Az eperillat egy marhaság. Sosem tennék ilyen szutykot a motoromba. Most éppen valami Teboil 2T fullszintetikus olajat használok, kék a színe és nagyon alacsony a füstkibocsátása, ha bemelegszik a motor nem is látni kipufogófüstöt.
Látom az olaj téma örökzöld, de ez ezen fórumon csak tanulságos lehet. Olajban tudomásom szerint vagyon ásványi, réssszintetikus és fullszintetikus. A robogók - ezen tulajok lennénk mi - külön besorolás leginkább a CVT miatt. Ezért fejlesztették ki a robogós állatfaj részére a scooter olajokat. Tehát amin scooter és lehetőleg full vagy part vagy technosinthetic felirat szerepel már szóba jöhet. Igazából nagy különbségek nincsenek. Az észter bázisú full szintetikus és racing olajok nem scooterekbe valók, nem erre vannak kifejlesztve, magasabb fordulatszámon üzemelő gépezetekbe valók. A kedvencem amikor a mélyen tisztelt eladó javasolja a füstölés mentes eperillatú 2t olajat. Szagolt már valaki ilyet? Hogyan lehet eperillatú amikor nem füstöl? Persze ez csak költői kérdés volt.
Üdv. mindenkinek.
Csak fullszintetikust-amit ajánlottak Neked az nem az.-a castrol actevo2t csak résszintetikus olaj.LEGYEN feltétlenől előkeveréseshez és a szivattyus befecskendezéseshez is jó.
Én Repsol scootert-ha nézed az olajokat látod mire van ajánlva,van amelyik csak előkeveréses használatra,van amelyik befecskendezéseshez is jó!Na ezekből válogass
A vakcsőnél, a lényeg hogy nem tőből kell levágni, hagyni kell egy rövid darabot és ezt a saját anyagával - nem hozaganyaggal - összehegeszteni, lefújni hőálló feketével.
Olajnál, Kymcoban célszerű full szintetikust használni. Castrol actevo 2t, Repsol moto scooter 2t, Repsol sintetico 2t, Motul scooter expert 2t. Ezeket váltani is lehet, nem kötelező egynél leragadni. Nézz körül: olajshop.hu. Tapasztalatból Homashita az egyik legolcsóbb.
Csibewer a fokhagymás teás menüt egészítsd ki egy kondér forró húslevessel.
A BW-t jövő héten viszem az 1000-es szervízre, majd beszámolok. Én is úgy tudom BW esetében nagyobb henger a végsebességet nem befolyásolja - esetleg végáttétel cserével - csak a nyomatékot.
A sebességet egy egy sport kipu dobja meg, jobban engedi pörögni, ebben az irányban léptem én is. Hiruyu szép a géped, gratula hozzá. Kár, hogy csak a piros és fehér összeállítás van ebben a típusban. Díjaznék egy sárga-fekete verziót is. Vasárnapra szép időt ígérnek, jó gurulást mindenkinek.
Gondolom néhány szervíz "kicsit" elszállt a díjjal, így a Kymco talán limitálta azt. Kérdeztem a szerelőt egy esetleges tunningról, ő azt mondta, hogy szerinte így van jól, ahogy van, ha tartós mocit akarok. Csak fojtáseltáv. és semmi más. Több bejárós B&W tulajt ismer, az egyik még 70 000 ! km után is 65-70-el jön fel a B.Almádi-i dombon és a mocija eredeti hengeres.
Köszi a jó tanácsot a gyógyuláshoz. akkor most már olcsóbban csinálják mert anno nekem 12 000 -ért csinálták meg. Utána már nem kíméltem a motort, igaz nem is kínoztam, a fojtás után tudja igazán leadni a valós teljesítményt amire tervezték. Ekkor már csak a katalizátoros kipufogó az egyetlen gátló tényező de nekem bőven megfelel az eddig elért teljesítmény is. 16 000 km van már a motorban eddig.
Köszi csibewer!
Jobbulást kívánok! (napi 6-7 cikk fokhagymát rágcsálj el + mézes tea 1-2 L és félig üres gyomor egész nap)
Szóval köszönöm a tanácsot. A szervízfőnök azt mondta, hogy országosan 9990 Ft a szervízdíj. De ezt mondta két másik városban is a szerv. vezető. A fojtásról általánosságban beszélt, pl. A hajtásláncban, karbiban és kipufogóban van a moci lefojtva. Ezt ők megoldják, megnézhetem, de utána még 2000 km-ig kíméletesen kell hajtanom.
Köszi a segítségedet. Ma már 330 km van benne. Egyre szebben duruzsol, 254 km alatt 7,63 L benzint evett. A térdfűtés zseniális!
Üdv, és kösz.
Tegnap este már elég hamar elmentem aludni mert az infulenciával is meg kell küzdenem de most elolvastam mi a gondod és próbálok segíteni.
Szóval a fojtáskivétel bár ez rossz szóhasználat a következő:
1. A kipufogón levő vakcsövet le kell vágni, a helyét behegeszteni.
2. A variátorban levő eredetileg vállas csőtengelyt kicserélni simára.
3. A porlasztóban a fúvókát nagyobbra cserélni és beállítani.
4. Bár konkrét információm nincsen róla érdemes a CDI esetleges korlátozását is ellenőrizni, mert az újabb kiadásnál lehet ilyen jellegű a korlátozás.
Ahogy utána néztem ezeknek az idő elteltével, azt olvastam hogy a gyártó elméletileg a sima csőtengelyt és a nagyobb fúvókát mellékeli a robogóhoz csak a forgalmazók általában ezt eltitkolják a vevő előtt majd jó pénzért megcsinálják a fojtáskivételt. Azonban csak a motor bejáratása után csináld vagy csináltasd meg ez a beavatkozást, Én például megvártam a garancia leteltét és csak utána engedtem megszüntetni a korlátozásokat bármennyire is erőlködött a szerviz.
Akkor ez valami vis mayor hiba lehet és talán soha nem fog előfordulni. Ugyanis én a vásárlás előtt viszonylag sok szerelővel és szervízvezetővel beszéltem. Mind azt mondta, hogy ha nem akarok sok balhét, szerelést, "A"-ból "B"-be a legbiztosabb és leg érték-árarányosabb vásár a Kimco motor. Bár ők is az alkatrész árakat drágálották, merthogy állítólag Ausztriában van a központi raktár, stb.
Ezen a fogaskeréken gondolom egy állandó szolíd terhelés van, a fogmérete kicsi, nem kenhető könnyen, ezért műanyag, a pici fogak könnyen elnyalódnak, lehet a bowden is szorult kicsit. Ha fémből csinálják és zsírzóhely is van, akkor meg drágább 10 ezerrel a moci.
Az eperillat egy marhaság. Sosem tennék ilyen szutykot a motoromba. Most éppen valami Teboil 2T fullszintetikus olajat használok, kék a színe és nagyon alacsony a füstkibocsátása, ha bemelegszik a motor nem is látni kipufogófüstöt.