Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok!
Remélem sikeres lessz!
Végy 1hátsót,az elsőn meg ne rágódj!
Nekem van 2jóállapotú 1-sőm,neked adom ha kell,csak érte kell menni,tudod mindíg elszórok 1-et
1-1csajnál.
szóval az 1ik bridgestone bt056-os 9000km vácon,a másik bt14-es 4500km budán...
szóval az 1ik a tiéd lehet,legalább segitek a kis jövevénynek!
minden hétvégén arra kelek, hogy motoros csapatok húznak el az ablakom alatt...néha egy kis felvonulás...és ez eléggé "irritálló" tud ám lenni
Jó napot(a reggelt azért erős lett volna )! Tehát azt tanácsolod, hogy D207...ráadásul az csak 25e.-(szerelve). És az sem ér, hogy egyik hónapban egy hátsó, következöben egy első? Sokkal kevésbbé terhelné a költségvetést...főleg, hogy a nejem tegnap előttre van kiírtva
...szóval összesítve a dunlop 207-et ajánlanám 32ezer a hátsó,párban vagy csak hátsót!
azt hogy lecseréled-e az 1-öt neked kell látnod,hogy milyen állapotu...
üdv! sok szerencsét!
120/70-es Michelin Pilot Power 2CT eladó.
Új!
bolti ár feléért, 20pénz.

nzemanko kukac yahoo pont com
szivesen!
a road attackról is jókat irnak a tesztek,amolyan túra-sport kategoria,de az elsődhöz inkább a
sport attack illik.
azt hogy először a hátsót teszed fel és később veszel hozzá 1-őt felejtsd!
vagy párban vagy csak hátsót cserélj! kopott hátsóhoz ujj 1-őt? erre brian,meg a
többi szaki csuklana. biztos van valami magyarázat is,bár most hirtelen nem tudok,
de elöl mindíg lassaban kopik és szebben,általában!
tehát 1első,akkár 2-3hátsót is kibír,de a jobb tapadás miatt szokták párban,hogy összeérjenek,
deha nem használod lapon,2-3ezer km-en összeérik a használtad,bár ha már 10ezernél
többet futott azt is érdemes cserélni,természetesen ez inkább állapot,mint km függő!

köszi a jókivánságokat! viszont!
http://kepesmotor.hu/motorgumi...


Van 1 eladó cross gumim ha valakit érdekelne akkor akkor a válasz gombra katt h kapjak értesítőt! köszönöm
Nos kedves hornet6, köszönöm a hozzászólásokat. Az tuti, hogy a hátsó cserés lesz, nem is használom pillanatnyilag(hátra van még az olaj, és hátsó hengertalp csere). Az is valószinűsíthető, hogy új lesz...az még kérdéses, hogy párban-e. Abban megerősítettél, hogy inkább sport gumi lenne célszerű. A hátsó keményebb, első puhább kombón nem is gondolkodtam, de ebben is igazad van. A contival most kicsit bezavartál, mert ez volt a legelső ötletem(bár én a road attackon gondolkodtam). És nem elhanyagolható szempont az sem, hogy olyan gumit szeretnék venni, aminek később meg tudom venni a 120-asát is(ha 1xre nem sikerül mégsem). A gumik életkora kevésbbé zavar, elméletileg 8 évet szavatol a gyártó. Csak hát ugye a tárolás?!?!?
Még1x köszönök mindent: Z.
(persze ha még valami eszedbe jut, várom. jó pihit!)
bridgestone?
hogyne nagyon sokmindenki,tavaly a mozaiknál vettem(3ker,shox előtt,felüljáró alatt.),van a neten árlistájuk is üsd be mozaik motorgumi.iddén láttam a legolcsóbbak a www.motor-gumi.hu,cegléd mellett,
van nekik az új bt16 3-5komponensü gumiból,teszt a májusi superbikban ez 41ezer hátra,párban 72ezer.a bt14es 60ezer...
Árul valaki(mármint motorosbolt, gumis) itthon Bridgestone gumikat?
Vagy külföldről kell beszerezni?
A barátom gugli nem sokat segített.
...közben megnéztem a mintádat,mez1.
én ehez a gumihoz eltudnék képzelni hátra 1contit,nekem volt conti sport az jó ha nem döntesz lábtartóig,
sokak szerint utcán csúszik,deha nem forszírozod a szerpentineket,nekem 1szer sem csúszott meg,
bár hidegben csak óvatosan! kb 30ezer.
a lényeg amit veszel sportgumi legyen,mert az illik az 1gumidhoz,a d207 is jó...
na én végeztem,azért még kérdezz meg valakit,de ne tul sokmindenkit,mert akkor összezavarodsz.
...azt azzonal cseréld,ne járj vele!
tehát csak hátsó kellene?
milyen állapotu az elsőd,szerintem ha metzelered van az jó gumi!
nem fontos párban cserélned,bár sokak szerint jobb,ha 1üt kopnak,de ez attól is függ mire
használod? használt utcait nem érdemes venni,max ha vki-nem használta.
70%-ost nem vennék ez nagyon relatív,használtat csak 90%-ost,de ilyen csak pályagumiban
van,néhány versenyző néhány kör után eldobja...
szuszanok...
üdv!
amit feltetél képet gondolom a sportmax,nekem ugyanilyen a mintám,és tudom.hogy
ez slick volt előző életében,a gumi jó állapotú a képről itélve.
de valószinüleg ez is vágott slick,ezek utcán gyorsan kopnak,még 1biztos pont
amiről tájékozódhatsz,a slick-re ráírják:not for use highway,magyarul ne használd utcán,
ezért már a rendőr is büntethet,de ha nem motoros valószinüleg nem fogja keresgélni ezt a feliratot,
mert ránézésre utcainak néz ki,deha szakértő akkor csak a kedvén és a jóindulatán múlik...
a 207,qvali jó párosítás,mivel a hátsó keményebb az 1.puhább,elől általában nem kopik nagyon ezért
oda rakhatsz puhát,hátra semiképpen ne rakj qvalit ,egyes tesztekben 2000km-nél elkopott,gondolom
a monsternél tovább bírná(ha nem füstölteted! ),de gondolom nem szeretnél 4000-nél cserélni...
az árak jók! bár azt kicsit fura,hogy ilyen régiek! ebben nem tudok tanácsot adni.
az mtr-ről nem tudok véleményt alkotni,ez nekem 1relytélyes gumitipus.
Hello !


Egy kis segítségre lenne szükségem. Pirelli Sport Demon gumit vennék 110/70/17 méretben.

110/70-17 54H TL Sport Demon Front
és
110/70-17 54H TL Sport Demon Front M

jelölésű gumit találtam.

A kettő közötti különbség a jelölés végén egy "M" betű amire hiába kerestem nem találtam semmit, hogy az mi a csudát jelölhet.

Aki tudja legyen olyan kedves és árulja el nekem !

Köszönöm

Péter
Egyébkén most MeZ1 van rajta...ha jól gondolom ezt a gumit már nem gyártják. De egy srác hirdet egy 70%-os hátsót. Kértem róla képet, mert igazából csak ezt kéne lecserélnem, sérült a futófelületen. Kb. 40 cm-es hasadást sikerült valahogy létrehoznom rajta...
Nnnna szóval. Először is köszönöm a véleményt, legjobb ezt olyantól kapni, akinek személyesen tapasztalata van. A sportmaxról teszek fel képet, csak a pontosítás végett...lehet, hogy tényleg óriási hülyeséget írtam akkor a D208-as mintáról. Az MTR23-ról még azt sem tudom, hogy milyen a mintája, sajnos a google ebben most nem volt a barátom, de az eladó a hétvégén küld képet róla. Az általad talált teszt alapján minősíthetjük jó guminak? Egyébként szerencsére pont van az én méreteimben eladó párban, azaz 120-160/60 17". Visszatérve a D207-re(erről is teszek fel képet) a Forgó-guminál 160-asban van csak, de a telefonon a Dunlop Qualifier-t ajánlották 120-ban hozzá. Nemtom....
És akkor az anyagiak:
MTR23 párban 43e.-
Sportmax Race párban 50e.-
D207 és Qualifier 50e.- szerelve
És semelyik gumi sem idei gyártású, mind 2004-2005 körüli...(kivéve a Qualifiert persze)
Köszi: Z.
bocs a 17 helyett 21
a 3.00 a gumi szélességét, a 17 a felni méretet jelenti. a boltos biztos, hogy tudni fogja.
jah értem
a boltos így megérti?
vagy másképpen mondjam inkább? ha másképpen akkor hogyan?
3.00-21 ez a gumi mérete coll-ban
...a road attack,nem igazán jó pályázni!
mehetsz vele néhány próbakőrt,deha húzod neki kanyarból kijövet akkor necces lehet a helyzet!
a pályától is függ,pl:az euroringi aszfalton nem kisérletezgetnék vele!
azt inkább utcára és túrázni!
első gumimon mit jelent az hogy 3.00-21?
üdv!
ha conti és pálya akkor race attack,van már olyan ami utcán is használható.
van aki sport attackkal pályázik,ez is attól függ mennyit méssz vele a pályán,ha csak 20percet
akkor még biztos,hogy jó vagy mennyire a határon motorozol?
ha kimotorozod a gumit,akkor inkább pályagumit vegyél,abban mindíg van valamennyi tartalék,
vannak már olyan racegumák amik közuton is használhatók,pl:dunlop legújabb fejlesztései!
azthiszem ilyenek vannak brian-nek! ez nem reklám,csak szimpatikusak a megnyilvánulásai
és jó gumikat árul! bár 1kicsit drága ,de nála biztos nem mész lépre...
használt-új? csatlakozom az előtem szólóhoz!
nekem is sikerült olyan használtat szerezni ami,csak pár kört futott 24000-ért,de egy kicsit nagy lett. ,ami nem nagy baj,egyébkén sem készülök sebességrekordot dönteni...
na megint irtam 1regényt...
Pont a napokban beszéltem pár emberrel és az jött ki, hogy a magyar motorosoknál 10-ből 7 használt gumit vesz ...és nem feltétlenül csak a "szegényebbek"...a tehetősebbek közül is sokan ezt teszik, mert kb. 25000-től megy egy komolyabb gépnél a gumi pl. előre és ez a legalja. És azért ez a "gazdagabbaknál" is elvi kérdés lehet...min. 25000 egy gumiért?! Na neeeeee...
Régebben vettem új gumit, de nagyon éreztem a súlyát a kiadásnak...sajnos. Inkább kevesebb mint a feléért veszek egy tényleg nagyon jó állapotban lévő használt gumit, a fentmaradó "másik félből" pedig zsír új (abból természetesen szóba sem jöhet bontott) fékbetétetet veszek vagy 700-800 km-t motorozok (az a nem mindegy) befizetem a rohadékoknak a teljesítményadót, elviszem a csajt étterembe vagy ilyesmi.
Másik érvem: vettem zsír új Bridgestone-t pár éve előre 28000-ért...2 nap múlva egy b*szott csavar kinyírta, persze megsérült egy olyan szövetszálnál, hogy a gumis 30 percig beszélt le a javításról...én pedig tajtékoztam a dühtől, a fizum 1/3-a volt abban a gumiban ...és akkor megint nincs gumim. Akkor eldöntöttem, az utolsó eset volt, hogy új gumit vettem.
Tehát: amíg egy európai főváros egyik legforgalmasabb főútján előfordulhat az, hogy szögbe, csavarba megy az ember, addig én nem érzem magam elég gazdagnak ahhoz, hogy új gumit vegyek. Nem beszélve a sok kátyúról, amik szétütik a drága felnidet gumival együtt...mert hogy így is jártam.
Viszont. Olyan helyről vegyél gumit, ami azért "bejáratott" a mocisok körében és jókat mondanak. És szemrevételezd erősen, javítva ne legyen, valaki itt elöttem említette a körömpróbát, hogy mennyire puha a gumi...magyarán, nézd meg jól!
Bocsi, kicsit hosszú lett...