Már nem csak leendő tulaj... Itthon pihen a garázsba a kék villám Kinek mennyit megy az agilityje? Ez óra szerint 55-öt és állítólag benne van minden fojtás. Igaz lehet?
Szia Zol!
Hogy alakult az agilötty próbája? Kicsit nem figyelek ide és máris jön egy leendő tulaj... Ha a megnézett darab nem tettszett, ne add fel, jó választás a típus! Üdv!
Helo!Ha hidegen-majd utánna meggyopálva melegen is könnyen indul lábbal és öninditóval is,akkor már van remény!Ne higgy annak hogy ez ilyen,meg ujkora ota ilyen szövegnek,ha nem indul könnyen ,TÁVOZZ udvariasan és gyorsan a többivel már nem is érdemes foglalkozni.
Egy biztos-annál csak roszabb lesz,ha használod-javulni nem fog.
Először a külső aztán a kezelőszervek, világítás, irányjelző, km óra, gumik, lengéscsillapítók, váz, akkumulátor, önindító, fékek-különös tekintettel a tárcsafékre, motor indíthatósága hidegen-melegen, szívató felpörgeti-e a motort hidegen és ha bemelegszik visszaáll-e az alapjárat, terhelés alatti működés, ha van rá mód és idő a variátor fedelet levenni-ékszíj állapota legalább, hajtómű olajszint, motorolaj ellenőrzése, hirtelen ennyi jutott eszembe.
Örülök hogy bejött a robogó. Azért egy-két fotót nyomhatnál róla is, szívesen megnézném. ha sikerül a kipufogócsere az is érdekelne, mivel a két robogó kissé hasonlíthat egymásra.
Most értem haza egy laza 65 km-es kör után.
Visszatérve a régebbi jószágokhoz. A fever zx igen eltalált kis gép jó fogyival, kényelmes ülés pozícióval. Szerintem szép is volt -fekete-narancs - nem is volt gyengusz vagy csiga csak hát a kisördög nem hagyott nyugton. Jött az SR amit nagyon megbántam javaslom is minden "jóakarómnak". Szerencsére jól tudtam kiszállni belőle még két éves sem volt. Az agility 125-ös volt, rendszám nélkül mert fő a spórolás. Ez a gép is egyben volt, 3lityit kért városban és országúton egyaránt. Nagyon hozzám nőtt, de mikor 10 ezerért fényképpel igazolták hogy szépen megy 90-el gondoltam megkapja a rendszámot. Jött a turpisság. Kis hazánkban az EU2-es gépeket már nem lehet forgalomba helyezni. Ezek után egy határőrhöz került akit a kollégák nem fognak ez ügyben zaklatni. Egy ujabb két éves kitérő után most a BW van.
Valamivel több mint 20 év motoros-robogós tapasztalattal választottam Őt, az okosabb emberek képsek a saját kárukon tanulni. Szerintem minőségben nem igen van ellenfele, aki már látott SR-t vagy Piaggiot belülről tudja miről beszélek, egykerekezni már nem akarok. Esetleg szerelés nélkül felhőtlenül robogni, eljutni A-ból B-be. Na ezt az Aprilia nem tudja. A BW-nek kezd finomulni a hangja, érezni ahogy összekopnak az alkatrészek. Két hét és fojtások nélkül ketyeg, reményeim szerint sport csővel, ennyit megérdemel. Próbálok off képeket csatolni, remélem sikerül.
Hát nekem a feverem 2.7-3.3 között fogyaszt a 110 kilómmal,és a rövidebb ékszijjal-igy max 70 a sebesség egyenesen velem.Jó lenne a 2.1 liter-kicsit fogynom is kéne! Akkor talán nem kellene sürün tankolni!
Sziasztok!
Jelenleg - 3 hete - egy BetWin tulajdonosa vagyok, lassan gyűlnek a tapasztalatok. Sokadik motorom, a hetedik robogóm, ezen belül 3. Kymcom, ezt már részben csemetéimre gondolva szereztem be. Jelenleg 650 km -nél tartunk 1000 -ig szigorúan bejáratós. Fogyi decire állandóan 2,9 lityi. Az eddigi tapasztalatokra építve a folytások kivétele után lényegesen változni fognak a menettulajdonságai. Az üléssel nekem nincs problémám, szerintem kényelmes, nem sportos szemben az SR-el. Ami miatt Őt választottam a nagy tank, 300 km fölött egy tankkal elrobogni kellemes. Meglepőek a minőségi különbségek más márkákhoz viszonyítva. A jövőre gondolva megkértem a Leo-tól a TT és ZX-re az árajánlatot, illetve javaslatot. Szerintem érdemes sport csőben gondolkodni, nagyobb hengerben nem. Ami mindent elmond, az, hogy ez a 3. Kymcom (ZX fever, agility) a többi típusból - volt jó néhány - csak egyszer próbálkoztam, nem véletlenül. Bejáratás utáni állapotról természetesen beszámolok.
Hogy alakult az agilötty próbája? Kicsit nem figyelek ide és máris jön egy leendő tulaj... Ha a megnézett darab nem tettszett, ne add fel, jó választás a típus! Üdv!
Láttad mi tört ki a simson topikban az ajánlatomra?
Egy biztos-annál csak roszabb lesz,ha használod-javulni nem fog.
Először a külső aztán a kezelőszervek, világítás, irányjelző, km óra, gumik, lengéscsillapítók, váz, akkumulátor, önindító, fékek-különös tekintettel a tárcsafékre, motor indíthatósága hidegen-melegen, szívató felpörgeti-e a motort hidegen és ha bemelegszik visszaáll-e az alapjárat, terhelés alatti működés, ha van rá mód és idő a variátor fedelet levenni-ékszíj állapota legalább, hajtómű olajszint, motorolaj ellenőrzése, hirtelen ennyi jutott eszembe.
Örülök hogy bejött a robogó. Azért egy-két fotót nyomhatnál róla is, szívesen megnézném. ha sikerül a kipufogócsere az is érdekelne, mivel a két robogó kissé hasonlíthat egymásra.
Most értem haza egy laza 65 km-es kör után.
Visszatérve a régebbi jószágokhoz. A fever zx igen eltalált kis gép jó fogyival, kényelmes ülés pozícióval. Szerintem szép is volt -fekete-narancs - nem is volt gyengusz vagy csiga csak hát a kisördög nem hagyott nyugton. Jött az SR amit nagyon megbántam javaslom is minden "jóakarómnak". Szerencsére jól tudtam kiszállni belőle még két éves sem volt. Az agility 125-ös volt, rendszám nélkül mert fő a spórolás. Ez a gép is egyben volt, 3lityit kért városban és országúton egyaránt. Nagyon hozzám nőtt, de mikor 10 ezerért fényképpel igazolták hogy szépen megy 90-el gondoltam megkapja a rendszámot. Jött a turpisság. Kis hazánkban az EU2-es gépeket már nem lehet forgalomba helyezni. Ezek után egy határőrhöz került akit a kollégák nem fognak ez ügyben zaklatni. Egy ujabb két éves kitérő után most a BW van.
Valamivel több mint 20 év motoros-robogós tapasztalattal választottam Őt, az okosabb emberek képsek a saját kárukon tanulni. Szerintem minőségben nem igen van ellenfele, aki már látott SR-t vagy Piaggiot belülről tudja miről beszélek, egykerekezni már nem akarok. Esetleg szerelés nélkül felhőtlenül robogni, eljutni A-ból B-be. Na ezt az Aprilia nem tudja. A BW-nek kezd finomulni a hangja, érezni ahogy összekopnak az alkatrészek. Két hét és fojtások nélkül ketyeg, reményeim szerint sport csővel, ennyit megérdemel. Próbálok off képeket csatolni, remélem sikerül.
Széles utat, keskeny kamiont.
Ez már márkahűség a javából! :) Agilityvel milyen tapasztalataid voltak? Üdv: Satis
Jelenleg - 3 hete - egy BetWin tulajdonosa vagyok, lassan gyűlnek a tapasztalatok. Sokadik motorom, a hetedik robogóm, ezen belül 3. Kymcom, ezt már részben csemetéimre gondolva szereztem be. Jelenleg 650 km -nél tartunk 1000 -ig szigorúan bejáratós. Fogyi decire állandóan 2,9 lityi. Az eddigi tapasztalatokra építve a folytások kivétele után lényegesen változni fognak a menettulajdonságai. Az üléssel nekem nincs problémám, szerintem kényelmes, nem sportos szemben az SR-el. Ami miatt Őt választottam a nagy tank, 300 km fölött egy tankkal elrobogni kellemes. Meglepőek a minőségi különbségek más márkákhoz viszonyítva. A jövőre gondolva megkértem a Leo-tól a TT és ZX-re az árajánlatot, illetve javaslatot. Szerintem érdemes sport csőben gondolkodni, nagyobb hengerben nem. Ami mindent elmond, az, hogy ez a 3. Kymcom (ZX fever, agility) a többi típusból - volt jó néhány - csak egyszer próbálkoztam, nem véletlenül. Bejáratás utáni állapotról természetesen beszámolok.
Széles utat, kis kátyúkat: kozsomi
Nemigen lessz vele már semmi. Kilométer kell bele, majd szépen összeérik! :)
Jobban van a barátod agilityje? Üdv: Satis