Végre egy márkatárs! A légszűrőben sajnos nekem is olaj gyűlt össze a kezdetektől fogva még garanciálisan cseréltek olajadagolót de ez sem segített rajta, tipikus típushiba, bár egy ideje megszűnt a probléma - oka ismeretlen. Igaz hallottam valami olyasmit hogy a membrán lebegése miatt dolgozza vissza a z olajat a légszűrőbe. Nekem 8,5 grammos görgő van benne , nemrég cseréltem újakra. A porlasztóban cseréltek fúvókát? Más nem lett változtatva új korától fogva. Egyenes, sík terepen 75 a vége de lejtőnek lefelé 80 is elérhető de meg kell mondjam a 70 is bőven elég egy ekkora súlyú motornak plusz ott van az a nagy plexi is. Ékszíj szélessége is fontos, azt hiszem ha jól emlékszem 18 mm a gyári méret és 17 mm alá kopásnál kell cserélni. Egyelőre ennyi jutott eszembe.
Szia!Csibewernek ilyen mocija van majd megirja a dolgokat,neki is volt laj a légszűrönél is.Az hogy nagyon lassan gyorsol attól van hogy hogy lefogja a motort a hajtómű,görgőid valószinű nehezek,probálld kisebb sulyuval,mint ami bent van.
Sziasztok!
Új vagyok itt, de örülök, hogy ráakadtam erre a fórumra.
Egy 50-es 2006-os grand dink-et vásároltunk, nagyon meg vagyunk vele elégedve....viszont lenne egy pár kérdésem a tapasztaltabbaktól (kezdő robogós vagyok):
- a légszűrőt kivettem kipucolni és a légszűrőházban állt az olaj...ez miért lehet?
-a fojtások már el vannak távolítva, a vége olyan 70km/h körüli, de nagyon lassan gyorsul fel... nincs valakinek bevált konfigja, hogy hány grammos görgő, milyen kontrasztrugó meg ilyesmi kellene bele, hogy jobban menjen.
Egyenlőre ennyi kérdésem lett volna.
Illetve még annyi, hogy nyíregyi vagyok, szívesen mennék majd kisebb túrákra is, ha lennének környékbeli kymco-sok.
Nem hiszem hogy az lenne. A Kymco motorszámok általában ilyenek: S F 1 0 J 1 4 0 0 1 3 2
Ha csak a biztosítás miatt kell kreálj egy ilyent ha végképp nem találod . A motorblokk jobb oldalán keresd, egy fülre van beégetve a számsor, ott kell annak lenni.
Csak még annyit a témához, hogy vannak homologizált kipuk, ezekbe be van ütve a "H" betű, papíros hozzá, közúti forgalomban használhatók.
A legújabb vagányság, hogy a gyári 70-es tuning hengerbe az 50 ccm van beleütve, így szállítják. Ez nem kis piac a gyártók is hallottak szabályokról, rendőrökről.
A nyári túránk során belefutottunk egy rendőri ellenőrzésbe aminek a kiváltó oka természetesen a motorom volt. Megnézték a papírokat, beindíttatták a motort, bár ehhez utána kérdeztem nem volt joguk, és elváltunk békében. A helyszínen nem tudják megállapítani mekkora henger van a motoron, ha meg ne adj Isten berendelik vissza lehet operálni az eredetit. A robogókon amúgy is teljesen burkolt minden még fényképet sem lehet készíteni a motorról. A kipufogókkal nem tudom mi a helyzet mert az úgy mond tuning kipufogók egy részét biztosan nem lehet a közúti forgalomban használni.
Szia!
Anélkül, hogy nagyon belemennénk:
Ha a fojt. ki van véve, attól még 50 cm3 marad a moci, nincs bizt csal, nincs okirathami.ás, és nincs jármű jog.lan vezetése, csak az előírt sebességet ne lépd túl.
Szerintem.
Üdv. http://www.gyakorikerdesek.hu/...
Nem kell ennyire komolyan venni a dolgokat. Persze be kell tartani a KRESZ előírásait és 40- l kell közlekedni a városi forgatagban , mindegyik segédmotorral közlekedő ennyivel megy.
Szia Hiruyu!
Köszi, le is mondtam a 70- es hengerszettről.
De baleset esetén ugyanez a helyzet akkor is, ha a folytás ki van véve?
Köszi előre a választ!
A héten csak kétszer állított meg a szerv. Egyszer motorral, egyszer autóval. Jópofiztam velük persze az alant tárgyalt téma után érdeklődtem. Nem foglalkoznak a kismotor-nagymotor témával, abszplút nem érdekli őket. Sőt tartanak az ellenőrzéstől mert több esetben is az üldözött rendszám nélküli motoros balesetet szenvedett és a rendőröket okolták ezért. Baleset esetén is csak a felelőséget vizsgálják. Persze az ördög nem alszik, valóban törvényszegés és adócsalás a rendszám nélküli 50 ccm feletti motorozás. Agility 125 - met rendőr-határőr kolléga vette meg akinek B jogsija nem volt. 4T Super 8-t magán véleményem szerint kötelező tuningolni, gyári állapotban normális használatra tényleg alkalmatlan. Korábbi gépezeteim közül a többség hátul tárcsás volt és nem leszólásként bizony igen csak érezhető a különbség a javukra még fém fékcső nélkül is hát még azzal.
Amikor az enyémet vettem még csak levegősök voltak ebből a típusból. Nem baj ha nem akar pörögni a motor jobban ha mellette meg megy, legalább nem pörgi szét magát, 70-75 bőven elég. A CDI átvágás azt hiszem csak az agility esetében célravezető mert az korlátozott, a miénk szerintem nem.
Szia!
Ezt találtam a mocidra egy fórumon, hogy egy kicsit meggyorsítsd:
Well when I got it, the violet wire on the CDI was already cut. I can at the moment (when its warmed up a bit) get 60 km/h which is about 38mph at the max. It will not go over this at all, even when going down hill it just sticks at 60 km/h. I think there is 3 restrictions on the bike. The CDI wire (which is already done), the variator boss, and changing the carb main jet to a size 85. I dont really know of any more.
vagyis a vállas hüvely cseréje, a CDI lila vezetékének átvágása és a 85-ös fúvóka talán segít, hogy jobban menjen.
Ilyen a cserélt hüvely: http://gy6-performance.fr/unre...
próbld ezt a keresőszót beírni a korlátozások keresésére: kymco super 8 4t derestrick
Szia Fezsó!
A 70-es szett biztosan mehet rá műszakilag, mert ezt én is kitárgyaltam, sőt még az élettartamát sem befolyásolja számottevően (nem megy gyorsabban, csak nagyobb lesz a nyomatéka) DE : ha balesetbe keveredsz, olyanba ahol műszaki szakértő vizsgálja a mocit.... Gondold át, ha nincs A1 vagy A jogsid, akkor akár 3 féle b.cselekményt is elkövethetsz. (bizt. csalás, okirat ham.-ás, jármű jog.lan vezetése) Szóval ez a 70-es szett ott jó beetetés, ahol B kat.-val is vezethetnek akár 125 cm3-ig.
Végre egy márkatárs! A légszűrőben sajnos nekem is olaj gyűlt össze a kezdetektől fogva még garanciálisan cseréltek olajadagolót de ez sem segített rajta, tipikus típushiba, bár egy ideje megszűnt a probléma - oka ismeretlen. Igaz hallottam valami olyasmit hogy a membrán lebegése miatt dolgozza vissza a z olajat a légszűrőbe. Nekem 8,5 grammos görgő van benne , nemrég cseréltem újakra. A porlasztóban cseréltek fúvókát? Más nem lett változtatva új korától fogva. Egyenes, sík terepen 75 a vége de lejtőnek lefelé 80 is elérhető de meg kell mondjam a 70 is bőven elég egy ekkora súlyú motornak plusz ott van az a nagy plexi is. Ékszíj szélessége is fontos, azt hiszem ha jól emlékszem 18 mm a gyári méret és 17 mm alá kopásnál kell cserélni. Egyelőre ennyi jutott eszembe.
Széles utat Neked is!