Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindent lehet.... a kérdés az, hogy érdemes-e?
Te szerencsés voltál (vagy inkább bátor és felelőtlen)
Sziasztok Gumigyilkosok! :)

Gumijavításhoz szólnék hozzá:
adott volt egy R6+Continental Sport Attack, 2x kaptam be köcsög szöget az úton :(
az elsőt közvetlen csere után 30 km-rel a hátsó gumiban,hazahoztam a szöget :P !
Aztán jól megragasztották 2x!
240ig jó volt :p
8000 km-t mentem ragasztott gumival...

Ennyit a "tilos javítani" gumiról... :p

Üdv!
Szeva VIKO! A gsx-f en azért melegszik jobban a guma,mert jóval nehezebb a gép mint a tied!
A 3-bárt felejtsd el hideg aszfalon! SOK! Attól mert 20 fok a levegő,az aszfalt még nagyon hideg a guminak! Ilyenkor még kb :4-6 celsius! Ha jobban megnézed a gumis oldalakat,ilyenkor még(7celsius a választó)a téligumit ajánlják az autókra is! Széles utat!
nézd már meg mi van a használatidban, mielőtt szétrobban melegen a gumi.
3 Bar hidegen?! Kemény!
köszi a válaszokat, de Gino-tól még megkérdezném, hogy mik ezek a szabályok.
ezen kívül szabad-e előre használt gumit tenni, mert most nem vagyok nagyon eleresztve pénzzel?

thx
3 bar ?
Hidegen?
Ha hidegen 3, akkor az melegen ~3,5 - 3,7. Életveszélyes!
Köszi szépen a választ! Az a gond hogy ez 1 még majdnem új gumma kb 2000 km-el! Van 1 gsxf-750 es sportmax gumival és ugyanannyi menet után sokkal melegebb volt mint a kawa a diabloval ez a sima diablo.Teszem hozzá 18 20 fok volt mikor nentünk! Ha nem teszem hátra a 3 bart és előre 2.5-t akkor meg nem tudom a kanyarokba tartani, mindig menne mindenfele,de ha benne van akkor nagyon jól lehet vele kanyarodni szépen fekszi az utat.Csak ismétlem nem elég meleg a gumma. Köszi a választ mégegyszer! Üdv:Viko Ui. Lehet igazad van még a hideg és a por is belejátszik a dolgokba!
Brian, látom árulsz egy pár M3-at is
Nem tilos. Csak vannak szabályok, kritériumok a javításra.
a motorgumit TILOS javítani......
az milyen keménységű lesz?
"H" sebességi index felett még az auto abroncsok javitását sem engedélyezik. Ettől független van olyan gumis aki beválalja.
Nagyon zsír guma a diablo,csak hideg az aszfalt,meg még a sót sem igen mosta le az eső!Magyarul poros mint állat! Ha mégis jobban akarod,hogy melegedjenek,2,1-2,4 nyomásra állítsd!
Esetleg ha használtan vetted ,még felmerülhet,hogy túlmelegedtek már néhányszor(pályázás stb)
és ilenkor megég" szaknyelven! (Kipárolognak belőle a lágyságért felelős összetevők!)
Nézd meg mágnessel!XD
Sziasztok!

Egy gumiról hogy állapítom meg, hogy fém szálak vannak benne, vagy vászon? Azért kérdezem, mert ha ledurrantom, akkor a fém szálak szétcseszik a mocit....ezt nem akarom.
Fel van ez tüntetve a gumin, vagy miből lehet látni?
ja azt még hozzátenném, hogy gsx 1400 a moci.
szevasztok

az lenne a kérdésem, ha kívülről (gumidugó) van megjavítva a defekt, akkor cserélni kell a gumit vagy nem?

köszi

Így már betudlak azonosítani A gumid eltéve, majd jelentkezz!
Szia Brian!

Nekem küldted az sms-t a gumiról és Én vagyok Tyson
Maci!
Ha lesz róla tapasztalatom akor megirom,de én bizom Brinben mert nagyon fasza gyerek!
Egyetlen kereskedő sem küldött sms-t ha volt guma, de Ő igen ezért igy látatlanban is tisztelem!
Pl: Ez
Áprilistól...
Sziasztok! Segítséget szertnék kérni gumi ügyben. 2000-es zx-6r-re szertnék valami melegedősebb gumit,mert ami most van rajta prelli diablo nem igazén melegszik fel. Nem vagyok nagy motoros de szeretem a kanyarokat döntögetni:O) Nem pályára kéne, hanem utcai használatra. És fontos lenne az is hogy azért ne is kopjon el hamar,csak azért ha vertem neki az úton maradjk!:O) Köszi előre is!
egy kedves barátom, én ajánlottalak neki, és itt Tyson néven fut. AZ mikor lesz?
Nem tudom ki Tyson
A BT-002 ugyanolyan magas kvalitású gumi, mint a Supercorsa vagy Racetec vagy éppen a D209GP.
Most "hegyekben állnak" a D209GP-k, de majd a versenyek és edzések után kerülnek a "piacra".