Egy ismerős ajánlott nagyon baráti áron egy AVON VIPER SPORT-ot hátulra. Nagy százalékban utcára kellene. Érdemes e belecsapni? Tapasztala van valakinek?
Más:
Műszaki vizsgán a motoron elöl és hátul ugyan annak a tipusnak kell lennie? Vagy elég ha megvan mindegyiken a megfelelő barázda mélység és ezzel nem szórakoznak.
Üdv
Hy! Nekem Metzeler Sporttec M3 volt hátul a Hornetemen, marha jó gumma volt, Superbike-os tesztben ez volt a kategória legjobbja, jobb mint a Pilot Powerek, mondjuk ez sajna az árán is meglátszik. Élettertema 12-13000 km lehetett agresszív stílus mellett (amikor vettem a motort, ez volt fent 90%-os állapotban). Egész végig jól tapadt, megcsúszásnak nyomát se mutatta, elég hamar felmelegedett, profilja is elég jó volt, szép ívesen kopott el, nem lett kockás, csak ajánlani tudom. 600-ason a legjobb kompromisszum lehet, nekem most Pirelli Diablo Supercorsa van fent, ezek fele annyit mennek el, ha újan kéne vennem, tuti a Metzelert választanám. Egy próbát hidd el, megér, nem fog csalódást okozni.
helló mindenki!
r6ridernek:nekem van bt014-180/55 gumi,nem 190-es,de 600-ra jó kb.4000km mentem vele,
és néhány pályanapot,jövő héten cserélem pályagumira,ha kell ingyen vihető:
a számom 06205812381.
A quad belső gyakorlatilag nem megoldható ( tavaly én isilyen mérettel versenyeztem - 1 hónapig kerestem ilyen belsőt, végül defekt-spray-vel fújtam fel. Kb. 200 órát versenyeztem utána vele, teljesen jó belső helyett ! )
Merre laksz, hova kell mennem a gumiért ?
A középső már nincs meg, a slick kb. 95%-os 160/60as soft Pirelli, az oldalfala némileg bevan repedezve 15e
Az esőguma Dunlop, 1x 10percet ment teljesen jó állapotú és szintén 15e
Van még 1-2 a szélein használt hátsó, amiknek full zsír a fútófelülete. Utcai használatra jó lehet 5e. Ha kell ezekről is kép írj
Szeva KUTYA!Van egy kb:70%-os 150/60-17 Bridgestone Battlax gumám/extra széles felülettel/ 180-asnak látszik!Csere érdekel:Quad belső:22x11x10-es!
Ha nincs ,akkor vidd el ingyen!
"szélei pedig a Supercorsa puha keverékéből vannak. Ha jól tudom idén már a Magyar GSXR kupában is ilyennel repesztenek,"
Jól tudod. SC2-es keverék a széle, és a Motoros Iskola és Szabó féle GSXR kupások mennek majd ezzel.
Full-Gas GSXR Kupások Dragon és Diablo SuperCorsaval mennek majd.
Van valakinek vmi infoja Metzeler SportTec M3ról? 600as GSR-re tervezem ezt rakni.
Viszonylag sokat motorozok városba, de a kanyarba való tapadásról sem szeretnék lemondani
Hy, csak csatlakozni tudom az elöttem szólóhoz, én is eldobtam az R6-om pályán a Pilot Power 2CT-vel ,semmi visszajelzés csak 1taknyolás, bár már km is volt benne rendesen . Ha pályázni is akarsz, ne a gumi ára és élettartama legyen az elsődleges, ne ezen spórolj , na csá!
Szia! A Michelin Pilot Power 2CT-vel szerelt R6-ommal én is hasonlóan jártam, mindenféle előjel nélkül elment a gumi a Mansellben...pedig én még épp hogy 2'20 alatt voltam akkor... A BT 016 bitos kiváló gumi, hiszen új fejlesztés, és BRIDGESTONE, eddig csak dicsérik...kapni pedig már lehet pl. itt ! Vagy itt ! Szerintem vedd figyelembe még a Pirelli Diablo Corsa III-at is, ez az egyik legjobb kétkomponensű gumi sztem. Közepe azonos úgy tudom a sima Corsa-éval, a szélei pedig a Supercorsa puha keverékéből vannak. Ha jól tudom idén már a Magyar GSXR kupában is ilyennel repesztenek, sőt tavaly a nemzetközi Supersport versenyeken is ilyeneket használtak, szóval biztos nem csalódnál benne sem utcán, sem pályán...
Háá ja, de mondjuk annyit mennek a 2CT-vel is, mégis szidják. Bár valószínű, hogy jelenlegi tudásszintemnek megfelelő lenne de mi van ha hamarabb belejövök, mielőtt elkopik
A Conti átlagban mennyit bír?
A 208RR-t és Conti Race-t nem próbáltam :(
A D209GP nem egyenlő a D209GP Racer-rel ! A Racer egy barátságos, lágy oldalfalú, pontos és kiszámíthatóan hosszú csúszáshatárú és visszajelzésű, tartósabb és mélyebb profilú gumi ! Hasonlít a Pirelli Diablo Supercorsa-ra és Metzeler Racetec-re.
Egy ismerős ajánlott nagyon baráti áron egy AVON VIPER SPORT-ot hátulra. Nagy százalékban utcára kellene. Érdemes e belecsapni? Tapasztala van valakinek?
Más:
Műszaki vizsgán a motoron elöl és hátul ugyan annak a tipusnak kell lennie? Vagy elég ha megvan mindegyiken a megfelelő barázda mélység és ezzel nem szórakoznak.
Üdv