Azért gariban kötelesség lenne megoldani a bajt. Akár cserével is... Mit mondtak a szerelők? Jó ez így!? Persze simán lehet rossz példány is, a népítéletben van ilyen... Lehet, csak mázlim van.
Az enyémben még nincs annyi... Volt már jó az a motor? Vagy mindig problémásan működött? Viszonyítás képpen nekem folytással 50, anélkül 60 volt a vége. Óra szerint. Innen nehéz megítélni mi lehet a baj, attól is függ, mit tett vele a szerviz...
Szép napot Tomi!
Megtisztelő az érdeklődésed, köszönöm. Sajnos a cdi nem tartalmaz írást, de a gyárin sem láttam semmit. A szerelő (volt délpest) azt mondta, hogy az egész fordulattartományban több az előgyújtás és nincs benne korlát... Jövő héten hozok egy kollégának is, akkor esetleg többet tudok mondani. Eleinte nekem is elég össze-vissza járt a motor. De a 300-as szerviznél be lett állítva, ami a sok környezetvédelmi hókusz-pókusz miatt nem egyszerű. Vagy nem megy, vagy nehezen indul hidegen. Esetleg nagy terhelés után nincs alapjárat néha... Én a nehéz indulást választottam... :) Ez kb 3-4szeri indítózást jelent hidegen. Mit vettetek ki a barát motorjából? Ha bármiben tudok segíteni, vagy erre jártok, ki lehet próbálni!
Üdv: Satis
Ha ilyen jó lett a mocid annak örülök,mert a barátomnak ami van az kissé herótos.Ha le tudnád irni mit takar a módositott gyujtás,és milyen tipusu cdi t tettek bele,megköszönném a Barátom nevében is.Az övé szinte uj de nehezen indul,nem megy stb.Fojtás már nincs benn.
Az én ZX feverembe például honda dio cdi t tettem kifogástalan lett.
Másnem emailben küldhetnél adatot.Köszi
Nincs mit, örülök, ha volt benne hasznos. A bejáratás nálam is finoman történt, az első 300km-ig, utána olajcsere és folytottan amit bír... Ezt mondták a szervizben.... 1000után ismét olajcsere, ekkor kerültek ki a gyári folytások (variátor hüvely, fúvóka), így gyorsabb lett, de nem volt túl fürge. Utánanéztem, mivel lehet kicsit javítani a helyzeten, mindenki henger és variátorcserét mondott. De nem akarom bukni a garanciát, így a szerviz tanácsára kipróbáltam a módosított gyújtást és nekem nem is kell több. Így minden gyári maradt mégis nagyon jól lehet közlekedni vele. Hegyre meg ritkán megyek... :) Ja! Valamelyik nap láttam egy agilityt a szervizben, borzalmasan szakadt volt, az órában 63e km-rel... :) Üdv: Satis
Köszi szépen Satis a válaszodat, megnyugtató, hogy nincs probléma a motoroddal. Én nagyon kíméletesen járatom be az enyémet, nem a gyorsaság az elsődleges szempont számomra, hanem a megbízhatóság és a kényelem.
Szia Fezso! Nem szeretnék szakértőnek látszani, pusztán a gyakorlati tapasztalat alapján írom... Nekem agility 50-es motorom van, épp most volt a 3ezres szerviz... A folytás ezer után lett kivéve, utána kapott egy "nyitott" (nem vágott) gyújtást és tökéletesen működik minden. Sőt! A forgalomban (BUDAPEST) teljes értékű partner. Óra szerint megy 75-ig, használni olyan 70-ig szoktam. Ez kb 60 fölött egy kicsivel a valóságban... De az autók között nem tűnik kevésnek így sem. Én nem kímélem, ennek ellenére a gyári fogyasztási adatot tudja... A hangja szép, abszolút hibamentes. Szóval nyugodtan hajtsd, szépen bejáródik és utána hű társ lessz belőle!
Köszi szépen a segítségedet!
A Kymco agilityben is 4 ütemű van, ami a tartós teszten elég jól szerepelt, ami 35000 km- t futott. Én ezért vettem négyüteműt, meg persze azért, mert az eladó szerint a nényütemű jobb az én 110 kg- nak. Szóval az lenne még a kérdésem, hogy mire ügyeljek a használatánál, hogy minél tovább tudjam használni, lehetőleg problémamentesen.
Még egyszer köszi a válaszod.
Szia!Sajna nem akarlak elkeseriteni ,de a motor nagyon szép kivül-sajnos alapban sok gond van velük relative.Nemhiába kezdték gyártani 2 ütemű kivitelben ugy tudom már.A kis 50 es 4 ütemüek mind kényesek.Nemcsak a Kymco.Ha végigolvasgatod az interneten-sok tanulságot levonhatsz.De egy dolog-a nagyon kis alkatrészek,szelepek,stb.már nagyo kis kopásoknál is nehézségeket okoznak.
Ezért mondják-kis motor 2 ütem,nagymotor 4 ütem.
Sok jó javaslatot is irnak a kis 4 öütemüekhez,olvasgasd el.
Sziasztok!
köszi a választ.
Voltam a boltban, ahol vettem, és ott azt mondták, hogy ez a hiba nem hiba, mert ez az automata szívató sajátosságaiból adódik, de ha gondolom, akkor bevihetem, megnézik, de nem sok értelmét látják. Én a fórum és a ti véleményetek alapján döntöttem a Kymco márka mellett, így adok a véleményetekre.
Azt szeretném kérni, hogy ha valamelyikőtök ismeri ezt a típust (kymco super 8 50 4t), akkor írja már meg, hogy milyen motor, jó e vagy esetleg lesznek vele gondok.
Kíváncsi vagyok arra, hogy szerintetek jó várást csináltam- e?
Válaszorokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek!
Szia!Szép mocit vettél!
Ezzel a hibával ne foglalkozz egyelőre,hiszen uj most járódik.Majd a szervizig gyülik még esetleg egy-két dolog,ott majd javittasd meg.
Gratula!
Sziasztok!
A segítségeteket kérném!
Egy hete vettem egy Kymco Super 8 4t típusú motort. Tegnap mentem vele 25 kimométert, tehát a motor be volt melegedve. Leállítottam, majd kb. 3-5 perc után újraindítottam, és ugyanúgy nem alapjáraton ment, mint ha csak bemelegedne a motor, mint ha szívatóval menne. Ennek mi lehet az oka? Ez természetes vagy valami gond lenne az automata szívatóval? Valaki el tudná magyarázni, hogy mi az automata szívató működési elve?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Az 50 km mit jelent, a sebességet vagy a megtett távolságot? Az enyém se nagyon ment 50-él jobban amikor még a fojtásokkal üzemelt.
A hétvége meg remélem jó lesz mert most indulunk a jól megérdemelt nyaralásra de az idő nem valami jó.
Sziasztok! Nem fogjátok elhinni,átléptem a bűvös 50 km-es határt , , , . Őrület,hogy itt a nyár és nem tudok motorozni , , . Fogalmam nincs mi lesz így, de félek a gyári folytások bent maradnak a télen. , , .Csináltam képeket,de az adatkábel az irodában figyel ,majd holnap felrakom. Jó hétvégét mindenkinek!
Megtisztelő az érdeklődésed, köszönöm. Sajnos a cdi nem tartalmaz írást, de a gyárin sem láttam semmit. A szerelő (volt délpest) azt mondta, hogy az egész fordulattartományban több az előgyújtás és nincs benne korlát... Jövő héten hozok egy kollégának is, akkor esetleg többet tudok mondani. Eleinte nekem is elég össze-vissza járt a motor. De a 300-as szerviznél be lett állítva, ami a sok környezetvédelmi hókusz-pókusz miatt nem egyszerű. Vagy nem megy, vagy nehezen indul hidegen. Esetleg nagy terhelés után nincs alapjárat néha... Én a nehéz indulást választottam... :) Ez kb 3-4szeri indítózást jelent hidegen. Mit vettetek ki a barát motorjából? Ha bármiben tudok segíteni, vagy erre jártok, ki lehet próbálni!
Üdv: Satis
Az én ZX feverembe például honda dio cdi t tettem kifogástalan lett.
Másnem emailben küldhetnél adatot.Köszi
A Kymco agilityben is 4 ütemű van, ami a tartós teszten elég jól szerepelt, ami 35000 km- t futott. Én ezért vettem négyüteműt, meg persze azért, mert az eladó szerint a nényütemű jobb az én 110 kg- nak. Szóval az lenne még a kérdésem, hogy mire ügyeljek a használatánál, hogy minél tovább tudjam használni, lehetőleg problémamentesen.
Még egyszer köszi a válaszod.
Ezért mondják-kis motor 2 ütem,nagymotor 4 ütem.
Sok jó javaslatot is irnak a kis 4 öütemüekhez,olvasgasd el.
köszi a választ.
Voltam a boltban, ahol vettem, és ott azt mondták, hogy ez a hiba nem hiba, mert ez az automata szívató sajátosságaiból adódik, de ha gondolom, akkor bevihetem, megnézik, de nem sok értelmét látják. Én a fórum és a ti véleményetek alapján döntöttem a Kymco márka mellett, így adok a véleményetekre.
Azt szeretném kérni, hogy ha valamelyikőtök ismeri ezt a típust (kymco super 8 50 4t), akkor írja már meg, hogy milyen motor, jó e vagy esetleg lesznek vele gondok.
Kíváncsi vagyok arra, hogy szerintetek jó várást csináltam- e?
Válaszorokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek!
Ezzel a hibával ne foglalkozz egyelőre,hiszen uj most járódik.Majd a szervizig gyülik még esetleg egy-két dolog,ott majd javittasd meg.
Gratula!
A segítségeteket kérném!
Egy hete vettem egy Kymco Super 8 4t típusú motort. Tegnap mentem vele 25 kimométert, tehát a motor be volt melegedve. Leállítottam, majd kb. 3-5 perc után újraindítottam, és ugyanúgy nem alapjáraton ment, mint ha csak bemelegedne a motor, mint ha szívatóval menne. Ennek mi lehet az oka? Ez természetes vagy valami gond lenne az automata szívatóval? Valaki el tudná magyarázni, hogy mi az automata szívató működési elve?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Az 50 km mit jelent, a sebességet vagy a megtett távolságot? Az enyém se nagyon ment 50-él jobban amikor még a fojtásokkal üzemelt.
A hétvége meg remélem jó lesz mert most indulunk a jól megérdemelt nyaralásra de az idő nem valami jó.