mostanában nézelődök nagyrobeszek felé, de ami legjobban tetszik a T-max az geccidrága, a burgman külsőre jön be, de az meg kicsit gyík.. de egy év mulva max már szeretnék valami rendes motort..
Nekem csak 3 éve sikerült venni,ezt is csak részletre ,hát ahogy elnézek egy-két motorost minden csodálatom az övék hogy annyiféle motorjuk volt,van,lesz .Ez nem sértés vagy irigység miatt mondom .De visszatérve a robeszhoz nálunk még mindig nem olyan ismert név szerintem de talán majd ez a robesz is jobban elterjed .Üzembiztosak és a kaszni is igényesen van kialakítva nem beszélve hogy 50 ccm kategóriában ilyen felszereltségű masinát még nem láttam.A visszapillantó tükrök elhelyezése meg nekem nagyon is megfelel mert osztott és nagy méretű illetve az hogy a megszokottól eltérően alulra rakták azt eredményezi hogy a mögöttem jövők lámpafénye nem világít a szemembe.
Egyébként a KYMCO több mint 36 éve gyárt robogókat, motorkerékpárokat és ipari motorokat úgyhogy nem kiröhögni,lenézni csak azért mert koreai .Nekem 3 éve van egy Grand Dink 50-em és nem bántam meg a vásárlását. Remélem minél több kymco tulaj ír a topikba,annak meg különösen örülnék ha erről a típusról olvashatnék hozzászólásokat. Ezen a linken egy rövid tesztet olvashatnak az érdeklődők http://www.sportmotor.hu/teszt... ,amit természetesen Én írtam.Remélem kellőképpen felcsigáztam mindenkit
Az SM-szettem eladó a CR-rel együtt, vagy análkül a CR, de nem ez a lényeg. A srác, akitől veszem, nem talál olyan lánckereket, aminek a lyukköre megegyezik az Aprilia MX50-ével, de 520-as lánc való rá, és kb. 38-42 fogas
Nem kia, hanem Ssangyong, és nem Rhodus, hanem Rodius...
http://totalcar.hu/tv/anyag/64...
Az SM-szettem eladó a CR-rel együtt, vagy análkül a CR, de nem ez a lényeg. A srác, akitől veszem, nem talál olyan lánckereket, aminek a lyukköre megegyezik az Aprilia MX50-ével, de 520-as lánc való rá, és kb. 38-42 fogas
A Hyundai-t már hallottam a koreaiaktól, mikor itt voltak nálunk.....de megjegyezni sem tudtam nem, hogy visszamondani!