Így van, ahogy csibewer írta. A folytásokat csak azért teszik bele a robeszokba, hogy véletlenül se tudjál 45-50 fölé menni, így akarva-akaratlanul be fogod tartani a robogókra való sebességkorlátot.
Amúgy nekem folyamatban van a 70-es henger ráügyeskedése a dink-re, ha kész lesz, állítólag közel úgy fog menni, mint a 125-ös 4 ütemű grand dink. Alig várom, hogy kész legyen.
Látom nem hagy nyugodni a motorod. A fojtás kivétele, megszüntetése nem tesz kárt a motorban csupán az EU előírásainak megfelelő korlátozások kerülnek feloldásra. Ha benne hagyod a motornak le kell küzdeni a fojtásokat üzem közben ha kiszeded vagy kiszedeted megkönnyebbül és valószínű a fogyasztásod is jobb lesz. Túlhajtani meg csak folyamatos nyélgázzal lehet de az semmilyen motornak nem jó.
Sziasztok!
Lenne még egy kérdésem. Ha a folytást kiveszik, az nem tesz kárt a motorban, nem lehet túlhajtani? Mivel teszek jobbat a motornak, ha kiveszem belőle vagy ha benne hagyom?
Szia!
Elvittem a motort egy olyan haveromhoz, aki hivatásos motoros, most egy kymco quad-ot tesztel. Ő azt mondta, hogy nincs semmi baja, ez a hang, mint ahogyan te is írtad, normális. Meghallgattam két agilty hagját is, mentem is vele, ugyanúgy felerősödött a hangja, mint az enyémnek. Ennyire analfabéta vagyok műszakilag, nincs mit tenni.
Sziasztok!
Egy kicsit laikus vagyok műszaki dolgokban, így a segítségeteket kérném. A kérdésem a következő lenne: Super 8 4t típusú motorom van. Ha álló helyzetből indulok el a motorral (pl. indulásnál vagy kereszteződésben) és meghúzom a gázkart, akkor a motor felzúg, hangosabb lesz, egészen addig, amíg fel nem pörög. Ez így normális vagy esetleg komolyabb baja lehet a mocinak? Hogy korábban is ilyen lett volna, nem tudom, mert nem régóta van meg a jogsim, és a motorozás közben nem azt hallgattam, hogy milyen a hangja.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv!
Köszi, megjött. Végre lett egy jó kis használati útmutatóm hozzá.
Tervezem, hogy a helyzetjelzők helyére ledet rakok, a kocsiban is az van....nem fogyaszt semmit és nagyon szép fehér fénye lesz. Na ha kész lesz a projekt, rakok fel képet.
Közben találtam egy olyan oldalt, ahol elég sok robogó használati útmutatója fent van. Az 50-es grand dink-é nincs, de a 125 és a 250-esé fent van. Itt képekkel van illusztrálva, hogy hogyan kell leszedni a burkolatot, szerintem így már elboldogulok...ha elakadnék, szólok, köszi.
Adatok pótolva! :)
Képeket is hamarosan töltök fel, egyébként a miénk ezüst színű.
Ma meghalt a bal oldali helyzetjelző. Nem tudjátok milyen foglalatú kell bele? És az egész elejét le kellene bontani, hogy kicseréljem vagy van egyszerűbb módszer is.
(az autónk leírásában is az van, hogy izzócseréhez le kell szedni a lökhárítót, erre egy fórumon elmondottak alapján 2 perc alatt kicseréltem...hátha itt is van valami könnyebb út)
Nekem is teljesen gyári a motor és csak a fojtások lettek megszüntetve de nem mondanám hogy lassú, legalábbis simán ellépek a lámpáknál hacsak nem egy Fittipaldi van mögöttem. Sötétített szélvédőjű autó elé meg nem állok. Persze előzni csak lendületből lehet vele mert 50 után már nem éppen fürge de azért nem is csigalassúságú. A szíjat csak akkor cseréld ha előtte megméred és 17 mm alá kopott a szélessége, szerintem megteszi a gyári Bando is bár nekem Malossi van most fent, mert ehhez tudtam hozzájutni. A motor most közeledik a 16 000 km felé és 15 000 km után cseréltem ékszíjat, görgőket de a régieket azért eltettem mert az még jól jöhet szükség idején. Igazából érdemes szemrevételezni a variátor és kuplung elemeit és csak azután cserélni alkatrészt benne, a görgőnél arra kell figyelni hogy nincsenek-e nagyon meglapolódva és persze egy tisztítás sem árt a hajtóműnek időnként. Amíg nem tapasztalok jelentős változást a hajtásnál nem csereberélek semmit a gyári értéktől eltérőre.
Köszi a gyors válaszokat!
A fúvókát nem tudom cserélték-e, mert használtan vettük.
Akitől vettük azt mondta, hogy még a gyári dolgok vannak benne, csak a fojtásokat szedette ki.
Végre nekem is így megy, elég jó...csak a gyorsulása az borzasztó lassú.
Kezdetben beálltam a piros lámpánál az autók elé, de mostanában inkább nem csinálom: tényleg nagyon lassan gyorsul, veszélyesnek tartom, hogy az autók meg ott vannak pár centire mögöttem, meg centizgetnek.
Azt hiszem a 8,5 grammos görgő a gyári méretű, akkor ezek szerint neked is ilyen lassú? ( mondjuk az is igaz, hogy nem ültem más 50-es robogón, lehet, hogy mindegyik ilyen, egy autóhoz képest meg pláne)
Szíjból érdemes ezt a kevláros malossit venni, vagy megteszi a gyári is? (10 ezer km van a gépben, gondolom ideje lecserélni)
A görgőkkel meg nem tudom mi legyen, közben olvasgattam máshol is, és azt írják, hogy ha kicserélem könnyebbre, akkor jobban fog gyorsulni, de a vége csökken. Pedig nekem a végsebesség is fontos, mert használom két település között főúton is.
Amúgy nekem folyamatban van a 70-es henger ráügyeskedése a dink-re, ha kész lesz, állítólag közel úgy fog menni, mint a 125-ös 4 ütemű grand dink. Alig várom, hogy kész legyen.