Mit mondhatnék erre? Ügyes vagy! A km óra spirál nálam is fogyóeszköz, tavaly a komplett meghajtót kellett cserélnem mert lenyalta a fogakat. Ma dörrentettem be Én is a robogót bár eltartott egy ideig, szeptember óta nem pöfögött. Kellett egy kis benzin a szívótorokba mert nem igen akarta az igazságot de a végén csak összekapta magát. Ma délután elmegyek egy kisebb karikára hogy biztos legyek a motor üzemével kapcsolatban, nem szeretném ha éppen meló előtt mondaná be az unalmast.
Köszi a tanácsokat. Túl vagyok a szétszerelésen (semmi nem repedt, nem tört) olajcserén, gyertya, szűrők újak. Egy kis karburátor tisztitás volt még és röpült a kimkokám! Olyan a hangja mint új korában! Most már csak egy kilométeróra spirált kell vennem és lehet összeszerelni a burkolatokat és vinni vizsgáztatni!
Lehet venni minden márkakereskedésben, de előre megmondom készítsd a pénztárcát! Amikor vettem oldalidomot 40 000 Ft volt! Jobban jársz ha kijavíttatod valami hozzáértővel mert csere csak a legvégső esetben ajánlott és akkor ha elég sok pénzed van. Esetleg bontottan próbálj hozzájutni, úgy olcsóbban jössz ki.
Sziasztok!
a segítségeteket kérném. Az unokaöcsém megcsúszott a robogómmal, amelynek lehorzsolódott az ülés alatti, jobb oldali idomja, a lábtartó melletti idomja, és a kifugogó védőburkolata is behorpadt. Az lenne a kérédésem, hogy ezeket az alkatrészeket, meg lehet- e vásárolni, illetve milyen árban vannak ezek az alkatrészek?
válaszotokat előre is köszönöm
ja, a motor típusa kymco super 8 50 4t
üdv: fezsó
Ma neki láttam beüzemelni a téli álom után a robogót. Leszedtem a variátor fedelet és ekkor láttam hogy a szellőző gumiharmonika kissé elszakadozott több helyen is, elég poros volt a variátorház belül. Ideiglenesen megragasztottam pillanatragasztóval, egy darabig kitart remélem. Most hagyom száradni és holnap összeszerelés után következik az indítás. Remélem nem fog meglepni a motor.
http://manuals.wotmeworry.org....
Itt megtalálod a szervizkönyvet,megnézheted.Az Agilitynek van tuning CDI je,akkor ehhez is van,kb 10 e ft mostanában.
Szia!Sajna a végsebesség nem emelkedik,mert a max motorfordulat uaz marad a 70 es hengernél,csak erősebb lesz.A sebességet meg lehet emelni főleg a végáttétel változtatásával,esetleg valami tuning variátor-kuplung beépitésével,és egy rövidebb ékszijjal.Az ékszijjal vigyázni kell nehogy tul rövid legyen mert elszakad ha kifeszül.
Sziasztok!
A problémám a következő lenne: Belerakattam a Kymco super 8 4t- be a 70- es hengert és bár a motor egy kicsit pörgősebb lett, a végesebessége továbbra is csak 58- 60 km/óra. A fojtásokat kivették, bár az elektronikus fojtást meg sem nézték, mert azt mondták a szervízben, hogy nem tudják hol van. A szerelő azt is mondta, hogy a végsebességet illetően nem lesz nagy változás, de hogy semmit nem emelkedik, az már elég gáz.
Ti mit gondoltok? Tényleg nem lesz nagyobb végsebessége a mocimnak a 70- es hengertől, vagy az elektronikus fojtás kivétele után jobban megy?
egyáltalán hol található meg ez a cdi- nek nevezett valami?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek: Fezsó
Ja, ami az utóbbi levelemet illeti, karburátor takarítása után ismét nem áll le sehol alattam.
Ezt utólag írom ide: VIGYÁZZ A PÖCKÖKRE! ( komolyan )
Először a motor elején levő műanyag idomot kell leszedni (két csavar fogja a kormány felőli oldalon) majd a plexi csavarjai következnek értelemszerűen. Utána a fejidom jön, ki kell szedni az összes lemezcsavart a taposó felől és a plexi eltávolításakor elöl láthatóvá vált két csavar eltávolítása után veheted le, ne lepődj meg azon hogy az első lámpa csak a fejidommal együtt jön le és csak utána lehet leszerelni a lámpát a fejidomról mivel belülről csavarozták hozzá az idomhoz. Mire erre rájöttem. Aztán az oldalidomok következnek, ezeket a rögzítőcsavar kiszedése után hátrafelé kell mozdítani majd utána oldalirányba kell kihúzni, ha nem jönne aláfeküdni a motornak és csavarhúzóval nagyon óvatosan segíteni kell hogy kiakadjon a rögzítő fülekből az idom. Mindkét oldal ugyanúgy van felrakva. Az első sárvédőt ráérsz most leszerelni. Aztán már csak az alsó sárvédő idom marad, itt kell még óvatosabbnak lenni mert ahol a csavarok fogták ott kell kifeszíteni mindkét oldalt egyszerre ( ha van lehetőséged hívj segítséget mert egyedül nehéz lesz) és ki kell kissé fordítani majd az első részén van még egy rögzítőfül amiből közben ki kell akasztani. Azért vigyázz a levételekor mert ha jól emlékszek 4 helyen vannak rajta kis rögzítőfülek amelyek az idom oldalirányú tartását biztosítják, ha ezek letörnek akkor nem lesz az idom a taposóhoz rögzítve. Sajnos nálam letört pár és elég macerás volt a helyreállítása, de megoldottam. A visszaszerelése már idegölőbb mert nagyon nehéz olyan helyzetet találni ahol minden az elsőre illeszkedik, úgyhogy csak nyugalom, ha nem megy elsőre inkább tarts szünetet. A hátsó idomok levétele már valamivel könnyebb. Először a kapaszkodók majd a háttámasz jön majd a tárolórekesz, persze előtte az akkut is ki kell venni a tartórekeszével együtt. Ha ezeket elvégezted csak meg kell keresni azt a sok csavart amivel az oldalidomok rögzítve vannak. Ha emlékezetem nem csal akkor a háttámasz mögötti kis takaróidomot is le kell venni. Az enyém teljesen le lett csupaszítva mert teljes fényezést kapott mivel a múlt télen elcsúsztam vele. Ennyi jutott hirtelen az eszembe de ha megakadsz csak írj aztán válaszolok ha nem is mindjárt.
Minden segítséget szivesen veszek. ---Mi már dumcsiztunk két éve. Nekem lopták el a kimkokámat, hála az égnek tavaly visszakerült hozzám.--- Akkor kezdjük az elején. Az összes burkolatot le akarom szedni a gépről. Honnan kezdjek neki? (Csak azt ne mond, hogy kezdjem hátulról, mert ha elbaszom kezdhetem előlről.)
A burkolat lebontása ugyanaz mint az 50-é. Ha segítség kell írj, tavaly volt részem a bontásban és az összeszerelésben. Fontos a sorrend és nem árt nagyon óvatosnak lenni mert rengeteg az apró rögzítő pöcök.
hát igen, ez a baj hogy hiába van nagyobb henger hogyha hosszabb végáttételt nem lehet venni mert így a végsebesség ugyanaz csak gyorsulás javul. Az Árpád hídon meg még nekem is halálfélelmem szokott lenni az nrg-vel, pedig azzal a 80-at lazán lehet tartani. Lehet inkább egy 125-ös lesz akkor, de az meg rendszámos ugye, ott meg benne van a trafi veszélye is. Szal nem tudom. Egyébként meg ezeknek el kellene menniük 40ezer km-t megfelelő karbantartással(olaj, szelephézag...), hacsak nem az anyagminőségből adódóan megadja magát hamarabb...
Szia Ricsi! Kezdem a végén. Nem tudok róla, hogy lenne áttétel hozzá, még nem olvastam sehol. A CDI vett darab, 12pénz volt boltban. Meg is lehet vágni, de akkor csak a határolás szűnik meg. Nekem meg fontos a garancia is, ezért inkább vettem. A márkaszervizes szerint nem lesz sokkal jobb a nagyobb hengerrel, legfeljebb nyomatékosabb. Nekem Bp-n teljesen megfelel, igaz nem lehet mindent erőből megoldani. Ha henger kell hozzá majd én is nagyobbat veszek. Addig marad így. Mondjuk nem hiszem, hogy hamar kellene, eddig semmi baja kb 7e km alatt...
köszi. Igazából tesómnak nézegetünk valami robogót itt pesten mászkálásra, csak a mai benzinárak mellett nem akarunk még1 2üteműt venni. Viszont ez a teljesítmény azért nem túl biztonságos (kevés), ezért is nézegettem hogy van hozzá 70-80as szett nem is drágán, hátha azzal már elfogadható. (70-80-at tartsa kényelmesen). A nyitott cdi-t külön vetted vagy a gyárit lehetett módosítani? Ja meg nem tudjátok hogy hosszabb végáttétel kapható hozzá?
Szia!
Nekem 50-es agilitym van, ugye az 4t. Folytással nem ment 50-nél többet, folytás nélkül olyan 60 körül volt a vége. Nyitott CDI-vel 74 a vége és utazik 65-70-et. Ez mind óra szerint van, nagyjából sík úton. A fogyasztás soha nem volt 2 liter alatt, de 2.2 fölött sem.
Üdv: Laci..
Akymco legyen velünk!