Szia hiruyu! Bár már eldőlni látszik a dolog, de én nem beszélnélek le a 4ütemről. Nekem agilitym van, ez neked valóban kicsi, de a technika baj nélkül üzemel... Nézd meg a népítéletben, ott sem bántják, a többség szereti. Körülöttem négy ilyen gép van, ebből kettő munkamotor, mostoha módon van használva, de baj nincs vele. Az olajcsere 2e után esedékes! Üdv:Satis
A B&W mellett tenném le a voksomat, nagy test, a csomagtér is elég nagy, vízhűtéses ( azt hiszem) , az ülés nekem nem volt jó mert lejt egy kicsit előre, ja és természetesen 2T=egyszerű motor, könnyebb a javítás meghibásodás esetén.
Még annyit, hogy ez a három moci viszonylag baráti áron van.
A Fórumon óvtak a 4 ütem és 50 ccm párosítástól, mert kis geometriák párosulnak viszonylag nagy teljesítménnyel, így nem lesz jól beállítható a gép járása. Ugyanakkor láttam videón a szelepállításnál, hogy rendesen kitöltötték a deknit vassal, vagyis a lehető legnagyobb szelepeket tervezték bele. Nem tudom, egyforma-e a S8 és az Agility motorja, mert már az Agility bizonyított eleddig. Fogyasztásuk között kb. 1 L van 100-on, ugye?
Eddig 3 helyen néztem a mocikat. A 4 üteműekre egyik helyen 2000 km-es, a másikon 5000 km-es olajcsere intervallumot mondtak. Hm... B&W mocit nem tudtam tapizni, mert nem volt készleten, de oda egységesen 5000 km a szervíz intervallum. Ülni is csak a 4 üteműeken ültem, az S8 győzött. Ha van valakinek B&W-je, írhatna, hogy van megelégedve vele!
Köszi fezsó!
Én182 cm magas vagyok, így talán az Agility kicsi lenne. Nem versenygépnek kell, csak a telekre járni, horgászni, a városban, stb.
Az is szempont, hogy a nejem is bírjon vele néha (58 kg)
Kedves hiruyu!
Nekem kymco super 8 4t- m van. Én 195 cm magas vagyok és 110kg. Alattam a super 8 jól megy(fojtással 50km/h), kényelmesen elférek rajta, nem ütközik a lábam a kormányba. Az agility nekem kicsi, és ráadásul hosszú távon sokkal kényelmesebb a super 8. Tudom a különbséget, mert anyámnak agilityt-t vettünk, és sajnos, legalábbis nekünk adódtak is vele problémák. Bár azt mondják, hogy nem lehet nagy a baj, ez holnap derül ki a szevízben. a B and Wről nem sok mindent tudok, de azok is nagyon jól néznek ki.
Üdv: fezsó
Üdv. Kedves Fórumozók!
Tanácsot kérnék. Robogó vásárlás előtt állok. A megbízhatósága, tartóssága és ára miatt Kymco márkára gondoltam, de a kényelmet sem vetem meg. Agility 50 4t, Super 8 50 4t, és Bet&Win 50 2t közt őrlődöm.
(219 eFt - 299 eFt - 319 eFt az áruk most akciósan) Szervizelni kb 40 (Veszprém) és 25 (Tapolca) km-es távra kellene vinni. Fontos a tartósság és a kényelem, valamint a kis szervízigény. 100 kilós vagyok. Max 50 km-es utakat tervezek.
Melyiket "merészeljem" megvenni?
Előre is kösz. a segítséget.
Helló Satis!
Törökszentmiklóson lakom. Ma voltunk a szervízben. Valószínűleg az automata szívatóval van baj, a jövő héten hozzák. A helyzet a következő: melegen semmi gond nincs, szép az alapjárat. Hidegen viszont csak akkor megy, gond nélkül, ha kb 1 percig húzzuk egy kicsit a gázt, akkor semmi gond nincs, szintén szép az alapjárat, simán megy. Remélem, nem lesz vele gond a csere után.
Üdv: Fezsó
Szia fezso! Akkor viszont aggodalomra semmi ok. Most két év a gari? Hol laksz? Van jó szerviz? Amúgy az elején nekem is össze-vissza volt az alap, de más baj nem volt. Van egy az enyémmel egyidős motor itt, most hoztam bele "olyan" gyújtást, azóta a gazdinak fülig ér a szája... Szóval maga a motor tudja a megbízható takarékos üzemet, ne hagyd magad a szervizben! Írd meg mi volt! Sok sikert! Üdv:Satis
Szia! A porlasztó keverékminőségállitó csavaron nagyon kicsit tekerj kifele,szegényitsd egy kicsit.Valamint az alapfordulatot is tedd kicsivel feljebb.Nagyon érzékenyek még egy negyed fordulatra is!
Szia Satis!
Bocs, én is agilityt akartam írni, mert Agility-t vettünk. Vadonat új! Egy hete vettük, 50 km van benne. Remélem, nincs vele nagy gond, holnap visszük a szervízbe.
Köszi
Üdv: Fezsó
Szia Fezso! Nem hinném, hogy komoly lenne a baj. Azért sok mindent kellene tudni. Mennyit futott a motor, sokat állt esetleg, ki és hogyan tartotta eddig karban. Amit írsz, az lehet akár üzemanyagellátási probléma, vagyis nem kap elég üzemanyagot a motor. Lehet egy dugulás is. A tanktól egész a porlasztóig bárhol. Ha teljesen laikus vagy, ne kezd megjavítani, hanem keress egy olyan embert, aki valóban ért hozzá és nem csak mondja. Ja és agilitym van! :) Sok sikert a javításhoz! Üdv: Satis
Szaisztok!
Ismét a segítségedet kérném Satis!
Az én motorommal hála Istennek nincs semmi baj . Azonban vettünk anyámnak egy vitality-t, amilyen a tiéd, és a problémák a következők: hidegen pöccre indul, majd ha lement róla a szívató, egy ideig megy, de kis idő múlva leáll. Ha be akarjuk indítani, akkor a berugókar abszólút nem reagál és az nehezen indul be az elektromos indításra is. Ha beindul és nem adunk neki egy kis gázt, akkor megint leáll.
Nagy a gond?
Én teljesen laikus vagyok. Remélem, nem rendül meg a hitem a Kymco-ban.
Szia Tomi! Természetesen tévedtem, ugyanis tényleg van írás ezen a vacakon... Mégpedig: SANXIN QJ 50QT-10A-2221 MDO90702 Ez minden. Gondolom az eleje típus a vége meg a gyári szám... Úgy nézem valódi Ámerikái! =D Üdv:Satis
Persze!Csak ez a barátom nem egy erélyes fajta volt!
Különben a CDI gond sz agilityn már megoldódott kis utánnanézéssel.De köszi azért ha tipusszámot tudsz,ird meg.
Ja és barátom egy izbe nkapott cseremotort is az sokkal jobban ment mint a sajátja,szerinte!Én vissza sem adtam volna addig amig a másik nem jó.
Remélem Te nem mentél a tyúkokkal aludni?
Írhatnál a mocidról pár sort.
Üdv.
Neked b&w van. Légy szíves írd le a tapasztalataidat. (kényelem, fogyasztás, erő, stb. Sürgős lenne!
Üdv.
A B&W mellett tenném le a voksomat, nagy test, a csomagtér is elég nagy, vízhűtéses ( azt hiszem) , az ülés nekem nem volt jó mert lejt egy kicsit előre, ja és természetesen 2T=egyszerű motor, könnyebb a javítás meghibásodás esetén.
A Fórumon óvtak a 4 ütem és 50 ccm párosítástól, mert kis geometriák párosulnak viszonylag nagy teljesítménnyel, így nem lesz jól beállítható a gép járása. Ugyanakkor láttam videón a szelepállításnál, hogy rendesen kitöltötték a deknit vassal, vagyis a lehető legnagyobb szelepeket tervezték bele. Nem tudom, egyforma-e a S8 és az Agility motorja, mert már az Agility bizonyított eleddig. Fogyasztásuk között kb. 1 L van 100-on, ugye?
Eddig 3 helyen néztem a mocikat. A 4 üteműekre egyik helyen 2000 km-es, a másikon 5000 km-es olajcsere intervallumot mondtak. Hm... B&W mocit nem tudtam tapizni, mert nem volt készleten, de oda egységesen 5000 km a szervíz intervallum. Ülni is csak a 4 üteműeken ültem, az S8 győzött. Ha van valakinek B&W-je, írhatna, hogy van megelégedve vele!
Én182 cm magas vagyok, így talán az Agility kicsi lenne. Nem versenygépnek kell, csak a telekre járni, horgászni, a városban, stb.
Az is szempont, hogy a nejem is bírjon vele néha (58 kg)
Nekem kymco super 8 4t- m van. Én 195 cm magas vagyok és 110kg. Alattam a super 8 jól megy(fojtással 50km/h), kényelmesen elférek rajta, nem ütközik a lábam a kormányba. Az agility nekem kicsi, és ráadásul hosszú távon sokkal kényelmesebb a super 8. Tudom a különbséget, mert anyámnak agilityt-t vettünk, és sajnos, legalábbis nekünk adódtak is vele problémák. Bár azt mondják, hogy nem lehet nagy a baj, ez holnap derül ki a szevízben. a B and Wről nem sok mindent tudok, de azok is nagyon jól néznek ki.
Üdv: fezsó
Tanácsot kérnék. Robogó vásárlás előtt állok. A megbízhatósága, tartóssága és ára miatt Kymco márkára gondoltam, de a kényelmet sem vetem meg. Agility 50 4t, Super 8 50 4t, és Bet&Win 50 2t közt őrlődöm.
(219 eFt - 299 eFt - 319 eFt az áruk most akciósan) Szervizelni kb 40 (Veszprém) és 25 (Tapolca) km-es távra kellene vinni. Fontos a tartósság és a kényelem, valamint a kis szervízigény. 100 kilós vagyok. Max 50 km-es utakat tervezek.
Melyiket "merészeljem" megvenni?
Előre is kösz. a segítséget.
Törökszentmiklóson lakom. Ma voltunk a szervízben. Valószínűleg az automata szívatóval van baj, a jövő héten hozzák. A helyzet a következő: melegen semmi gond nincs, szép az alapjárat. Hidegen viszont csak akkor megy, gond nélkül, ha kb 1 percig húzzuk egy kicsit a gázt, akkor semmi gond nincs, szintén szép az alapjárat, simán megy. Remélem, nem lesz vele gond a csere után.
Üdv: Fezsó
Bocs, én is agilityt akartam írni, mert Agility-t vettünk. Vadonat új! Egy hete vettük, 50 km van benne. Remélem, nincs vele nagy gond, holnap visszük a szervízbe.
Köszi
Üdv: Fezsó
Ismét a segítségedet kérném Satis!
Az én motorommal hála Istennek nincs semmi baj . Azonban vettünk anyámnak egy vitality-t, amilyen a tiéd, és a problémák a következők: hidegen pöccre indul, majd ha lement róla a szívató, egy ideig megy, de kis idő múlva leáll. Ha be akarjuk indítani, akkor a berugókar abszólút nem reagál és az nehezen indul be az elektromos indításra is. Ha beindul és nem adunk neki egy kis gázt, akkor megint leáll.
Nagy a gond?
Én teljesen laikus vagyok. Remélem, nem rendül meg a hitem a Kymco-ban.
A robogóm km óra meghajtása rossz a keréknél, nem tud valaki olcsón bontottat? Kymco Grand Dink 50 a tipusa, a bal oldalon van a meghajtó.
Különben a CDI gond sz agilityn már megoldódott kis utánnanézéssel.De köszi azért ha tipusszámot tudsz,ird meg.
Ja és barátom egy izbe nkapott cseremotort is az sokkal jobban ment mint a sajátja,szerinte!Én vissza sem adtam volna addig amig a másik nem jó.