Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na majd tartalékba kitalálunk valamit,hogy legyen!
Még jó hogy az enyém nem ilyen.
Ja és például néhány robinál ami korlátozott,az állórészen a tekercs pontosan ugy van méretezve,hogy egy tervezett fordulatnál-tehát frekvenciánál telitésbe megy a tekercs,tehát akármit csinálsz,csak a tekercs átalakitásával,vagy megfelelőre való cserélésével tudsz majd több fordulatot a gépedből kicsikarni a gyujtásvezérlés miatt.
Háát ja!Mikor Apám mühelyébe be szoktam lopózni,és a vekkerórából készitett magnójának a kézzel tekert fejét elb...tam,megtanultam mi a magyarok istene.De másnap ujból tönkretettem .
Itt arról van szó hogy egy induktiv vasmagos fojtót kötnek be ami az áram váltakozóáramu összetevőit csökkenti,vagy akár teljesen meggátolja.Ennek nagysága az a kialakitás(felhasznált vasmag,tekercsanyag)-tól,és a frekvenciától függ.Mivel a tekercsnek az induktiv ellenállása ettől függ,magyarán szólva minél nagyobb a frekvencia és a telitettség annál jobban gátolja az áramot.A telitettség pedig az áramerősségtől nagymértékben függ,rosszul méretezve nem lesz elég világitás,tul pedig hatástalan lesz.Ennek beállitásához a mocin a tekercs bemenőjét és kimenőjét oszcilloszkópra kötve a moci fordulatát növeleve világitás persze megy,amikor a bemenő jelalak a kimenőn kezd torzulni,ott kezd telitődni a fojtó!Igy be lehet lőni pontosan.
A T szűrőnek a felüláteresztő szürőt hivják,a Pi szürőnek az aluláteresztőt-az áramkörkialakitása miatt különben mert az egyszerű kapcsolási rajzuk ugy néz ki
Köszi!
Semmit, csak poén volt arra a párbeszédre ami az elektronikáról szólt.
Mit akarsz tudni?
Vagyok hát.
Tomi!

Most akkor mi van azzal az égő védővel? Már nem vagyok képben.
Szia!Vagy már?
Üdv hiruyu!

Nem kell felfújni semmivel a gumit ilyenkor mert a defektspray felfújja a gumit. A lényege az hogy a tárgyat ami a defektet okozta nem szabad eltávolítani. Nekem egy nagy eszterga forgács okozott defektet és ez a spray segített.
Ha darabokban akarod felfujni a gumit bekövetkezhet az hogy a szelep ami közben ugye bezárt-az ismételt kinyitásn ál eltömiti magát az anyaggal.És többet nem tudsz belenyomni rajta keresztül.
Mi nem cifráztuk,benyomtuk a sprésdoboz tartalmát addig a gumiba mig elég keménynek tünt,és nem hallottuk hogy fuj valahol.Maga a doboz gáza nyomta fel a gumit.Akkor aztán gyí!Sima vizzel lemosható,persze-de időben,mármint a miénk.
Még annyit, hogy a gumis simán vízzel (slaggal!) maradéktalanul kitisztította az abroncs belsejét és megjavította.
Videón láttam valahol. 5 mm-nél nagyobb lukat azt hiszem nem tömít. Úgy kell leállni, hogy a megkeresett luk 1/2 8 órában álljon. A szelepen keresztül benyomsz egy kis mennyiségű szert, majd a mellékelt kompresszorral kevés bárra felfújod a gumit, majd rögtön tolod a mocit néhány métert utána rendesen felfújod, majd GO a gumishoz akár max. 80-al is.
Szia.
Köszi, világos.
Üdv.
Na az lenne az igazi,ha találsz ilyet dobj linket!
Persze mindjárt a gumishoz került.Addig jó hogy hazakeveredj vele,nemcsak turán hanem még a városban is.Ezeket a nehéz mocikat lapos gumioval nem lehet tolni kilómétereket!
Köszi!
Valahol hallottam egy típust, ami vízzel lemosható és nem maró.
Csak annyit teszek hozzá hogy utánna sürgősen ki kell javittatni a kereket,vagy le kell venni a gumit és megmosni a felnit mert erősen agressziv,maró hatásu az anyaguk.A simson felnire is ment megmarta kivül nekem a műanyagot.
Utána megjavíttattad a gumit rendesen a gumisnál?
Szia!Én többször is használtam ezeket a defekt spréket ,szerintem mindegyik jó,egyik olcsóbb-másik drágább.
Csibe megmondhatja!Elég nagy lyuk volt a gumiján miokor felnyomtuk!
Üdv. Mindenkinek!
Útközben (Túra, 20-30 km-es út) defekt elhárítására mit használtok, ill. mi vált be eleddig tömlőnélküli guminál?