Ja és például néhány robinál ami korlátozott,az állórészen a tekercs pontosan ugy van méretezve,hogy egy tervezett fordulatnál-tehát frekvenciánál telitésbe megy a tekercs,tehát akármit csinálsz,csak a tekercs átalakitásával,vagy megfelelőre való cserélésével tudsz majd több fordulatot a gépedből kicsikarni a gyujtásvezérlés miatt.
Háát ja!Mikor Apám mühelyébe be szoktam lopózni,és a vekkerórából készitett magnójának a kézzel tekert fejét elb...tam,megtanultam mi a magyarok istene.De másnap ujból tönkretettem .
Itt arról van szó hogy egy induktiv vasmagos fojtót kötnek be ami az áram váltakozóáramu összetevőit csökkenti,vagy akár teljesen meggátolja.Ennek nagysága az a kialakitás(felhasznált vasmag,tekercsanyag)-tól,és a frekvenciától függ.Mivel a tekercsnek az induktiv ellenállása ettől függ,magyarán szólva minél nagyobb a frekvencia és a telitettség annál jobban gátolja az áramot.A telitettség pedig az áramerősségtől nagymértékben függ,rosszul méretezve nem lesz elég világitás,tul pedig hatástalan lesz.Ennek beállitásához a mocin a tekercs bemenőjét és kimenőjét oszcilloszkópra kötve a moci fordulatát növeleve világitás persze megy,amikor a bemenő jelalak a kimenőn kezd torzulni,ott kezd telitődni a fojtó!Igy be lehet lőni pontosan.
A T szűrőnek a felüláteresztő szürőt hivják,a Pi szürőnek az aluláteresztőt-az áramkörkialakitása miatt különben mert az egyszerű kapcsolási rajzuk ugy néz ki
Nem kell felfújni semmivel a gumit ilyenkor mert a defektspray felfújja a gumit. A lényege az hogy a tárgyat ami a defektet okozta nem szabad eltávolítani. Nekem egy nagy eszterga forgács okozott defektet és ez a spray segített.
Ha darabokban akarod felfujni a gumit bekövetkezhet az hogy a szelep ami közben ugye bezárt-az ismételt kinyitásn ál eltömiti magát az anyaggal.És többet nem tudsz belenyomni rajta keresztül.
Mi nem cifráztuk,benyomtuk a sprésdoboz tartalmát addig a gumiba mig elég keménynek tünt,és nem hallottuk hogy fuj valahol.Maga a doboz gáza nyomta fel a gumit.Akkor aztán gyí!Sima vizzel lemosható,persze-de időben,mármint a miénk.
Videón láttam valahol. 5 mm-nél nagyobb lukat azt hiszem nem tömít. Úgy kell leállni, hogy a megkeresett luk 1/2 8 órában álljon. A szelepen keresztül benyomsz egy kis mennyiségű szert, majd a mellékelt kompresszorral kevés bárra felfújod a gumit, majd rögtön tolod a mocit néhány métert utána rendesen felfújod, majd GO a gumishoz akár max. 80-al is.
Persze mindjárt a gumishoz került.Addig jó hogy hazakeveredj vele,nemcsak turán hanem még a városban is.Ezeket a nehéz mocikat lapos gumioval nem lehet tolni kilómétereket!
Csak annyit teszek hozzá hogy utánna sürgősen ki kell javittatni a kereket,vagy le kell venni a gumit és megmosni a felnit mert erősen agressziv,maró hatásu az anyaguk.A simson felnire is ment megmarta kivül nekem a műanyagot.
Szia!Én többször is használtam ezeket a defekt spréket ,szerintem mindegyik jó,egyik olcsóbb-másik drágább.
Csibe megmondhatja!Elég nagy lyuk volt a gumiján miokor felnyomtuk!
Itt arról van szó hogy egy induktiv vasmagos fojtót kötnek be ami az áram váltakozóáramu összetevőit csökkenti,vagy akár teljesen meggátolja.Ennek nagysága az a kialakitás(felhasznált vasmag,tekercsanyag)-tól,és a frekvenciától függ.Mivel a tekercsnek az induktiv ellenállása ettől függ,magyarán szólva minél nagyobb a frekvencia és a telitettség annál jobban gátolja az áramot.A telitettség pedig az áramerősségtől nagymértékben függ,rosszul méretezve nem lesz elég világitás,tul pedig hatástalan lesz.Ennek beállitásához a mocin a tekercs bemenőjét és kimenőjét oszcilloszkópra kötve a moci fordulatát növeleve világitás persze megy,amikor a bemenő jelalak a kimenőn kezd torzulni,ott kezd telitődni a fojtó!Igy be lehet lőni pontosan.
A T szűrőnek a felüláteresztő szürőt hivják,a Pi szürőnek az aluláteresztőt-az áramkörkialakitása miatt különben mert az egyszerű kapcsolási rajzuk ugy néz ki
Most akkor mi van azzal az égő védővel? Már nem vagyok képben.
Nem kell felfújni semmivel a gumit ilyenkor mert a defektspray felfújja a gumit. A lényege az hogy a tárgyat ami a defektet okozta nem szabad eltávolítani. Nekem egy nagy eszterga forgács okozott defektet és ez a spray segített.
Üdv.
Valahol hallottam egy típust, ami vízzel lemosható és nem maró.
Csibe megmondhatja!Elég nagy lyuk volt a gumiján miokor felnyomtuk!
Útközben (Túra, 20-30 km-es út) defekt elhárítására mit használtok, ill. mi vált be eleddig tömlőnélküli guminál?