Szia Korzso!
A kerékkel teljesen egyetértek, jobb lenne a 13-14". A hátsó dobfék elég jó, a 100 kilómat megfogja. Együtt használva a kettőt hatásos. Természetesen jobb lenne a tárcsa.
Üdv.
Igen a mélyen tisztelt kereskedőket én is csipázom. Amúgy nem nagyon vagyok otthon a témában csak érdekel és a harmadik Kymcot nyúzom.
Amennyiben 4T a Super 8 szinte kötelező a tuning, hiszen e típus a legsportosabb, a gépezet egésze a vagánykodásra csábít. Nálam is sokáig esélyes volt, de a 2T.
Nézz körül az EGÜ és a Scooterracing lapokon tanulhatsz belőle.
Amennyiben új és nem lestrapált, széthajtott a gép egy szolídabb tuningot - erősített főtengely nélkül - simán elbír. Tuningnál két dolgot kell figyelni: max nyomaték, fordulatszám. Természetesen egy leméretezett alkatrész hamarabb tönkre megy ha a tervezettnél nagyobb az igénybevétel. A Te géped túl van méretezve ezért is adják az alap 70-es hengert. Azzal tudja a 70-t és a nyomaték is használhatóbb lesz. A kedvencem amikor hirdetésekben szabadulni akarnak ezektől néhány 100 km után, mert nem megy. Szerintem rajtam kívül Hiruyu fórumtársam is sokat köpködött a BW bejáratása alatt, most meg fülig ér a szája.
Szia korzso!
Látom, te elég jól tájékozodsz a kymco-k világában. Azt szeretném megkérdezni tőled, hogy a 70- es henger nem teszi tönkre a blokkot vagy a főtengelyt?Ugyanis és azt olvastam, hogy minden tuning tönkreteszi, legalábbis rövidíti a motor élettartamát.
Neked mi a véleményed a super 8- ról? Mire kell ügyelni, hogy ne legyen vele semmi gond, illetve hogy hosszú élettartama legyen?
Válaszodat előre is köszi.
Ja, engem akkor átbasztak, mert nem volt benne az árban
Üdv: fezsó
GD-ben vagyon LC azaz vízhűtéses is. Azt hittem régebben mindegyik az. Igen ez a duma mindenhol megy, hogy egy hibalehetőséggel több, de ez Kymcoéknál nem téma. Ma tudtam végre a drágaszággal bejönni dolgozóba, kicsit hűs volt 6-kor, de élveztem a fojtástalanságot. Simán lehet menni az autókkal, sőt tologatni őket. Érdekes hogy 5-6 ezer körül dolgozik 75 nél van 7 ezer felett. Még mindig olyan érzésem van, hogy nem akar igazán kipörögni. Tudsz valami okosságot? Sport kipuról már lebeszéltem magam és pénztárcám, CDI átvágás és menete érdekelne.
Sziasztok!
Keresek 2001 évjáratú 150cm3 Kymco People motorkerékpáromhoz akár új vagy használt magas szélvédő plexit, motorra rögzíthető lábzsákot és kormányra rögzíthető kézmelegítő muffot.
Kérem aki bármilyen információval szolgál az keressen meg a bbgin@freemail.hu címen vagy a +3630/654-0501 –es telefonszámon.
Köszönöm!
Gin
Sajnos léghűtése van a drágámnak, tavaly nyáron meg is érezte a bakonyi dombok között, bár ha nincs hajszolva akkor azért elég a léghűtés is, persze a vízhűtés együtt jár a nagyobb meghibásodás esélyével de ez már csak a körítés. Azon elmélkedtem egyébként az írásod elolvasása után hogy igazán lehetne ez a típus is vizes, nagyobb kerékméretű illetve egy fordulatszámmérő sem ártott volna, a hátsó tárcsafék hiányát még nem érzékeltem. Megmondom őszintén egyetlen robogóról sem szabadna hiányozni a fordulatmérőnek mivel ez a legfontosabb elem a hajtáslánc pontos behangolásához.
Rengeteg felháborodás volt korábban a Görög és Horvát piacokon a 4T Super 8-al kapcsolatban teljesítmény hiány miatt, ezért a 70-s szett. Agility alacsony áron van ide ezt kalkulálták be. Néztétek az Agility R16 200i -t? Röhejes 12 lóval adják. Valamit nagyon elmértek.
Hiruyu, a BW nagyon eltalált gép, sok típus használójaként szerintem csak két dolgot lehetett volna javítani rajta: 13"-os kerekek, hátsó tárcsafék és nincs ellenfél. Csibewer, a GD lég vagy vízhűtéses?
Így igaz, bár itt a Dunántúlon csak a győri márkakereskedés adta így a super 4t-t. Jártam ott, nekem nem kellett volna ez a szett , kértem, hogy e nélkül adják a mocit 299-30 eFt-os áron , de azt mondták, ezt nem lehet. (csak a munkadíjat kellett volna fizetni, ha rögtön beszereltetem) Maradt hát a B&W. Nem bántam meg.
Üdv.
A 70-es szett kizárólag a Super 8 4t esetében jár, benne van az árban.
Ha plussz pénzt kér, lenyúlás. A szerelési költséget nem tudom, de valószínű azt felszámolják.
Agilityhez nem adja a gyár.
Sziasztok!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok!
A Super 8- ból ha kiveszik a fojtást, akkor kb mennyivel fog max menni?A következő kérdésem pedig az lenne, hogy a szervízben ajánlották, hogy a Kymco gyár minden típusához megküldi a 70- köbcentis hengerszettet, amit be is szerelnek kérésre 30000 ft- ért a mociba. Ti javasoljátok ezt? Mi a véleményetek róla? Nem teszi tönkre a motort a nagyobb henger?
Üdv minden kymco- nakFezsó
Szia!
Bár az utóbbi két napban éjszakáimat a nett előtt motoros dolgok keresésével, nappal a motorommal ezek felkeresésével töltöttem így én is rátaláltam a szervizre.Most hogy Te és sokan mások pozitív véleménnyel voltatok egy átvizsgálásra felkeresem őket mert itt vannak a közelben.Köszönöm a segítséged!
Üdv,
Gin
Szia! Gratula a motorhoz! Szerviz ügyben tudom ajánlani a SCOOTER.HU KFT 1091 Bp Üllői u 103. Ők a volt délpesti szerviz, a népítéletben olvashatsz róluk, nekem nagyon bevált, tudom javasolni!
Üdv: Satis
Szia!A people's service manual az 50,125,200 t irja le,külön az adatokat is részletezi.
Te mit töltöttél le?A kettő közül az alsó amiben ezek vannak benn.
Szia!
Köszönöm szépen megkaptam csak egy a baj hogy a leírás 250cm3-ről szol nekem viszont 150cm3 gépem van így sok az eltérés.
Ha nem csal az információm a 125 és a 150 szinte egy ugyan az.
Azért köszönöm
Sziasztok
Ma egy 2001 –es Kymko People 150 boldog tulajdonosa lettem.
Bár egy teljesen másik típus után indultam, de ez lett belőle.
Segítségeteket kérném.
Soha nem voltam egy műszaki zseni így keresek egy viszonylag olcsó és precíz motorszervizt (lehetőség szerint a IX, XIX kerületben ill. azok környékén) akik erre a típusra szakosodtak.
Ezen felül keresek nagy szélvédő plexit akár használtat ill. a motor típushoz tartozó magyar nyelvű kézikönyvet. (sajnos hiába bóklásztam a neten egyiket sem találtam)
Várok minden hozzáértő Emberke jó tanácsát (akár ide a fórumra vagy a bbgin@freemail.hu címemre) mert tanácstalan vagyok ebben a motor kategóriában.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Gin
A fordulatmérőt szerintem meghajtom a jeladóról,egy kéttranzisztoros fokozattal meg lesz oldva,de analóg müszerre lesz.
Ahogy akartam f-U konverterrel megoldani,macerásabb lenne.De még tartalékba jó lesz az is.Ha nem motorozunk,lesz időnk !
A CDI d hez meg van hasonló !Bár egyedül az inverter része macerásabb.Ha csinálunk egy külső invertert és azt rákötjük az én nagyfeszes cdim nagyfeszbemenetére,a többi már passzol !
Köszi szépen a válaszodat. A motorom új, 400 km van benne. Tehát akkor mehet rá a 70- es szett?
Egyébként a 4t megbízható?
Köszi!