Az enyémen a 600 km sem volt megerőltető az alfelemnek. Árat szerintem mondanak ha kérsz, persze előtte írd meg hogy milyen kívánságod van. Ahogy nézem kissé át kell alakítani az ülés dőlés szögét és sajnos ez biztosan együtt jár a borítás átszabásával is. véleményem szerint nem lehet olyan drága mulatság.
Köszi!
25-30 km után azért már fájós a mocizás. Kösz. a tippet, én is utána nézek, de azért kérdeztem, hátha járt már valaki ezen az úton és azt is tudja kb mennyibe fáj az ilyen akció.
Üdv.
Szia!Azért irtam mert Csibewer itt a fórumon utánnajárt már ezügyben dolgoknak és Ő mondta hogy átalakitás lehet.Ha itt a fórumon lesz majd kérdezd meg holnap biztos tud ezzel kapcsolatban mondani vmit.Ő is nézte a B@W-t ,végül Dinket vett.
Nagyon szép!Sokak szerint az egyik legjobb motorja a Kymco nak.Az ülést átalakittathatod olyanra amilyenre akarod,kényelmes legyen.Több száz KM nél már számit!
Üdv, Mindenkinek!
Belevágtam a múlt héten. Már 230 km van benne, ebből 70 km közepes esőben. Szépen indul hidegen-melegen, szinte csak rúgom, mert tetszik, hogy elsőre beröffen. 40-45 km/h-val hajtom. Az ülése 30 km után kicsit kényelmetlen, de tán van valami megoldás. Egyhuzamba eddig 55 km-ert tettem meg vele. A térdfűtés érezhető, főleg esőben volt hasznos. Jól egyben van a vas, a világítás kitűnő.
Üdv.
Ja! A 100km úgy jön össze, hogy a Csepelsziget közepétől mondjuk Újpest, Kerepes, Törökbálint kör. Ebben van minden, csak óvatosság nem nagyon. Nem gyilkolom, de hajtva van. Még van rajta egy év és 6ezer km garancia. De eddig a tavaszi indításnál kellett a féklámpakapcsolót kicsit megkenni, mert nem oldott ki.. Meg most tettem az állványrugók közé gumit, mert nagy fordulaton annyira rezeg, hogy zavaró. Nagyjából ennyi. Persze minden szerviz gondosan megcsinálva. A lényeg, hogy régebben nem szerettem a robogót, most meg ott tartok, hogy eladtam a motoromat és veszek egy nagyrobit. Tehát nekem bejött. Üdv!
Szia Zol!
Az enyémben mindjárt 4ezer van, az nem sok. Most lesz két éves. Szóval folytással pont 50 volt a vége, nélküle olyan 62 felé. Nem ütöd agyon, én a volt Délpesti szervizbe járok, ha olvasol róluk, csak jót írnak, szóval ott mondták, hogy nyugodtan húzzam neki. Elvileg ha tényleg 9ezer van benne, a szíj és a görgő még nem túl kopott. Legalábbis a szerelő mondta, hogy sokkal többet bír. Én vettem bele egy nyitott gyújtást, így fürgébb jóval és a pesti forgalomban vidáman lehet menni vele. De van hozzá jobb henger, variátor. Nekem így pont jó. Nem került sokba és garancia is maradt. Meg a fogyasztás is megmaradt 2.2alatt.
Üdv!
Ha 100km-et kibír 68al akkor jó kis gép... És tényleg gond nélkül bírja? Mennyi benne a km? Csak azért kérdem mert én tegnap 50-55körül mászkáltam vele és nem tudtam hogy mennyire ártok neki... Amúgy megnéztük és az a hüvejes fojtás már ki van cserélve a variátorba És így tud óra szerint 55öt... Valami tippetek esetleg hogy miért csak ennyit? Valaki olyat mondott hogy kopott lehet a szíj, akkor is csökken a sebesség... Vagy azok a görgők a variátorba is lehetnek kopottak...
A dink egy luxusrobi.
25-30 km után azért már fájós a mocizás. Kösz. a tippet, én is utána nézek, de azért kérdeztem, hátha járt már valaki ezen az úton és azt is tudja kb mennyibe fáj az ilyen akció.
Üdv.
Gibbont keresd, de ez a cége ha jól tudom: http://somotokarpit.hu/
Tudsz talán az ülésre valahol megoldást?
Belevágtam a múlt héten. Már 230 km van benne, ebből 70 km közepes esőben. Szépen indul hidegen-melegen, szinte csak rúgom, mert tetszik, hogy elsőre beröffen. 40-45 km/h-val hajtom. Az ülése 30 km után kicsit kényelmetlen, de tán van valami megoldás. Egyhuzamba eddig 55 km-ert tettem meg vele. A térdfűtés érezhető, főleg esőben volt hasznos. Jól egyben van a vas, a világítás kitűnő.
Üdv.
Az enyémben mindjárt 4ezer van, az nem sok. Most lesz két éves. Szóval folytással pont 50 volt a vége, nélküle olyan 62 felé. Nem ütöd agyon, én a volt Délpesti szervizbe járok, ha olvasol róluk, csak jót írnak, szóval ott mondták, hogy nyugodtan húzzam neki. Elvileg ha tényleg 9ezer van benne, a szíj és a görgő még nem túl kopott. Legalábbis a szerelő mondta, hogy sokkal többet bír. Én vettem bele egy nyitott gyújtást, így fürgébb jóval és a pesti forgalomban vidáman lehet menni vele. De van hozzá jobb henger, variátor. Nekem így pont jó. Nem került sokba és garancia is maradt. Meg a fogyasztás is megmaradt 2.2alatt.
Ha 100km-et kibír 68al akkor jó kis gép... És tényleg gond nélkül bírja? Mennyi benne a km? Csak azért kérdem mert én tegnap 50-55körül mászkáltam vele és nem tudtam hogy mennyire ártok neki... Amúgy megnéztük és az a hüvejes fojtás már ki van cserélve a variátorba És így tud óra szerint 55öt... Valami tippetek esetleg hogy miért csak ennyit? Valaki olyat mondott hogy kopott lehet a szíj, akkor is csökken a sebesség... Vagy azok a görgők a variátorba is lehetnek kopottak...