Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HELLO egy alap dolgot kérdeznék mennyi levegő nyomásnak kell lennie a kereékben?elől 110-es pireeli hátul 140-es Dunlop
Én évek óta használok Dunlop KR (106, 108) slickeket és mintás Dunlop versenygumikat (D207GP -- D208GP -- D209GP -- D211GP) és bizton állíthatom, hogy nem tapad rosszabbul a D... a KR slicknél! A kopásról pedig annyit, hogy szerintem a D abból adódóan tartósabb, hogy 2x olyan mély a mintája, mint a KR slick kopásjelzője.
Meg tudja mondani valaki,hogy M Pilot Power hogy viselkedik pályán?
Thx:B
helo.a supermoto forumon az mondta egy srác h ugyan olyan gyorsan el fog kopni,csak szarabbul tabad.most ez hogy van?nem vágom. most dunlop slick(elöl soft,hátul medium) van rajta.
d209 böl pedig elöre medium hátra hard ot fogok rakni.(ha valki nem beszél le )
szoval nyilván nem tapad ugy,de hogy lehet az h nem bir többet?de ép azért gondolkodom ebben,mert inkább tapadjon kicsit rosszabbul,de azért ne egy honapot birjon mint ezek amik rajta voltak.nem vagyok annyira tele h havonta vegyek gumikat.
Ha lesz is motorozás akkor is már csak jövőre (a doki szerint a teljes gyógyulás elég hossadalmas lesz).
Amúgy meg elnézést mindekitől aki a gumikról szeretne itt (joggal) olvasgatni.
Azaz: vagy és motorra.....
Tavaly elütöttek. Wgy hétig azt mondtam, nem ülök többé moroeea....a második héten már a kereskedővel tárgyaltam az újról....
hali!Teljesen igazad van, mert valóban volt egy nagy adag szerencse a szerencsétlenségben.Az apro dolgokat amikről írsz és sok minden mást természetesen én is végiggondoltam.Azon is sokat gondolkodtam, hogy miért és hogyan kerültem abba pozícióba, ahogy ott feküdtem. Az ütközés és a földönfekvés közötti "mozgásom" nem teljesen áll össze bennem.Abban én is hiszek, hogy semmi sincs véletlenül. A jövőt még nem tudom, az eszem azt mondja, hogy ne kisértsem tovább a szerencsét, a szívem meg teljesen mást.Közel lakok a Mátrához, jól ismerem az utat és a Sástoi rész az amit mindig is a legveszélyesebbnek tartottam (kiforduló autók, utolsó pillanatban beforduló autósok stb.), itt mindig óvatosan mentem.
A motort még nem láttam, mivel a gerincemmel feküdnöm kell, állítólag annyira nem gáz, a másik moci viszont annál inkább.
csao!jól emlékszel kék fekete.ha annyi nem is volt de 80 biztos,kb 180-200 volt a tempo!megusztátok,vki figyelt rátok nagyon.ettől sokkal kisebb esést néha nem élnek túl.gondolkoztál már rajta h milyen apro dolgokon,történéseken mulik pl egy baleset!ha csak 5 mp-vel később indultok,ti vagy a srác,vagy egy kicsit jobban jöttök,már elkerülitek egymást!semmi sincs véletlenül.hazafelé be voltam szarva 90-nel csordogáltam.azt már tudom h ti jol megusztátok,és a vasad?reménytelen?remélem azért még fogsz motorozni?!
Ha valahol találkoznánk nem hiszem, hogy arcról megismernélek, de az most is itt van előttem, hogy pár másodperccel az események után odajött hozzám egy motoros srác, aki nem sajnálta letenni a kabátját a fejem alá a porba (ha jól emlékszem kék és fekete a kabátod, de ez nem biztos). Szóval köszönök mindent.
A suzukisról azt mondták nekem, hogy kb. 120 méter féknyomot hagyott (az egyik ismerősöm állítólag látta mikor mérték a rendőrök)
Széttört a motorod abban a kanyarban? Hát, az se lehetett semmi.
szia peti!hallom jól vagy ennek örülök,nemtom emlékszel e rám én tettem a fejed alá a kabátom h kényelmesebb legyen!kb 200 ról lassított!hátsó fékkel!?nem tudom hogy hogyan tudtam elkerülni az elém repülő gixxert,lehet fentről figyeltek rám!10 éve ugyanebben a kanyarban kettészakadt alattam egy gsxr750.még ma is ott a nyoma akorláton.most megúsztam.örülök neki hogy te is megúsztad ennyivel!
szlovákiában annyi mint nálunk a beszerzési ára.20-25 papírral olscóbb a pár.nem is fogsz róla rosszat hallani,igazi minőség
és a rendőr berendelhet vele KPM-re, plussz a biztosító balesetkor nem fizet.....
durván tapad,de hamar kopik. igy tömören
hello.
tud valaki hihetetlenül olcson vadi uj dunlop d209 et?
mondjuk még nem esedékes.de lassan elkopik alollam mostani és majd azt hiszem ilyet fogok felrakni.erröl még nem hallottam rosszat.
Kedvenc kóklerünk, Lóky Gábor is olvassa a fórumot, és már név nélkül hirdet. Zala, 30/8363-113

Fokozottan nem ajánlott
Várom a REÁLIS ajánlatokat

http://www.kepesmotor.hu/motor...árat%20és%
20vidd
Sziasztok!

Bár rendszeres olvasója vagyok a sportmotor fórumainak, csak csak most regisztráltam magam, hogy megosszam veletek legutóbbi „élményem”.
Múlt vasárnap valamikor kevéssel 6 után indultunk haza a parádsasvári parkolótól, akkor még nem sejtve, hogy a hazaérés mennyire nem lesz sima ügy. A Sástó feletti nagy kanyarig nyugodtan haladtunk (én hátul, haverom+barátnője előttem). A kanyarból kiérve haverom még látott a bicskázó, füstölő gumikkal érkező gsxr-t , én már csak azt ahogy a sávunkban csúszik felém. Egy pillant volt az egész, ami csak arra volt elég, hogy felfogjam magamban: az ütközés minkét motor számára elkerülhetetlen. Egy csattanás, majd a szalagkorlát mellett fekszek és a hátam borzasztóan fáj. A fejemet picit megemelve láttam, hogy a látvány valami leírhatatlanul lehangoló. A Suzuki vezetője (aki állítólag igen nagy sebességről próbált lelassítani a kanyar előtt) ott feküdt nem messzi tőlem és azt láttam, hogy nagyon rossz állapotban van.(Később a kórházban hallottam, hogy sajnos csak rövid ideig tudták életben tartani). A barátaim tőlem jó pár méterre feküdtek a motorjaink mellett….
Azt, hogy itt és most én még fórumozok csak és kizárólag a szerencsémnek és annak köszönhetem, hogy rendesen „beöltöztem” a motorozáshoz. Háttal csapódtam valahogy a szalagkorlátnak. Gerincprotektorom (Dainese Wave) bár tropára ment, de sérüléseim jelentősen tompította és megmentett…..
Azon a délutánon is többeket láttam fent a jól ismert póló+farmer kombinációban. Nekik üzenném, hogy nekem is melegem volt, továbbá én sem „állatkodni” mentem fel és olvashatjátok mi lett a vége.
Mi hárman ma már mind itthon gyógyulgatunk, de ez még egy igen hosszú folyamat lesz, sok kínlódással.
Végezetül szeretném megköszönni a hivatalos szervek és a hatvani kórház dolgozóinak a munkáját és mindazoknak az utósoknak és motorosoknak a segítségét, akik odajöttek és próbáltak valamit tenni azokban percekben, amíg a mentősök megérkeztek.

(Ezt az iromány az általam legtöbbet olvasott topicokba teszem be függetleül a témától, hogy a megfelelő tanulságot lehetőleg minél többen letudjátok vonni. Ha valaki reagálni kíván rá azt tegye a Mátra topicba.)

Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánva:
Peti
version x!
van egy gyári gumim a gyárija a z 750-nek azt hiszem battlax 019-es még egész jo állapotban van.ingyen elviheted,csak gyere ki érte.én nem használom el mert slicket koptatok.egy barátomtól kaptam.asszam 5000 km van benne.ha érdekel hívj:06 20 335 4453
légyszi küldj képet a mintás gumiról,köszi!
Szia nekem van 120-as és 160-as sportgumim slick és mintás ha kell tudok képet küldeni hivj 06209425330 vagy irj emailt ducati@pr.hu
metzeler m1 95%-os 15e ft bp
kösz ez megvolt csak vmi konkrétra gondoltam
120 as illetve 160 as sportgumilya használtban valakinek van? 90 % os kb