Igen én is így gondolom, de ahhoz túl drága próba lenne, hogy benézzem. Hely az van rajta, ua mint a 250, lóerőben 1-el kevesebb. Az jó lenne, ha tudna 110körül utazni...
Tényleg 4 ütemű a cikk. Szerintem el lehet vele menni simán mivel az 50-s is elbírja a két személyt akkor egy 150-s simán. persze a száguldozást azt valószínű el kell felejteni.
Szia Zol!
Mivel van hozzá gyári 70-es henger, az 50-es nem tudja széthajtani... Nekem van benne nyitott gyújtás, így megy 70 fölött, én tartósan 68 körül járok vele, simán tudja, semmi baj. Persze óra szerint értve mindezt. Üdv!
Annak az a szerepe hogy csak egyirányú legyen a levegőáramlás, valószínű egyfajta visszacsapó szelepként működhet, egyébként konkrétan friss levegőt juttat ezen a rendszeren át a katalizátorba hogy az égés még tökéletesebb legyen ezáltal kevesebb lesz a káros-anyag kibocsátás mivel a kipufogógáz nem tartalmaz túl sok oxigént.
Sziasztok!
Tomi igen, de nem 70-es hengert, hanem 90-est.
Ha lúd legyen kövér.
Csibewer köszi az észrevételt. Azt nem értem minek az a kis kütyü, mi a szerepe, miért nem csak összetolták a fém és gumi csövet. Megrendeltem Leoéktól a ZX csövet, sajna a héten nincsenek. Jövő héten megyek 1000-es szervízre. Tudja valaki mennyi az annyi(Ft)?
Ha arra a gumicsőre gondolsz ami a szivattyú felett van az a másodlagos levegőrendszerhez tartozik ami a katalizátor működésével van összefüggésben, nem sok köze van a fojtáshoz, az ülés alatt a szabadba vezet egy szűrőn keresztül. A kipufogón található vakcsőnek annál inkább, azt mielőbb le kell vágni és behegeszteni a helyét.
Sziasztok!Sajna tegnap egy kis hiba csuszott be a motorosüzembe!A ZX ben a cserére szoruló,már használtan betett főtengelyszimering (nem volt más kéznél) megadta magát-a régi foszló ékszijam bomló varrásának szálait
becsavarta a főtengely alája.Igy autóban érkezett haza.Kb 33 ezer km van most ebben a blokkban furás után.De azt hiszem mivel már hoszabb turáknak nem kedvez az idő,a másik ZX em meg itthol jó futkozni-lehet hogy nekiállok egy nagyobb generálnak.
Üdv Mindenkinek!
én is egy kymco agility 50 esnek a gazdija vagyok.
és nagy örrömell olvasgatom a forumot.
a mocit 2009 ujan vettem mostvan benne 500km és megvagyok elégedve a kymcoval
Sziasztok!
kymco dink 150 em van. kipufogó kellene hozzá, jó bontott is. Tudnátok tippet adni hol szerezzem be? Sajnos ahol lakom (esztergom) senki nem foglalkozik vele. Ha már itt tartunk, nemrég elhagytam az egyetlen kulcsom, és a tank, a gyujtás, és az űlést sem tudtam nyitni. Jelenleg betettem egy másik gyujtáskapcsolót, de elég ronda hogy az űlésnél és a tanknál is fel van fúrva a zár. Esetleg valaki tudna ebben segíteni? Jó netes rendelés is ha van valami tuti bontó tippetek. Előre is köszi!
Sok örömöt Zol-nak az Agility-hez.
Tudja valaki mi a szerepe az első képen látható kütyünek?
A kipufogógáz visszakeverésben van (BW), alul még fém cső, utána gumi.
Olybá tűnik mintha membrán lenne benne. Ha az, nem kis fojtást jelenthet.
Az nem a kétüteműről szól. Arról nem találok semmi értelmeset... Eredtileg az érdekel, hogy utassal jó lehet e kirándulni, hosszabb távon.
Azt elfelejtettem mondani, hogy a hosszú táv alkalmanként kb 100km-t jelent.
Akkor olvasd el ezt: http://totalbike.hu/tesztek/pantheon/
Örülök, hogy erősíted az agilitysek táborát:) Told a kilométert, mert 10e-ig garis, legalább legyen rendesen bejáratva! Satis
Mivel van hozzá gyári 70-es henger, az 50-es nem tudja széthajtani... Nekem van benne nyitott gyújtás, így megy 70 fölött, én tartósan 68 körül járok vele, simán tudja, semmi baj. Persze óra szerint értve mindezt. Üdv!
Annak az a szerepe hogy csak egyirányú legyen a levegőáramlás, valószínű egyfajta visszacsapó szelepként működhet, egyébként konkrétan friss levegőt juttat ezen a rendszeren át a katalizátorba hogy az égés még tökéletesebb legyen ezáltal kevesebb lesz a káros-anyag kibocsátás mivel a kipufogógáz nem tartalmaz túl sok oxigént.
Tomi igen, de nem 70-es hengert, hanem 90-est.
Ha lúd legyen kövér.
Csibewer köszi az észrevételt. Azt nem értem minek az a kis kütyü, mi a szerepe, miért nem csak összetolták a fém és gumi csövet. Megrendeltem Leoéktól a ZX csövet, sajna a héten nincsenek. Jövő héten megyek 1000-es szervízre. Tudja valaki mennyi az annyi(Ft)?
Aztán nem 70-es hengert feltenni ám!
Ha arra a gumicsőre gondolsz ami a szivattyú felett van az a másodlagos levegőrendszerhez tartozik ami a katalizátor működésével van összefüggésben, nem sok köze van a fojtáshoz, az ülés alatt a szabadba vezet egy szűrőn keresztül. A kipufogón található vakcsőnek annál inkább, azt mielőbb le kell vágni és behegeszteni a helyét.
becsavarta a főtengely alája.Igy autóban érkezett haza.Kb 33 ezer km van most ebben a blokkban furás után.De azt hiszem mivel már hoszabb turáknak nem kedvez az idő,a másik ZX em meg itthol jó futkozni-lehet hogy nekiállok egy nagyobb generálnak.
én is egy kymco agility 50 esnek a gazdija vagyok.
és nagy örrömell olvasgatom a forumot.
a mocit 2009 ujan vettem mostvan benne 500km és megvagyok elégedve a kymcoval
kymco dink 150 em van. kipufogó kellene hozzá, jó bontott is. Tudnátok tippet adni hol szerezzem be? Sajnos ahol lakom (esztergom) senki nem foglalkozik vele. Ha már itt tartunk, nemrég elhagytam az egyetlen kulcsom, és a tank, a gyujtás, és az űlést sem tudtam nyitni. Jelenleg betettem egy másik gyujtáskapcsolót, de elég ronda hogy az űlésnél és a tanknál is fel van fúrva a zár. Esetleg valaki tudna ebben segíteni? Jó netes rendelés is ha van valami tuti bontó tippetek. Előre is köszi!
Gyárilag adták hozzá a variátorhüvelyt, meg a fúvókát. Azt ne kérdezd, hogy mekkora, szerintem szervizben segítenek biztos. Üdv!
Tudja valaki mi a szerepe az első képen látható kütyünek?
A kipufogógáz visszakeverésben van (BW), alul még fém cső, utána gumi.
Olybá tűnik mintha membrán lenne benne. Ha az, nem kis fojtást jelenthet.