Biztosan kicsit lefogja, mint minden szokásosnál nagyobb ellenállás, nekem is benne maradt. A hatásfoka talán nem olyan jó, mint azelőtt, hisz nem kap pótlevegőt. De a moci nagyon halk, észrevehetően halkabb, mint az SR-50 DiTech-em volt és legalább olyan erős és gyors.
Szia!
Nekem is azt mondták, hogy ez a konfig. így jó, ahogy van, nem szabad semmi mást feltenni rá. (a hajtásláncot sem kell babrálni, pl. görgő vagy kontrasztrúgó, stb.) Ha így használom, akkor 50-70 ezer közt érdemes majd ránézni, addig csak benzin-olaj-gyertya és GO! Külhoni oldalon a guruk leírták a CDI gátlás feloldását, de minek pörögjön 12 ezerrel?
Már most is robbanékony, a szerelők szerint majd 2-3000 km körül nézzem meg!
Üdv.
Én is visszatértem az 1000-es szervízből.
Tapasztalatok hasonlóak mint Hiruyunál.
Egy különbség, hogy nálam a kipufogógáz visszakeverő vezetéket fenn hagyták. Így kóstált Érden 12 matyiba. Sportcsövet nem rakattam rá, körbe jártam a támát. Nálam bennfentesek egyöntetű álláspontja, hogy fölösleges, ez a gépezet így jó ahogy van. A sportcsőtől gyengébb, lustább lesz alul, fenn jobban kipörög illetve miután magasabb fordulaton dolgozik megdobja a fogyasztást. Ettől függetlenül ha lesz lehetőségem beruházok egyre. Ha van valakinek tapasztalata a témában azért ne tartsa magába.
Üdv. Mindenkinek!
Ma volt a korlátozás megszüntetése és az 500-as szervíz a B&W-nél. A vakcsövet és a friss levegő betápot eltüntették, helyük be lett hegesztve. Fuvóka- gyertyacsere, + kipuf. és karbiszűkítők ki.
A CDI-korlátozás bent maradt, így a gép max 8 ezret forog, de legalább nem hajtja szét magát. Nagyon jól húz, főleg 50 km/h-ig. Ami dombon reggel 30-al hörgött fel, most 65-el teszi.
Szintes úton a vége órája szerint 80 km/h, de ezt 30 sec alatt éri el.
Az 50 km/h-t viszont 5 sec alatt. Városban robbanékony az 50-55 km/h tartományig. Sík úton nagyon szépen viszi az óra szerinti 70-et. (100 kg!) A hangja egy kicsit nagyobb lett, de ez elenyésző. A kipuffon a lyukakat egy beleillő darabbal foltozták be.
Hát ennyi, Üdv.
Ez tényleg passzol. Néztem a többi videót is. Mennek ezek rendesen.
Ma vittem 1000-es szervízre, kiváncsi leszek az eredményre. Ha holnap tudok találni megfelelő kiput rárakatom hangolással együtt. Azért kiváncsi lennék tényleg mannyit dob rajta egy sport cső.
Hát ez az utóbbi - revolver - nem semmi. A GD-n jól nézne ki. A BW-re a sportosabb visszafordítottak néznek ki jól, nem annyira elegáns a gépezet mint a Tied. A Leo ZX-re gyári hengerrel 90-t írnak végre jó hangolás esetén, kuplungrugó cserével. Talán még igaz is lehet, 50-től nem rossz a 125 agility tudta ezt végre.
Tervezni terveztem már gondolatban de először is pénz kellene.
Néztem már kipufogót is de meg kell mondjam hogy nekem nem tetszenek ezek a visszafordított sportkipufogók. A motorhoz sem illik esztétikailag. Talán egy olyan mint amilyen a Tominak van az bejönne. Azért ha neked sikerül beszerezni egyet szívesen megnézném milyen lett és hogyan muzsikál vele a motor. A másik meg az hogy így az eredeti kipufogóval is elmegy 70-75-l a motor, mi lenne ha sportkipufogót tennék rá?
Olaj témában egyetértek. Az olaj nekem ne illatozzon, elég ha az eredeti funkcióját betölti. Most nézek kiput BW-re. Szóba jöhet a Leo TT és ZX, persze csak handmade. Ha tud valaki ez ügyben valami okosságot, esetleg tapasztalatot mondani, ne tartsa magába. Te a GD-re nem tervezel ilyesmit?
Akkor is az a véleményem hogy olajban illatot kreálni nem vall ép észre. Menet közben ki szagolgatja az olajat vajon? Amúgy is tele van rákkeltő anyagrészecskékkel nem hogy még szagolgassam is.
nekem volt, eper illatú olajam, Ipone márkájú. 3000Ft volt egy liter,fullszintetikus,szóval nem lehet túl rossz:) Viszont az illatát nagyon erősen lehetett érezni.Nekem tetszett.
Nekem is azt mondták, hogy ez a konfig. így jó, ahogy van, nem szabad semmi mást feltenni rá. (a hajtásláncot sem kell babrálni, pl. görgő vagy kontrasztrúgó, stb.) Ha így használom, akkor 50-70 ezer közt érdemes majd ránézni, addig csak benzin-olaj-gyertya és GO! Külhoni oldalon a guruk leírták a CDI gátlás feloldását, de minek pörögjön 12 ezerrel?
Már most is robbanékony, a szerelők szerint majd 2-3000 km körül nézzem meg!
Üdv.
Nekem eredetileg is 8-s volt benne, érdekes , de azóta már cseréltem platina elektródásra.
Én is visszatértem az 1000-es szervízből.
Tapasztalatok hasonlóak mint Hiruyunál.
Egy különbség, hogy nálam a kipufogógáz visszakeverő vezetéket fenn hagyták. Így kóstált Érden 12 matyiba. Sportcsövet nem rakattam rá, körbe jártam a támát. Nálam bennfentesek egyöntetű álláspontja, hogy fölösleges, ez a gépezet így jó ahogy van. A sportcsőtől gyengébb, lustább lesz alul, fenn jobban kipörög illetve miután magasabb fordulaton dolgozik megdobja a fogyasztást. Ettől függetlenül ha lesz lehetőségem beruházok egyre. Ha van valakinek tapasztalata a témában azért ne tartsa magába.
NGK-BR6HSA volt benne és NGK-BR8HSA lett betéve.
Kértem egy árajánlatot a magyar Leo cégtől erre a kipufogóra, 50 000 Ft lenne. Azt hiszem mostanában nem lesz cserélve a gyári kipufogó.
Gratulálok a sikeres átalakításhoz. Milyen gyertyát cseréltek 500 km-nél?
Ma volt a korlátozás megszüntetése és az 500-as szervíz a B&W-nél. A vakcsövet és a friss levegő betápot eltüntették, helyük be lett hegesztve. Fuvóka- gyertyacsere, + kipuf. és karbiszűkítők ki.
A CDI-korlátozás bent maradt, így a gép max 8 ezret forog, de legalább nem hajtja szét magát. Nagyon jól húz, főleg 50 km/h-ig. Ami dombon reggel 30-al hörgött fel, most 65-el teszi.
Szintes úton a vége órája szerint 80 km/h, de ezt 30 sec alatt éri el.
Az 50 km/h-t viszont 5 sec alatt. Városban robbanékony az 50-55 km/h tartományig. Sík úton nagyon szépen viszi az óra szerinti 70-et. (100 kg!) A hangja egy kicsit nagyobb lett, de ez elenyésző. A kipuffon a lyukakat egy beleillő darabbal foltozták be.
Hát ennyi, Üdv.
Ma vittem 1000-es szervízre, kiváncsi leszek az eredményre. Ha holnap tudok találni megfelelő kiput rárakatom hangolással együtt. Azért kiváncsi lennék tényleg mannyit dob rajta egy sport cső.
http://youtu.be/F-syR1wAE_w
http://scootershop.unas.hu/spd...
http://scootershop.unas.hu/spd...
Tervezni terveztem már gondolatban de először is pénz kellene.
Néztem már kipufogót is de meg kell mondjam hogy nekem nem tetszenek ezek a visszafordított sportkipufogók. A motorhoz sem illik esztétikailag. Talán egy olyan mint amilyen a Tominak van az bejönne. Azért ha neked sikerül beszerezni egyet szívesen megnézném milyen lett és hogyan muzsikál vele a motor. A másik meg az hogy így az eredeti kipufogóval is elmegy 70-75-l a motor, mi lenne ha sportkipufogót tennék rá?
Olaj témában egyetértek. Az olaj nekem ne illatozzon, elég ha az eredeti funkcióját betölti. Most nézek kiput BW-re. Szóba jöhet a Leo TT és ZX, persze csak handmade. Ha tud valaki ez ügyben valami okosságot, esetleg tapasztalatot mondani, ne tartsa magába. Te a GD-re nem tervezel ilyesmit?
Bár,tényleg nincs sok értelme.De,hát mindig mindenen fejleszteni,újítani kell valamit:)
Akkor is az a véleményem hogy olajban illatot kreálni nem vall ép észre. Menet közben ki szagolgatja az olajat vajon? Amúgy is tele van rákkeltő anyagrészecskékkel nem hogy még szagolgassam is.