igazán jól.
Szia Brian, meg tudnad mondani ,h hogyan fogja befolyasolni ha 180/55 helyett 180/60-as gumit rakok a kawasakira,sajnos nem talalok sc1 ebben a meretben csak 180/60 van az uj mintazattal.
Elore is koszi a valaszt
Ha kinagyítod a képet, láthatód, hogy a többsége Dunlop (hosszú mintás, 115/70 R17, KR389 Rear) és pár db Bridgestone (blokk típus) esőgumi. De nem én árulom őket, csak belepofáztam
Vannak tevhitek az ugynevezett "formalevalaszto reteggel" kapcsolatban. A valosagban ilyen nincs, formaelvalaszto szer van. Ez a sutesi eljaras soran teljes mertekben elparolog/eltunik.
A gyartok a kesz gumikat nagyon komoly minosegellenorzesnek vetik ala, nincs olyan a vilagon aki megkockaztatna egy ilyen problemabol adod balesetet es annak karteriteset.
Az uj gumik inkabb a szallitas es tarolas soran egy nagyon vekony es nagyon finom porreteget "vonzanak" magukra ettol lehet az uj gumi felrakas utan kisse csuszosabb.
Ahogy a kollega is irta, az uj gumival ovatosan elindulni dontogetni melegiteni. Ne az elso 100m-en tamadjuk meg a szerpentint.
Par perc ovatos dontogetes melegites majd megallni atnezni. Utana lehet. De mindenki csak esszel!
Bridgestone Battlax GP125/Moto3:
Első: 90/580 R17 (2,5") R03Z
Hátsó: 120/600 R17 (3,5") R04Z Nem keverendő össze az ugyanilyen méretű első R01Z Front gumival!
Ne vegyszerezd, koptatni kell.
Ha bemelegedik a gumi, ne a majrécsík eltűntetésén fáradozz és ne a szerpentineken kezdj vele az első 100-150km-en :)
Felrakod, mész, óvatosan döntögeted mindig picit lejjebb. Legalábbis én így szoktam.
Sziasztok.
Most először cserélek nagymotoron hátsó gumit. Újat teszek fel a régi helyett. Van valami dolgom az új gumival mielőtt útra kelek? Valamivel le lehet mosni azt a csúszós réteget amivel bevonták? Vagy az csak lekoptatni lehet? Előre is köszi!
nem pályagumi,hanem utcai,nincs benne 500 km,120+190,29900.-