Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, esetleg kipróbálnék egy használt gumit is, nem tom azzal kapcsolatban mi a vélemény. megéri?
help me pls.

a conti road attack-ról és sport attack-ról vélemény?

cbf 600-ra kellene, amivel szeretek döntögetni, és inkább sportosabban vezetek, mint túrázom. szeretem a pályzást is, vagyis inkább a tapadás mellett voksolok, még ha jobban kopik is - szívesen áldozok a biztonságomra (persze 50 és 100 ezer Ft között elég nagy a különbség)

persze jöhet bármilyen más javaslat is.

üdv, és köszi!

jaga

"vigyázzatok a paparazzikkal"
...ja és a 208-as minta azt jelenti,hogy a slickbe ezt a mintát vágták bele!
tehát vágott slick,ami nem egyenlő a gyári mintával,ez rögtön látszik a szélétől,fokozatosan
mélyitik,szivesen küldenék képet,de sajna nem tudok scanalni és csak hagyományos fgépem van.
üdv!
... a spormax race:pályagumi nekem az van fent,nagyon tapad,deha pályázni nem
jársz felesleges,mert nem tudod kihasználni és gyorsan kopik!
...szóval kicsit utánnéztem, az mtr23sportgumi a gumiteszten mind tapadásra,mind nedves úton
4-est kapott,de ugy tudom ebből csak 180/55 van ami neked nagy a mocidra,szerintem.
a teszten 1 750-es gsxr-en próbálták,ami pörgősebb,mint atied.
a d207-szerintem tökéletes választás a d208 kicsit sportosabb,tehát hamarabb is kopik!
van itt valami ducatis fórum,szerintem kukants be!
meg valami diabló,aki pirelli szakértő!
Köszönöm a választ. Kicsit bővült a kör...Dunlop Sportmax Race(kissé laikus vagyok úgyhogy most lehet hogy oltári baromságot írok, de szerintem a mintája D208), Dunlop D207(forgó-gumi) és a már régebben említett Pirelli MTR 23. Valakinek személyes tapasztalat valamelyikről? Csak a pontosítás végett: Monster 600-ra kellene nem extrém használat mellett...de azért nem baj, ha tapad!
köszi: Z.
üdv!
a pirellit nem ismerem,de neked elég 1egyszerű túragumi,nekem bridgestone bt56-volt
a hornetemen,ami szintén 600-as 1szersem csúszott meg,bár utcán óvatosan döntögetek,
néhányszor még pályán is voltam vele,és így 9000km-t bírt,vannak még ettől is tartósabb túragumik,
de azok már kevésbé tapadnak...
ui:részletesebben kérdezd brian-t,ő itt a gumiszakértő!
szeva!üllőn van nem az üllői uton!telefonszámukat nemtudom, de tényleg olcson lehet náluk kapni gumit!
Sziasztok!
Gumivásárlás előtt állok és elég tanácstalan vagyok. Ha valakinek van tapasztalata Pirelli Mtr 23-mal kapcsolatosan, lenne szives megosztani velem? 600-as Monsterre lenne...és nem mindíg szeretném a szempillámmal érinteni az aszfaltot. Tehát leginkább túrázáshoz használnám.
Köszönöm: Z.
Szeva! Az évjárat benne van minden gumiban!Az évjáratot a DOT szám jelöli!
Pl:DOT 4402 azt jelenti,hogy 2002 _év 44.hetében gyártották!Használtguminál nyomd bele a körmöd a guma közepébe és a körmöd irányában húzd meg oldalra erősen! Megfogod érezni mennyire tapad,vagy mennyire nem!Mert vehetsz fiatal és szar gumit is! Ha ezt nagyon megküldték,akkor a gumi ˝"kiég"
mivel túlzott ,tartós felmelegedéskor kipárolognak a lágyító összetevők!
Hali!Eladó 2 db corss gumma!Az első gumi mérete 70/100/17-es és 97%-os a hátsó 90/100/14 és 93%-os.1 órás versenyen voltak (yamaha yz) a gumik és ez már túl "kopott" ezért vált eladóvá.Amúgy PIRELLI márkájú.5000ft-ot kérek érte.Képet majd e-mailban küldök ha kell! (steel3KUKACfreemailPONTHU)
Na persze, hát én is nézegettem a Conti Sport Attackot...csak hát a pénz nagy úr...
Ez van. Úgyhogy egy nagyon szép állapotú Michelin Pilot Sportra neveztem be hátra, olyan is volt már nekem, arról is hasonlókat mondhatok mint a Z4-ről. Elöl is Pilot van. Egy picit még jobb is mint a Z4.. Szóval esetleg a Michelin-t is megnézhetnéd, az sem ritka. Kicsit tapadósabbnak éreztem, a Z4 okozhat meglepetéseket, ha nagyon forszírozod a "határpróbálgatást"...
Google a barátod Forgógumi
Említettétek régebben a "forgo gumi kft"-t az üllői úton. Tudakozót megkérdeztem de nem tudják hogy hol vannak, se a telefonszámukat. Tudja valaki hogy hol van, mi a rendes neve? (A telefonszám lenne a legjobb). Köszi
Hello Pepe, köszi a választ! Szeretem próbálgatni hol a határ kanyarban, de lehet Z4 lesz az alapján amit írtál. Eddig mindenki csak a ContiSport Attackot mondta, akik járnak ki nálunk motorozni mindenkinek az van 1 ZX10-et kivéve, meg akinek új van és nem koptatta le, ZX10-en 120 ezres Pirelli van, és ahol alattam elkapar az FZR, ott a Kawa gázra jön kerékre. Annyira nem rossz az a Z1 se, amikor először áztam meg vele, 190km/h volt a legtöbb szakadó esőben.
Nekem sok MeZ4 volt már a CBR-en... Hovatovább 2 héttel ezelöttig is az volt. Szerintem egy teljesen jó árban kapható gumi, de semmi extra. Furcsa szóval élve "olyan hétköznapi". És arra a legjobb, hétköznapra. Tulajdonképpen használtan is kapsz bárhol, elég gyakori, még válogathatsz is, hogy a koszost vagy a tisztát hozod el...
Viszont.
Sokat ne várj, ez egy sima sportgumi, semmi varázslat meg bionikus meg mittomén kontúr hülyeségek... Ha viszonylag tűrhető km-teljesítményt és egész jó biztonságot akarsz, akkor bátran. Főleg, ha sokat mész nagyobb tempóval egyenesen, nem zabálódik le a közepe olyan gyorsan úgy mint egy ízig-vérig sportguminak.
Esőben is jó, meg szárazon is...csak ésszel. Ha nincsenek túl sportos ambícióid és megnyilvánulásaid, akkor tényleg ajánlom! És 1.6 mm kell minimum.
És hogy megbízható gumi kell? Háááát...szerintem kérdezősködj motoroshaverok-ismerősök körében, ki hova jár gumiért...szerintem az a legmegbízhatóbb.
És MeZ4-et érdemes venni? Boncteremben egy srác nagyon lehúzta, a Z1 meg nekem egy nulla.
Hello! 160/60-18 meg 120/70-17 -eseket kell vennem FZR1000-re, júniusban megy műszakira, ott mi a követelmény 1,6 vagy 3,2mm? Meg mennyire nézik hogy azonos típusúak-e? Mostani MeZ1 ha 3-ba tiltáson elveszem a gázt(220km/h) jön az akadozó csúszás 11-ről 6-7 körül eng a fordulat meg lebeg a kormány, ez nagyon gáz? Ez az első gumicserém meg 4T motorom. 4.-be 100-ról kigyorsításnál (nagyon kis fordulatszám) amikor már csak max. 5 fokban van már döntve a motor simán kapar fél gázadásra. Pár motorossal dumáltam egyik se akarta elvinni egy oda-visszára meg ne hogy ne vegyek tartós tejet... Nem tudjátok hogy lehet kivédeni hogy ne 1-2-3 stb.évet tárolt gumit sózzanak rám hanem bizonyíthatóan csak ideit? Üdv. Zoli
Jobb az utcai!
Hello mitho, igen igaz tényleg visszahívták a pilot power 2ct első gumikat amik a franciáknál készültek, és kicserélték ingyen 1új gumira, a szerelésért se kellett fizetni (nekem is ilyen gumim volt). Hogy még most is kicserélik e azt nem tudom, érdeklődj a snowfox-nál, ők a michelin gumik magyarországi forgalmazói.
Üdv!

Most akkor mennyire jó vagy nem jó vágott slicket használni utcán? Az üzenőfalon felébe olvastam legalább annyi jót mint rosszat...
Ha figyelembe vesszük a futásteljesítményt, mennyire kell vigyázni rá meg a biztonságot (féktáv, ilyesmi), vezethetőséget és minden ilyesmit, akkor merre billen a "mérleg nyelve"?
Vélemény, tapasztalat?
MICHELIN Pilot Power 2CT (kétkomponensű) 120/70 ELADÓ.
ÚJ!
jóval a bolti árak alatt.

email: nzemanko@yahoo.com
üdv
tud vki vmit arról h régebben (azt hiszem tavaj) visszahívták a franciahonban készült michelin pilot power 2ct első gumit és újra cserélték ingyen és bérmentve (superbikeban volt).
ez él még?
CSaó!

Nekem van egy vágott slickem dunlop KR108 165/55 nagyon szép állapotú.
Illetve ehhez passzoló dunlop D208 GP gumi is igény esetén.
A slick 16ezer ft.
Az első meg megegyezés szerint ha kell.
0630/6963423