Sziasztok.
Szeretném eladni használt motorgumiaimat melyek mintás és slick pályagumik kb 400 db van minden tipusú megtalálható nagyon jó állapotúak.
Tisztelettel Egedi Sándor
tel 06209425330
e-mail: ducati@pr.hu
Van pár darab nagyon tapadós sportgumim, középen mindegyiknek minimum 4,5 mm a bordamélysége, teljesen szimetrikusak kb 90%-osak.
Bridgeston BT002 120 180 párban 25.000 Ft.
Pirelli Diablo Supercorsa 180,190-es méretben 15.000 Ft.
Michelin Power Race 190-es méretben 15.000 Ft.
Metzeler Racetec 180,190-es méretben 10-15.000 Ft.
Az aprók között is megtaláljátok.
Azért el nem lököm, legfeljebb majd esőben megállok, mert szárazon meg biztos hogy jól működik.
Mondtam, hogy korábban gyárilag így kellett felszerelni az első gumit, csak ez később változtatták meg,
és ha hátul ugyanígy jó, akkor olyan nagy gond elől sem lehet szerintem.
Köszi a tanácsot! Üdv.: Tibi
Nézd meg a képeket itt is így használták:
Szeva! A gumin a kicsi nyilak (a futófelület szélén) a hátsógumi(meghajtott) üzemmódra vonatkoznak!
A nagy nyíl az oldalfalon az elsőkerék üzemmódra vonatkozik,és ezt vedd SZENTÍRÁSNAK,mert esőben fel fog lépni az felúszás,és ezzzel le is húzhatod a rollót,mert a tükröd le fog érni a földre! A megfordítást meg már elbuktad ennyi KM után ,mert már beállt a szerkezete ebbe az irányba!
Tehát sajnos :KUKA! Legközelebb erre jobban figyelj!
Széles utat:Fenyő
Pont ez benne az érdekes, hogy ugyanezt a gumit állítólag hátra is fel lehet tenni egyes motorokra és ott úgy kelle neki forogni mint ahogyan én felraktam. Tehát két forgásirányos gumi, attól függően, hogy előre, vagy hátra szereled fel.
Ezenkívül azt is megtudtam, hogy nemsokkal azelőtt hogy én megvettem az enyémet még ezt a gumit gyártották úgy, hogy ugyanúgy kellett feltenni mint az enyémet, de közben állítólag átálltak a fordított forgásirányra. Igaz ezt külön jelezni kellett volna a gumin valamivel, de én ilyen jelzést nem láttam rajta mert nem is volt semmi!
Láttam viszont a neten olyan tesztről készült képeket, ahol látszott, hogy frankón elhasználták a gumikat és szerintem nem volt vele gond így sem .
A megfordítást meg azért nem tartom mostmár helyesnek, mert túl sokat ment ahhoz egyirányba és ahhoz rendeződött be a gumi szerkezete is, amit csak úgy megfordítani szerintem már nem kafa!
Majd esőben legfeljebb jobban figyelek, igaz egyszer már mentem vele de semmit nem lehetett észrevenni rajta. Faszául dolgozott!
Hy, okés ha eddíg nem volt gondod a gumival, nem tudom mentél e már vele esőben is, de ha a forgásirány nem megfelelő abból gebac van mert nem nyomja ki a gumi alól a vizet szal szerintem érdemes lenne megfordítani, na peace!
Ha eddig nem volt vele gond, akkor ezután sem lesz. Nem gondoltam hogy ilyen sokat bírnak ezek a Contik. Defekt nálam általános probléma. Egy szezon alatt 2-3 szöget/csavart/ kapok és eddig csak a hátsóba szerencsére. Ezért sajnálok új gumit venni, hogy aztán toldozzam foltozam.
Hali!
Köszönöm Imrufonak és F2Tomnak a válaszát és persze TeeJaynek is, csak abból sajnos nem értettem szinte semmit.
A helyzet az, hogy már kb 6000 km-t megtettem vele így most is csak véletlenül vetődött fel a kérdés.
Nem tudom mitévő legyek, gondolom mostmár megfordítani nem érdemes, ill. nem szabad. Valószínű hogy így fogom elhasználni. Igaz még szinte kopás sem látszik rajta. Biztos van még benne vagy 20000 km. Addig remélem nem fog röhögni rajtam senki, ha meglát.
Nem nagyon van szerencsém a jelek szerint ezzel a garnitúrával, mert a hátsó gumival kb. 1500 km után kaptam egy szép defektet, na most meg az elsővel vannak gondok...
Üdv!
A gumid sajnos fordítva lett felrakva... A futófelületen lévő mintázattal (még ha nyíl alakú is) soha ne foglalkozz, mindig a gumi oldalán levő nyíl a mérvadó! A gumi oldalán levő nyíl pedig mindig a forgásirányt mutatja. Így értelemszerűen ha felül van előre mutat, ha alul, akkor hátra. A nyíl környékén, vagy azon belül levő feliratok pedig szintén nem számítanak semmit. Vagyis ha beszerelve felül van a nyíl, és előrefelé áll, a feliratok nyugodtan lehetnek akár fejjel lefelé is.
Ahogy nézem neked fordítva van. Az enyém Sport Attack, nem tudom mennyire látszik a mintázat. A front és a rear jelzés csak azt jelenti hogy első gumi és hátsó gumi, a nyíl mutatja a forgásirányt.
The orientation of the ContiRoad Attack front has recently been revised. Conti Germany responded to feed-back from the UK and other markets about maximising the already incredible durability of the original front tread pattern. After the launch of the ContiSport Attack test riders commented on the fact that the reversed tread direction gave much more uniform wear across the tyres section and so the ContiRoad Attack front pattern was switched in late October 2006 to take advantage of this better wear characteristic. Some confusion exists because some European plants outside of Germany have a tread mould with small arrows at the edge of the tread near the sidewall, these arrows should be ignored. These moulds are being replaced. ContiRoad attack customers may be offered the same tyre with apparently two different directions of rotation. The tread pattern on both tyres is fine. Riders should be aware that all relevant and legally required information regarding speed rating and direction of rotation is moulded into the side-wall of the tyre, not the tread, so be sure your tyre is fitted in accordance with the directional arrow on the sidewall regardless of which way the pattern runs.
Attól kérdezném aki ért hozzá, hogy jól van-e felrakva az első gumi a gépemre, vagy pont fordítva, mert mostmár teljesen elbizonytalanodtam. Ez egy Continental Road Attack, de aki látott már ilyet az tudja.
A gumi futófelületének élén látható apró nyilak szerint jól van, ugyanúgy áll mint a hátsó.
De a gumi oldalán látható nagyobb nyíl, amiben az van írva, hogy FRONT éppen fordítva néz.
Én úgy értelmeztem ezt a nyilat, hogy ha a gumi alján el tudom olvasni, akkor előrefelé kell néznie.
A hátulján lévő REAR feliratot pedig ha ugyanígy állítom azt mutatja, hogy arra van a hátulja.
Homályosítson már fel valaki, hogy jól tudom-e?!
Ehhez kapcsolódó kérdésem pedig az lenne, hogy a Continental Sport Attakon meg nincs is ilyen kis apró nyíl a gumi futófelületének élén csak a FRONT és REAR felírat. Arra meg azt mondták, hogy az első gumit az enyémnek ellentétesen, tehát fordítva kell felszerelni.
Létezik ez?
Nem tudom miért nem tudtak egy DIRECTION felíratot valahová rávésni arra a nyavalyás gumira?!
Szeretném eladni használt motorgumiaimat melyek mintás és slick pályagumik kb 400 db van minden tipusú megtalálható nagyon jó állapotúak.
Tisztelettel Egedi Sándor
tel 06209425330
e-mail: ducati@pr.hu
Van pár darab nagyon tapadós sportgumim, középen mindegyiknek minimum 4,5 mm a bordamélysége, teljesen szimetrikusak kb 90%-osak.
Bridgeston BT002 120 180 párban 25.000 Ft.
Pirelli Diablo Supercorsa 180,190-es méretben 15.000 Ft.
Michelin Power Race 190-es méretben 15.000 Ft.
Metzeler Racetec 180,190-es méretben 10-15.000 Ft.
Az aprók között is megtaláljátok.
Üdv mindenkinek!
120/70 ZR17 M/C:
Bridgestone BATTLAX 014 - 85%-os 6000Ft
Bridgestone BATTLAX 019 - 35%-os 1000Ft
125/250 motorra ajanlom hatso guminak. Lehet alkudni, annak aki erte jon. (Piliscsaba)
Dunlop D209 GP-t keresek, hátsót (180-as). Jó állapotú, esetleg új jó áron érdekelne ;)
Köszi
Azért el nem lököm, legfeljebb majd esőben megállok, mert szárazon meg biztos hogy jól működik.
Mondtam, hogy korábban gyárilag így kellett felszerelni az első gumit, csak ez később változtatták meg,
és ha hátul ugyanígy jó, akkor olyan nagy gond elől sem lehet szerintem.
Köszi a tanácsot! Üdv.: Tibi
Nézd meg a képeket itt is így használták:
A nagy nyíl az oldalfalon az elsőkerék üzemmódra vonatkozik,és ezt vedd SZENTÍRÁSNAK,mert esőben fel fog lépni az felúszás,és ezzzel le is húzhatod a rollót,mert a tükröd le fog érni a földre! A megfordítást meg már elbuktad ennyi KM után ,mert már beállt a szerkezete ebbe az irányba!
Tehát sajnos :KUKA! Legközelebb erre jobban figyelj!
Széles utat:Fenyő
Pont ez benne az érdekes, hogy ugyanezt a gumit állítólag hátra is fel lehet tenni egyes motorokra és ott úgy kelle neki forogni mint ahogyan én felraktam. Tehát két forgásirányos gumi, attól függően, hogy előre, vagy hátra szereled fel.
Ezenkívül azt is megtudtam, hogy nemsokkal azelőtt hogy én megvettem az enyémet még ezt a gumit gyártották úgy, hogy ugyanúgy kellett feltenni mint az enyémet, de közben állítólag átálltak a fordított forgásirányra. Igaz ezt külön jelezni kellett volna a gumin valamivel, de én ilyen jelzést nem láttam rajta mert nem is volt semmi!
Láttam viszont a neten olyan tesztről készült képeket, ahol látszott, hogy frankón elhasználták a gumikat és szerintem nem volt vele gond így sem .
A megfordítást meg azért nem tartom mostmár helyesnek, mert túl sokat ment ahhoz egyirányba és ahhoz rendeződött be a gumi szerkezete is, amit csak úgy megfordítani szerintem már nem kafa!
Majd esőben legfeljebb jobban figyelek, igaz egyszer már mentem vele de semmit nem lehetett észrevenni rajta. Faszául dolgozott!
Azért köszi a segítséget! Üdv.: Tibi
Köszönöm Imrufonak és F2Tomnak a válaszát és persze TeeJaynek is, csak abból sajnos nem értettem szinte semmit.
A helyzet az, hogy már kb 6000 km-t megtettem vele így most is csak véletlenül vetődött fel a kérdés.
Nem tudom mitévő legyek, gondolom mostmár megfordítani nem érdemes, ill. nem szabad. Valószínű hogy így fogom elhasználni. Igaz még szinte kopás sem látszik rajta. Biztos van még benne vagy 20000 km. Addig remélem nem fog röhögni rajtam senki, ha meglát.
Nem nagyon van szerencsém a jelek szerint ezzel a garnitúrával, mert a hátsó gumival kb. 1500 km után kaptam egy szép defektet, na most meg az elsővel vannak gondok...
Mégegyszer köszi mindenkinek! Üdv.: Tibi
A gumid sajnos fordítva lett felrakva... A futófelületen lévő mintázattal (még ha nyíl alakú is) soha ne foglalkozz, mindig a gumi oldalán levő nyíl a mérvadó! A gumi oldalán levő nyíl pedig mindig a forgásirányt mutatja. Így értelemszerűen ha felül van előre mutat, ha alul, akkor hátra. A nyíl környékén, vagy azon belül levő feliratok pedig szintén nem számítanak semmit. Vagyis ha beszerelve felül van a nyíl, és előrefelé áll, a feliratok nyugodtan lehetnek akár fejjel lefelé is.
http://www.conti-tyres.co.uk/c...
Attól kérdezném aki ért hozzá, hogy jól van-e felrakva az első gumi a gépemre, vagy pont fordítva, mert mostmár teljesen elbizonytalanodtam. Ez egy Continental Road Attack, de aki látott már ilyet az tudja.
A gumi futófelületének élén látható apró nyilak szerint jól van, ugyanúgy áll mint a hátsó.
De a gumi oldalán látható nagyobb nyíl, amiben az van írva, hogy FRONT éppen fordítva néz.
Én úgy értelmeztem ezt a nyilat, hogy ha a gumi alján el tudom olvasni, akkor előrefelé kell néznie.
A hátulján lévő REAR feliratot pedig ha ugyanígy állítom azt mutatja, hogy arra van a hátulja.
Homályosítson már fel valaki, hogy jól tudom-e?!
Ehhez kapcsolódó kérdésem pedig az lenne, hogy a Continental Sport Attakon meg nincs is ilyen kis apró nyíl a gumi futófelületének élén csak a FRONT és REAR felírat. Arra meg azt mondták, hogy az első gumit az enyémnek ellentétesen, tehát fordítva kell felszerelni.
Létezik ez?
Nem tudom miért nem tudtak egy DIRECTION felíratot valahová rávésni arra a nyavalyás gumira?!
lehetőleg minél szélesebbet
kézikocsira kellene
kiskőrös csepel környéke jó
Ami most van:
BRIDGESTONE
120/90-17 64S
170/80-15-M/C 77S
Ilyet vagy ezek helyett ilyesmit keresek jó árban!