Ne fárassz már, nem kell áldozni erre pénzt. 8-s dugókulcs kell a csavarokhoz, leveszed a variátor fedelet és ott van előtted minden alkatrész. Legalább az ékszíj szélességét mérd meg , ha nem mersz hozzányúlni.
Akkor először mindenképpen ellenőrizd a variátort legalább, dekli le és a görgőket, ékszíjat, kuplungot nézd meg. Görgőket kockásodás, súly szempontjából, ékszíjat kopás szempontjából - ha 17 mm alá kopott a szélessége akkor cserélni kell, a kuplungot is meg kellene nézni a betétek mennyire kopottak illetve a rugók nincsenek elgyengülve. Amíg ezeket nem ellenőrzöd nincs értelme vaktában találgatni. A görgők gyári súlya 8,5 g az ékszíj pedig emlékeim szerint 736x18.
Nekem is ilyen robogóm van csak 50 ccm, tuning nélküli változat csupán a fojtások lettek megszüntetve és így megy max. óra szerint 80 km/ó-t. A fogyasztása bár nem nagyon foglalkoztam vele de biztosan nem több mint 3 liter, amikor még fojtott volt bekajálta simán az 5 litert. Azt nem egészen értem hogy miért nem megy többet bár a ccm tuningtól csak a motor lesz nyomatékosabb ha jól tudom és a sebesség nem változik. A fogyasztása nagyon soknak tűnik mindenképpen. Ékszíj, görgők, kuplung, végáttétel, porlasztó, főfúvóka milyen?
Sziasztok! Nekem egy Kymco Gran Dink 50-esem van. Igazából 70ccm. Minden oké vele csak az a bajom ,hogy 60as tempónál (70 a vége de nem tépem neki mindig fullra) 100 km-en 4,5 liter benzint megeszi. Ha tudtok tanácsot adni ,hogy hogyan tudnám lejjebb vinni az étvágyát lécci írjátok meg. Előre is köszi.
Sziasztok! Nekem egy Kymco Gran Dink 50-esem van. Igazából 70ccm. Minden oké vele csak az a bajom ,hogy 60as tempónál (70 a vége de nem tépem neki mindig fullra) 100 km-en 4,5 liter benzint megeszi. Ha tudtok tanácsot adni ,hogy hogyan tudnám lejjebb vinni az étvágyát lécci írjátok meg. Előre is köszi.
Szia Ati! Tudnám ajánlani a hivatalos KYMCO szervizt az Üllői úton, a Tibi nagyon normális, vedd fel vele a kapcsolatot, szerintem mindent elmind, hogy mi jó és mi nem a tuningolásnál.
Szia!Nem lehet hogy egy kissé a hajtóműved tréfál meg?Mivel nagyobb erő lett benn,igy a görgők,ékszíj fokozott kopásnak van kitéve.Ha a motorodon a fordulat megvan ,akkor ezirányban keresgetném a bajt.Lehet nagyfoku görgő vagy ékszijkopás is!
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok. A super 8- ba belerakatattam a 70 - es hengert. Kb azóta megtettem vagy 2000 km-t. Az odáig rendben van, hogy csak pörgősebb lett, és nem lett nagyobb a végsebessége, de az már bosszant, hogy lassan annyival megy, mint amikor az 50- es henger volt benne, és nem voltak kivéve belőle a fojtások. Most jelenleg a végsebessége 53-54 km/h. Ennél többel nem megy, de enni jóval többet eszik, mint az 50- es hengerrel evett. Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a válaszokat
Szia!Csak a honda inverterest tudom-a jobb felső a trafóra,a jobb alsó a föld-test,a két középső üres,a bal felső a gyujtáskulcstól + - pozitiv,a bal alsó a jeladótól jövő vezeték.A Tiéden lehet hogy pont tükörkép.
Az enyém bírta a 90-es utazót! Szerintem ez az ideális neki. Itt viszont már tartalékra ne számíts. Egy buszt vagy egy kamiont megelőzni egy örökkévalóság! Engem a 12-es kerekek nem zavartak. Nem mondom hogy nem lehetne nagyobb, de ez van. Azt be kell látni ez nem egy túrarobogó a 11 Le -vel! Nekem a régi GD 125 jobban tettszik mint ez az újabb! Abban viszont egyetértünk, hogy a people gti nagyon szép, habár akkor én már inkább a 300-ast választanám a 125-ös helyett.
Köszi a gyors választ. Már volt több 125-öm, a fogyik nekem is nagyon jók voltak. Éredekelne, hogy tudja e a 90-es utazót, van e még ilyenkor tartalék és a kis kerekek nem zavaróak ilyen sebességnél. Az új GD 125S nincs rossz árban és csinosabb is lett. Talán bevállalnék egy ilyen cserét, bár a people gti 125 nagyon komolyan néz ki, persze az ára is.
Az hogy "nyúzom" kicsit tulzás, de valóban ilyen robim van. én nagyogyon meg vagyok vele elégedve, csak ajánlani tudom, ha ilyenbe gondolkodsz. A fogyasztása városban 4 liter, országuton KÉT SZEMÉLLYEL 3 nem elirás HÁROM liter volt nálam. Persze nem hajtottam ki a lelkét, de nem tötyörögtem vele. A menetteljesitményről: Nekünk a párommal tökéletesen megfelelt a 125-ös. Mondjuk a nagyobb emelkedőket annyira nem szerette, ha ez fontos Neked válaszd a 250-est. Összességében nagyon jó kis gépezet! Remélem tudtam segíteni!
Üdv mindenkinek!
Laci, ha jól látom GD 125 gépezetet nyúzod.
Nagyobbra váltáson - 125 vs 250 - elmélkedem, ezért kérdezlek mint illetékest országúton, ingázásra használható e a masina. Ha írnál tapasztalataidról megköszönöm. Érdekelne utazó sebesség, fogyi, stabilitás tekintettel a kis kerekekre.
Örülök, hogy beindult a robogód! én is kicseréltem a kilométer spirált és hasítottam egyet az utcába! Nagyon jó volt. (az én szám is fülig ért!) Most már csak vissza kell "dobálni" a burkolatot és mehet a vizsgára a kimkokám!
Tegnap mentem egy kisebb kört a robogóval, fülig ért a szám. Az indítási problémát a porlasztó kiszáradása okozhatta mert mielőtt elmentem az alapjáratot feljebb kellett tornásznom de hazaérve vissza lehetett állítani az eredeti helyzetébe.
Ez akár jelmondat is lehetne: A Kymco legyen veletek!
Sajnos csak most olvastam miit írtál! Azért ne vidd a szervizbe hogy levegyék az idomokat ha csak nem ingyen csinálják. Inkább keresd meg a robogó service manual-t és abban részletesen le van írva miként kell a burkolatot lebontani. Ha egyszer megcsinálod rájössz hogy nem is olyan bonyolult dolog.
Matricát meg itt a matricás fórumon a George design-tól rendeltem, szinte az eredetivel megegyezik olyan korrekt a kivitelezése. Persze nem árt ha fotót küldesz nekik és a főbb méreteit megadod. Lehetőleg mail-t írj nekik.
Szia csibewer!
Olyan nagy baj nem lett. két idomon lejött a festék. 12000 ft a javítás, de egyszerűen nem lehet levenni az idomokat, mert a csavarok a váz mögött vannak. ki van ez találva. Most viszem a szervízbe, remélem abban legalább segítenek, hogy levegyék az idomokat, meg visszarakják. Lenne még néhány kérdésem. pl. super 8- as matricát hol lehet venni? a neten nem találtam.
Üdc: fezsó
Nekem is ilyen robogóm van csak 50 ccm, tuning nélküli változat csupán a fojtások lettek megszüntetve és így megy max. óra szerint 80 km/ó-t. A fogyasztása bár nem nagyon foglalkoztam vele de biztosan nem több mint 3 liter, amikor még fojtott volt bekajálta simán az 5 litert. Azt nem egészen értem hogy miért nem megy többet bár a ccm tuningtól csak a motor lesz nyomatékosabb ha jól tudom és a sebesség nem változik. A fogyasztása nagyon soknak tűnik mindenképpen. Ékszíj, görgők, kuplung, végáttétel, porlasztó, főfúvóka milyen?
Tudna nekem valaki egy jó szerelőt ajánlani Budapesten tuninghoz.A motor egy Kymco super 9 lenne.Előre is köszönöm!Üdv Ati
A következő problémával fordulnék hozzátok. A super 8- ba belerakatattam a 70 - es hengert. Kb azóta megtettem vagy 2000 km-t. Az odáig rendben van, hogy csak pörgősebb lett, és nem lett nagyobb a végsebessége, de az már bosszant, hogy lassan annyival megy, mint amikor az 50- es henger volt benne, és nem voltak kivéve belőle a fojtások. Most jelenleg a végsebessége 53-54 km/h. Ennél többel nem megy, de enni jóval többet eszik, mint az 50- es hengerrel evett. Szerintetek mi lehet a gond?
Előre is köszi a válaszokat
Egy ideje pang a topik úgy látom.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden robogóval és motorral szaladgálónak!
Ez pl egy Keeway X-Ray, de a lényeg, hogy akksis, nem gerjesztő tekercses.
Előre is köszönök minden segítséget!
Köszi a választ, hasznos volt számomra.
Valóban a 300-as lenne az igazi, csak pénz kérdés.
Kymco legyen velünk!
Üdv
A kymco legyen velünk!
Köszi a gyors választ. Már volt több 125-öm, a fogyik nekem is nagyon jók voltak. Éredekelne, hogy tudja e a 90-es utazót, van e még ilyenkor tartalék és a kis kerekek nem zavaróak ilyen sebességnél. Az új GD 125S nincs rossz árban és csinosabb is lett. Talán bevállalnék egy ilyen cserét, bár a people gti 125 nagyon komolyan néz ki, persze az ára is.
Széles utat, gumifákat!
Az hogy "nyúzom" kicsit tulzás, de valóban ilyen robim van. én nagyogyon meg vagyok vele elégedve, csak ajánlani tudom, ha ilyenbe gondolkodsz. A fogyasztása városban 4 liter, országuton KÉT SZEMÉLLYEL 3 nem elirás HÁROM liter volt nálam. Persze nem hajtottam ki a lelkét, de nem tötyörögtem vele. A menetteljesitményről: Nekünk a párommal tökéletesen megfelelt a 125-ös. Mondjuk a nagyobb emelkedőket annyira nem szerette, ha ez fontos Neked válaszd a 250-est. Összességében nagyon jó kis gépezet! Remélem tudtam segíteni!
Üdv: Laci...
A kymco legyen velünk! :)
Laci, ha jól látom GD 125 gépezetet nyúzod.
Nagyobbra váltáson - 125 vs 250 - elmélkedem, ezért kérdezlek mint illetékest országúton, ingázásra használható e a masina. Ha írnál tapasztalataidról megköszönöm. Érdekelne utazó sebesség, fogyi, stabilitás tekintettel a kis kerekekre.
Széles utat!
Üdv mindenkinek...
A kimko legyen velünk!
Beléptem a klubba egy helyi járatos Dink 150-nel, kép az adatlapomon de még nem szép látvány, amikor vettem hiányzott az eleje.
Eladó ha kell valakinek:
1 pár Kymco K12 hibátlan index, aki személyesen jön érte kap egy menthető lámpaidomot is hozzá.
Ár 3000Ft
Van még egy új Duro HF-296A gumim is, 110/80-10, 3000Ft
Tegnap mentem egy kisebb kört a robogóval, fülig ért a szám. Az indítási problémát a porlasztó kiszáradása okozhatta mert mielőtt elmentem az alapjáratot feljebb kellett tornásznom de hazaérve vissza lehetett állítani az eredeti helyzetébe.
Ez akár jelmondat is lehetne: A Kymco legyen veletek!
Sajnos csak most olvastam miit írtál! Azért ne vidd a szervizbe hogy levegyék az idomokat ha csak nem ingyen csinálják. Inkább keresd meg a robogó service manual-t és abban részletesen le van írva miként kell a burkolatot lebontani. Ha egyszer megcsinálod rájössz hogy nem is olyan bonyolult dolog.
Matricát meg itt a matricás fórumon a George design-tól rendeltem, szinte az eredetivel megegyezik olyan korrekt a kivitelezése. Persze nem árt ha fotót küldesz nekik és a főbb méreteit megadod. Lehetőleg mail-t írj nekik.
Olyan nagy baj nem lett. két idomon lejött a festék. 12000 ft a javítás, de egyszerűen nem lehet levenni az idomokat, mert a csavarok a váz mögött vannak. ki van ez találva. Most viszem a szervízbe, remélem abban legalább segítenek, hogy levegyék az idomokat, meg visszarakják. Lenne még néhány kérdésem. pl. super 8- as matricát hol lehet venni? a neten nem találtam.
Üdc: fezsó