Sok ingyenes programot lehet találni a neten, itt tudsz pl válogatni: http://www.szoftverbazis.hu/ka...
Nemcsak szerkesztők, hanem egyébb hasznos dolgok is vannak, pl számláló hogy hányan látogatták az oldaladat. Így a népszerűséget is tudod mérni.
Szia!Ha tudsz valami jó weboldal szerkeztőt,írd már le nekem (ingyeneset)
nem nagyon találtam másikakat
mindenhol fizetni kell érte
én is csináltam volna még egy-két dolgot ezzel az oldallal,de nem engedi a program
Akkor te rajtad kívűl mindenkinek izlésficama van....
na mindegy nekem is tetszik és különben is kb 1éve van gépem előtte semmit sem tudtam agépekről-azonkívűl ingyen lapszerkeztővel van csinálva...ha jobbat tudsz ennél,mutasd meg.
ennyi
Ne keverd bele azt, hogy gumikat árulsz, nem azt "fikáztam". Egyébként ez messze áll a fikázástól, pusztán a weboldal formai, tartalmi, stb. megjelenséséről nyilatkoztam. De látom a negaítív kritikát nem tűröd
Valamit valamiért
Köztes megoldás?
Mondjuk a Bridgestone slickeket a gyártó áprilistól októberig ajánlja. Az kellően köztes megoldás.
Gumimelegítőt célszerű tobb okból is használni, legfőképp költségcsökkentő eszköz! Az üzemi hőfok elérésben, a felni melegítésében, ill a hő megtartásában csak csak ez segít.
Én főleg Dunlopot használok, az a legtartósabb is az összes közül.
Nagyon szuper lett az idom. 1 nap alatt rá is dobtam.
Majd készítek az uzsgyiról képeket és küldök. Most már dettó úgy néz ki mint egy 2008-as, csak a helyzetjelző lámpa meg a plexi alakja más.
Köszi a választ.
De ha én valami köztes megoldást keresnék. Olyat, hogy ne kelljen cserélgetni tavasszal, nyáron, ősszel. (Ehhez melyik lehetne egy aránylag jó választás?)
Pl.: előre-hátra medium-medium
előre-hátra soft-soft
előre-hátra soft-medium...stb
Gumi melegítőt érdemes beszerezni, vagy mennyivel lassabban melegszik be pályán egy slick gumi "üzemi hőfokra", mint egy utcai? (mennyivel több light-os kör?)
Egyébként új gumit szeretnék minden képpen. Milyen márkát ajánlasz? Dunlop, Pirelli...stb.
Pl.: a Continental Race Attack Comp. gumit próbáltad már, vagy mit lehet róla tudni?
Szia!Nemrég lett kész a weboldalam. (Használt motorgumik) http://www.sokgumi.sokoldal.hu
Nézd meg,érdemes-lehet rajt TELJESEN INGYEN hírdetni is-raktam fel több lehetőséget:eladó motorok,eladó alkatrészek és felszereltség-ha gumi most nem is érdekel,de van bármilyen motor(os ) dolgod,rakd fel hírdetni nyugodtan-egyre többen nézegetik az oldalt és van rá esélyed hogy eladj bár mit
Széles utat és gumifákat.
Szia!
Erre nehéz válaszolni. Tavasszal és ősszel puhával, nyáron lehet keményebbel. De ez természetesen az időjárástól is függ.
Én elöl Softot vagy Mediumot, hátul a Supersofttól a Hardig mindent használok. De mentem már sima utcai gumival (Qualifier RR) is 1:59-et
Ha futón hozod a motort, akkor szerintem felejtsd el a 2CT-t és slicket tegyél fel, klasszisokkal jobb! Amennyiben érdekel, tudok is adni szuper állapotúakat. Példa.
Elvileg hivatalból megyek minden MERSZ estére.
A hátsó gumimban egy nap alatt 3-4 tizeded csökken a nyomás. Lehet (érdemes) javíttatni vagy új gumit kell vennem?
Budapesten kihez érdemes fordulni a témában?
Köszi
Üdv,
Z
Te mint aki ment már a H.ringen pár 100 kört, milyen gumikeveréket (soft, medium...) ajánlanál nekem a Yamaha R6R-emre. Na és persze, ha nem egyformát előre-hátra, akkor az is írd már le, hogy hova milyet.
Eddig utcai gumival (Michelin P.P 2CT-vel) körözgettem, de kezd kevés lenni. Bár biztos bennem van a hiba. Ilyen gumival sokan mennek az én 2.18-as időimtől jobbakat.
Na mind1. Nem akarok kockáztatni és inkább pályagumit rakok az uzsgyira. Úgy is kocsival hordjuk.
Az Augusztus 21.-ei Mersz estén kint leszel? Kellene majd nekem 1 pár fehér térdkoptató.
vegyél nyugodtan használt Supercorsat, én Briantől vettem 2,8mm középpel, és 2000km után még megyek vele egy 1200km-es osztrák túrát...az SC2-es keverékkel. Aztán már megvan az SC1, az nem megy majd ennyit de meglátjuk mit bír.
http://www.szoftverbazis.hu/ka...
Nemcsak szerkesztők, hanem egyébb hasznos dolgok is vannak, pl számláló hogy hányan látogatták az oldaladat. Így a népszerűséget is tudod mérni.