Véleményetek szerint utcai használatra GSXR-1000- re melyeiket ajánlanátok?
Michelin power pure 2CT vagy Pirelli diablo rosso corsa?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Teljesen igazad van!
Én simán használok 10-éves gumit is!
Ráadásul a nagy vason!Ha ott teljesíteni tud,akkor mindenhol!
Ez a DOT-szám,egy új hülye népbutítás!
Mindenki nézze meg ! Itt a Metzeler Technika Menedzser beszél az új gumik meddig újak ! Nem értem mért lett divat ez a dot szám kérdés .
2011-es gumi már nem jó , hányszor hallottam már :) Csak 2012-2013-as gumik a jók :) Az új gumi már nem jó ha" öreg " , de használtban azért mégis megveszik sokan , de újban nem .
Mikor ilyen beírásokat látok, hogy "190-es gumi helyett csak 190 vagy 200, 180 ne" meg "2évnél öregebb gumit ne" mindig megnyugszom, hogy a magyar marketinges szakma képzése elsőrangú
Az ügyfél kezelés egy teljesen másik témakör. Természetesen mi sem titkoljuk a DOT számokat, akit érdekel továbbra is nyugodtan megkérdezheti. Csupán kereskedelmi szándéktól mentes, szakmai jellegű háttér információt próbáltunk nyújtani. Ezek után mindenkinek szíve joga eldönteni a kérdés valós jelentőségét.
Egy ismerősöm szintén R1el utcán csak 180ast használ. Most is az van fenn neki, dragon supercorsa. Azt mondja jobban szereti, könnyebb így terelgetni a motort. Látom környékbeli vagy lehet ismered is. fehér big bang r1.
Sziasztok! lehet hülye a kérdés.Van egy 180/55-ös vadi új pirelli supercorsám,kérdésem az lenne hogy feltegyem-e 190es gumi helyett R1-re,vagy nézzek rá 190es gumit.Használt már valaki 1000es motoron 180as gumit 190es helyett?
Egyetértek:) És a mai világban (is) a vevő diktál,nem mi, eladók.Szinte minden vásárló kötelezően kéri már a dot számot, ez a helyzet. Nekünk nem probléma amúgy,hogy kérik
Ha annyi motoros lenne aki érzi a különbséget 1-2-3-4 éves gumi között, akár pályán, akkor lehet erősebb mezőny lenne az ob-n mint a gp-n, és a fél mezőny a tt-n menne. Mondjuk érteni nem értek hozzá, csak szeretek poénkodni
A szélső értéket ragadtad ki, 5 éves gumi igen kevés lehet a hazai nagykereskedők készletein, viszont 1-2 éves gumi már nagyobb gyakorisággal fordulhat elő, a korábbiakban leírtak következményeképp. Gondolom te legfeljebb 1 éves gumit használsz, de ha mégis volt már 3-4 éves utcai gumid megoszthatnád velünk, hogy mire kell vigyázni velük.
A verseny gumik esete külön téma, eddig nem került szóba tehát nem írhattunk hülyeséget. A verseny gumikat a gyártástól számított egy éven belül fel kell használni. Ezt is közlik a gyártók.
Ne terjesszünk hülyeségeket. Jól tárolva is kemény már egy 5 éves gumi is, a slickek 2-3 év után is kopogósak.
Lehet velük menni, de ha van lehetőség minél fiatalabb gumit kell venni.
Egyébként tényleg meglepő. Mi is sok olyan gumit szerelünk le ami több ezer Km-t futott úgy hogy ott figyel benne 1 vagy 2 kukac. Sokszor az ügyfél nem is tudott róla, mert ő már így vette a motort. Nyugodtan motorozott vele, és nem is történt baj.
A kisebb tömeg mellett jobban ellenáll a centrifugális erőnek (inkább a behúzószállal szemben), mivel a motorabroncs szerkezete állandóan deformálódik használat közben, és a hőterhelés is extrém lehet, ezért nagyobb az esélye a folt elválásnak, mint pl személyautó abroncs esetén. A gomba viszont pozicionálja a javítóanyagot, ezért kisebb az esélye a folt elválásának, és az ebből következő légvesztésnek. Ha a saját gumimat kellene javítanom, én biztos hogy gombát használnék.
A saját műhelyünkben gépi centírozót használunk, persze radiális eltérés, vagy magas kiegyensúlyozatlan tömeg esetén optimalizálunk. Az új gumi nem feltétlenül idomul a felnire tökéletesen elsőre, illetve a gyári szelepjelölést figyelembe véve is előfordulhat, hogy a felni és a gumiban lévő súly többlet egy ponton találkoznak, vagy közel kerülnek egymáshoz, ilyenkor mindenképp meg kell keresni a legoptimálisabb pozíciót ahol egymás ellen dolgozik a két kiegyensúlyozatlan tömeg. Türelmet, és precizitást igénylő feladat, de megéri, hiszen ebben az esetben valóban elég lehet 5-10g a kiegyensúlyozáshoz.
Örülök, hogy elégedett vagy a 2012-es gumiddal, viszont sokan nem azok. Egyre többen írják be a megrendelés megjegyzés rovatába, hogy "kizárólag 2013-as gyártású abroncsot vagyok hajlandó átvenni". Inkább ezt érezzük túlzónak.
Véleményetek szerint utcai használatra GSXR-1000- re melyeiket ajánlanátok?
Michelin power pure 2CT vagy Pirelli diablo rosso corsa?
Segítségeteket előre is köszönöm!