A gyorsulás az bizti jó de azt Te is be tudod állitani ahogy akarod az erőhöz.
De azért ne csak a középső müszerre ragadjunk kérem hanem van egy a bal oldalon is -50 kmh tól PIROSBAN, 8e felett pörög a motor!Igy vagy egy percig megy vagy 15 ig.De azért gondolom tovább akartok motorozni.
A BW szuper kis gép de barátom azért nem ilyet vett mert szóval a kényelem az kellene ülésileg!
Ülj rá egyre-sőt az összesre amit elérsz,az a lényeg ha jó is legyen kényelmes is.Ezekkel hoszabb távokat is lehet már menni és hát ott már előjön ez a dolog.
Sziasztok!
A szívató elindul hidegen az első pöccre, majd szépen lemegy alapjáratra. Ha leállítom, 10 perc után már úgy indul el, hogy a gázkart egyszer- kétszer egy kicsit meg kell húzni, és nem áll le, szépen pötyög. Félmeleg állapotban van ez így. A gázadás után elindul a szívató, de le is áll egy idő után. Menetben teljesen hibátlan, szépen megy. Remélem most már nem lesz vele gond, szépen bejáratódik.
Üdv mindenkinek: fezsó
Szia hiruyu!
A 12-es kerék miatt ne aggódj nagyon, hamar megszokható, a nagy nyomvályúkat (buszmegálló) kerüld, de még a síneken is jól átmegy. Persze nem endúro... Az olaj kétezer utáni cseréje nagyjából a kétütemű olaj árban van... Szűrő nincs. Vagyis csak tisztítani kell... Szelephézagot tízezerig nem nagyon állítanak, legfeljebb ellenőrzik.. Az biztos, hogy a kétütemű sokkal fürgebb, pörgősebb... Tényleg próbáld ki, addig nehéz dönteni! Ha erre jársz, agility próbára van lehetőség... Üdv: Satis
Ha meleg a motor akkor az természetes hogy egy kis gázt kell húzni a beinduláshoz. Hogyhogy nem áll le a szívató, felpörög a motor fordulat és úgy marad?
Szia Fezso!
Bár hozzáértő azért nem vagyok, de mivel agilitym van, ezért leírom, amit tapasztaltam. Szóval nekem is ugyanez volt. Ha visszaolvasol, találsz erről pár szót. Ez nem mondható hibának, ha beindítás után a szivató dolgozik, de pár perc után kikapcsol. Szépen használjátok, írd a fogyasztást. Majd a 300-as szerviznél lehet állítanak rajta. Ha nem fogyaszt sokat, és megy szépen, indul jól, akkor egyenlőre ne bántsd, had járódjon be. Kb ezer után jut oda, hogy jól be lehet állítani. Nekem most hidegen, melegen csak gázzal indul... Ha nincs valami nagy kánikula, egy tankolásnyi idő után bekapcsol a szivató, de mire kiérek a kútról már jó. A fogyasztás megmutatja, hogy kikapcsol e. Üdv:Satis
Szia Satis!Sziasztok! Hozzáértők véleményét várom.
Elkészült a motor.Állítólag kicserélték benne az automata szívatót, illetve a karburátort. Most a következő a helyzet: hidegen indul, egy pöccre, bekapcsol a szívató is. Megyünk vele egy jó darabot, a motor meleg, de ha leállunk vele, és kb 10 perc múlva indítjuk, csak gázzal indul el, akkor beindul a szívató és nem is áll le. Ekkor még a motor szerintem meleg. Ez normális? Írtad, hogy a tiéd is gázzal indul el melegen. A super 8- as- nál ilyen probléma nincs, vagy ennyire más lenne az agility?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv:fezsó
Sziasztok!
Ha elég a folytásokat kivenni a mociból és az azután így fog gyorsulni,akkor biztos, hogy fülig fog érni a szám. , , .
Hát (pedig háttal nem kezdünk mondatot) az ülés előre dől, hogy miért, azt csak Tajvanon tudják.
Igen a kis kerekeknek Pesten vannak hátrányai, de a legtöbb pizzafutárnak is kiskerekü a mocija, és nem panaszkodtak még rá.
Köszi VémintViktor!
A B&W-ben egy kicsit a 12"-os kerekek zavarnak. Egyébként bejön. Néztem a jutubon, hogy a fojtások kivétele után a 75-80 km/h-át simán viszi. A szervízigénye is kisebb, mint a 4t-é. Bár a szelepállítás, olajcsere nem egy nagy dolog, de azért 2000 km-enként csak cserélni kell az olajat és 5000-ként pedig a szelepet állítani. Mit értesz az ülés kényelmetlenségén? Előre dől kicsit?
Szia Tshu-hash!
Szerintem egyszerűen kontakthiba, ráadásul szerintem pont a gyújtáskapcsolónál van, valszeg nem lett rendesen meghúzva a vezetékrögzítő csavar a kapcsoló mögött, vagy kicsit el van oxidálódva az érintkező. Én mindenképp leszedném annyira a burkolatot, hogy a kapcsoló végéhez hozzáférjek. Sok sikert
Ja és a nevednek van köze a csuhához? L.J.C
Összességében nekem bejön, alacsonyan van a súlypont, lehet döntögetni , , . de az útpadkán egy pár apró kavics komoly problémát tud okzni. Ezért mindíg az út közepén kanyarodok!Jól is néz ki, sok fehér alapszínű motor még nem jött velem szembe, Az Hondára hajazó RR felirat is dögös, most már csak menne , az lehet, hogy egy Gilera Runner lealáz, de ha benne maradok a tükrében az király lenne , , .
Az ülése nem kényelmes, de meg lehet szokni. Mindenképp kikellene próbálnod előtte, én látatlanban vettem, ez nem túl jó.
A technika szerintem jó, kis köbcentis vizes blokk, télen jól jön majd a lábra fújt meleg levegő.Sajna fogalmam sincs hogy menne folytás nélkül, mert még mindíg nem tudok motorozni , , ,
Ha Pesten jársz valamiért, szívesen odaadom kipróbálni. Hívj fel a húsz-háromtizenhárom-nullahárom-nullakilencen.
De ezalatt kiderült pár dolog. Pakolásban verhetetlen, Nekem doboz is van hátul, az ülés alja és ez a doboz mindent elnyel.
Sajnos , hogy folytás nélkül hogy fog menni, arról fogalmam sincs, most megy 55-öt, de ezt csak egyszer próbáltam melegen, mert nagyon kímélem a "kicsikét".Ezt azért mondom, mert nehéz a vas: 120 kg, kicsit túl van méretezve. egy huszast levehettek volna.
Szia Hiruyu!
Már írtam egy fél oldalt és elszállt. most rövideket írok.
Bocsánat, hogy nem válaszoltam,de a szabim alatt nem volt Wifi.
Szóval a B&W. Lehet, hogy ma már a Super 8-at venném...Ááá nem is.
Még nagyon nagy tapasztalatom nincs, csupán 150 km-van benne , ,
A következő problémával kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni: adott egy Kymco Agility 50 ccm-es robogó. A motor menet közben minden átmenet nélkül megáll. Még gurulás közben a gyújtáskapcsoló oda-vissza kapcsolásával újra életre kel. Nincs se hörgés, se dadogás, egyszer csak fogja magát és leáll. Találkozott-e már valaki hasonló problémával esetleg van-e valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?
Kösz. Satis!
Így igaz, a "szerelem" dönt. A brummogó hangja-nagysága-kerékmérete-kényelme miatt a super8 4t a nyerő. De még megvárom egy B&W tulaj véleményét, hátha ír valaki erről a típusról is.
Mindenesetre köszi a véleményt. Ha van időtök és türelmetek írni, akkor ne tartsátok magatokba, szívesen fogadom a tanácsokat.
Üdv. hiruyu
Szia Fezso!
Ezek szerint a szerviz nem valami barátságos... De a hiba tényleg érdekes... Mondjuk, melegen az enyém sem indul gáz nélkül... De ez normális. Viszont, ha leveszed állványról vagy megdöntöd és hidegen nem megy? Ez szép. Szurkolok, hogy ne csalódj a szervizben! Üdv: Satis
Szia Hiruyu! Mindenképpen csak olyan motort vegyél, amibe képes vagy "beleszeretni"! Hidd el, minden más csak átmeneti megoldás lessz! :) Amilyen kínálat-kereslet van, nem hiszem, hogy ne lehessen akciót találni... Pont a kymco szép példa. Két éve vettem a motort, most olcsóbb... Közben volt nagyon drága is... Viszont nekem még három év gari volt, ezért is választottam. De nem bántam meg, pedig előtte nem sok közöm volt a robogókhoz...
Szia Satis!
Hát ez a legkülönösebb, hogy menet közben abszolut nem fullad, hibamentesen megy a motor. Ha beindítom, nem megy a szívató, alapjáraton megy. Ha levesszük a sztenderről, akkor lefullad, vagy amikor ráülök, és folyamatosan jobbra- balra hintáztatom. Ha felmelegszik a motor, semmi gond nincs vele, de ha már 10 percet áll, alig akar indulni, gázt kell adni az indításhoz.
A szervíz munkájára én is kíváncsi leszek, de azért az felháborító, hogy vesz az ember egy több mint 200 ezer forintos motort, és ha egy kicsi baja van, akkor még nekik áll feljebb, hogy beviszed.
Üdv: fezsó
Szia Satis!
Még nem döntöttem, csak hogy új moci és Kymco legyen.
Megnéztem szinte valamennyi Kymco-témát a fórumokon ,(lengyel-angol fórumokon is) ezért gondoltam ezt a típust. Bevallom a super 8 4t nagyon tetszik, ültem is rajta, de a b&w kétüteműt még közelről sem láttam. Jó lenne várni még, hogy ezt is kipróbálhassam, de félek, megszűnnek a kedvezmények.
Üdv. Hiruyu
Szia fezso!
Ez így érdekesen hangzik! Tehát magyarul mindig fullad... Mert menet közben mozog ugye?! Az biztos, hogy addig nehogy elhozd a szervizből, amíg MEGNYUGTATÓAN nem javítják meg! Nagy baja nem lehet, de ne hagyd magad lerázni. Bár elég gonosz tőlem, hogy a szervizről látatlanban rosszat feltételezek.... Üdv: Satis
Szia Satis! Lenne még egy kérdésem az agilityről. Akkor is fullad, ha a motor mozgatva van, és csobban a benzin a tankban. Ez mitől lehet?Lehet, hogy igazad lehet, és inkább dugulásról van szó.
Minden jót
Üdv: fezsó
De azért ne csak a középső müszerre ragadjunk kérem hanem van egy a bal oldalon is -50 kmh tól PIROSBAN, 8e felett pörög a motor!Igy vagy egy percig megy vagy 15 ig.De azért gondolom tovább akartok motorozni.
A BW szuper kis gép de barátom azért nem ilyet vett mert szóval a kényelem az kellene ülésileg!
Ülj rá egyre-sőt az összesre amit elérsz,az a lényeg ha jó is legyen kényelmes is.Ezekkel hoszabb távokat is lehet már menni és hát ott már előjön ez a dolog.