Szasztok!Van egy kymco yup 50-es robogóm,szinte uj állapotban(1000-km sincs benne...még szőrös a gumi...mennyibe mennek a piacon,mert nálunk csak a port fogja a lakásban.....El szeretném adni csak nem vágom az árát!
Igen Csibewer, 2T, azért gondoltam, hogy tuningolom, de először lássuk a medvét!Mit bír a gyári 5.7 LE , Csak az a baj, hogy alig van időm menni vele. Ha ez így folytatódik az első ezer km jővőre lesz csak meg. Eddig mindíg a kollegáimtól kellett kölcsönkérnem a vasaikat (Malaguti 50/4T) , , , most hogy van nekem is, állandóan kocsikáznom kell . Na most kis szünet, mennem kell ,holnap 9-re Passauban kell lennem.Majd írok
Akkor rendben van ez így bár a garanciával Én úgy voltam, hogy amíg nem járt le nem vetettem ki a fojtásokat bármennyire is erőlködött a szerviz. Az azonban érdekelne hogy milyen szettet raknának fel és mennyibe kerül? Ugye a Te robogód 2T?
Na ezut le kell irnom!Tegnapelőtt ismét egy gyors 220 km lett a 35 fokon teljesitve-kórházi ügyletek miatt!A maszek hütésem jol működött,de itthol vmiért levettem a fedelet,hát ott olyan gubac volt az ékszij szálaiból,hogy csak na.Most adta meg magát!Ezt az ékszijat egy kidobott motorból bontottuk el Barátommal talán 3 éve,gondolhatod hogy mennyit ment eddig.!Többszörösen tulteljesitett.Na az ékszijcsere max 20 perc idő,mindenestől-tisztitásokkal együtt(kuplung,görgők)Most egy régi rövid ékszijat tettem bele-ez 724 mm es.Azthiszem zabálni fogja a benzint
Gondoltam, hogy egy hengercsere nem elegendő, de a szakszervízben igen segítőkészek voltak és azt mondták a gari miatt sem kell aggódni. Én először mindenképp a gyári cuccal szeretnék közlekedni és nem "csőgázon". Az autók, amiket eddig vezettem még sohasem jártak 4000-es fordulat fölött. Pedig volt köztük sportautó is,nem is egy.Igazából csak azt szeretném, hogy a lámpáknál ne döngöljenek földbe az autósok.
Ma jöttem meg Balatonról egy motorostalálkozóról, kb. 80 km 65-70 - s utazóval, pedig az enyém léghűtéses. Járasd be szépen aztán mehetnek a fojtások a fenébe. Szerintem elbírja a 70-s szettet a gyári főtengellyel is, persze azt azért nem ajánlom hogy utána állandóan teli gázzal menj a motorral, a plusz erő persze mindenképpen jól jön a forgalomban. Ám valószínű utána a porlasztóval és a variátorral is kombinálni kell majd hogy jól menjen.
Ez nem semmi! Bár nekem nem valószínű, hogy lesz ilyen túrára lehetőségem , de ne szabjunk gátat a gondviselésnek,még bármi megtörténhet.Már alig várom a hétfő reggelt,torna helyett elviszem a kicsikét a rakpartokra egy kicsit gurulni. Ahogy lesz új tapasztalat, írok!
Apropó, van valakinek tapasztalata a 70cm3-es henger-dugó beszerelés milyen hatással lesz a motor teljesítményére? Érdemes? A főtengely bírja szerintetek? Ez a moci vizes hűtésű és ebben a melegben alig kúszik fel a mutató a skálán? Lehet hogy direkt úgy van méretezve, hogy a nagyobb henger okozta hőterhelést is simán elviselje? Azért gondolom, mert a kereskedő azt mondta, a négyütemű 50 cm3-hez a gyár most ingyen ad 70-es szettet, hogy bejáratás után, ha akarod szereltesd be mert ez a négyütemű 50-es szerintük is gyengusz.
Csak annyit az én ZX feverem gyenguszabb és egyszerűbb kivitelű mint a Te BW d, most van a kb 25 ezredik kmnél furás óta,csak egy leovince SP3 kipu ami nem gyári,5,5 grammos görgőkkel 70 kmh max a 110 kilómmal.3 napja mentem egy Balaton körüli turát 299 km pontosan,a 35 fokos tüző melegben 60 as átlaggal,kisebb megállásokkal,mert ismerősőkhöz is bementem rövid időre,meg persze egy kis fürdés is volt!De a motornak meg sem kottyant.Pedig 8 ezer felett pörgött majdnem végig.
Ennyi elég,nem?
A Tiéd ennéál csak jobb lesz hidd el!
Csak nyugodtan járasd be!
Sziasztok!
Sajnos a tegnapi átvétel nem jött össze, de jobb is , mert a gyári folytásokkal nagyon gyenguszka, egy délutáni csúcsban ezt a pösti autósok nem tolerálják! Hiába, ha gyorsabb vagy náluk a dugóban,rád huzzák a kormányt, ha meg lassabb, simán nekiszorítanak a padkának Nem baj, kivárom rendesen a bejáratásra szánt 1000Km-t, aztán remélem megjön az ereje! Próbálok feltnni képet, remélem Nektek is tetszik!
Én nagyon csípom, remélem nem hagy cserben soha!
Csak annyit mondhatok az is jelent valamit hogy mennyi hibáról tárgyaltunk itt eddig ebben a topikban. Amúgy gratulálok a döntésedhez és üdvözöllek a többiek néveben is a klubban.
Üdv mindenkinek!
Elolvastam az összes eddigi hozzászólást, és úgy döntöttem, belevágok én is, eggyel több Kymco-s lesz a Magyar utakon. Ha minden simán megy holnap egy új Bet & Win használója leszek. Sok helyen kutakodtam, de ezzel a típussal nagyon kevés helyen találkoztam a neten, gondoltam leírom a saját,(reményeim szerint csak jó ) tapasztalataimat, hátha ezzel segítek másokon. Igazából nem tudom,mikor dőlt el végleg, hogy Kymco és nem egy Aprilia vagy egy Gilera. Talán annak a motoros futárnak a csöndes válasza segített, mikor a motorja felől érdeklődtem: már százhúszezer! KM gyakorlatilag csak kopó alkatrészek cserélve.(eredeti telók,főtengely stb). Hát meglátjuk
Szia rivermania!
A négyütemű tuninghoz egy pici segítség. Nekem agility 50-es gépem van, és a gyári folytás kivétele után sem volt valami legényes a felszerelés. Végigjártam mindent és úgy voltam vele, hogy fontos a megbízhatóság a garancia és az élettartam megmaradása is. Így kapott egy új gyújtást a gép, nem a vágottat, ez teljesen zárt, de sokkal jobban megy tőle. A fogyasztás megáll 2.2-ben óra szerint a vége 75-ig és utazni lehet vele 65-70 között. És a teljes fordulatszámskálán fürgébb. Ha ez kevés, akkor jöhet a nagyobb henger, stb. Van fórum erről bőven, próbáld ki! Sok sikert! Satis
Nem is tudom, talán 130 körül. Eléggé telített a piac.
Akkor rendben van ez így bár a garanciával Én úgy voltam, hogy amíg nem járt le nem vetettem ki a fojtásokat bármennyire is erőlködött a szerviz. Az azonban érdekelne hogy milyen szettet raknának fel és mennyibe kerül? Ugye a Te robogód 2T?
Ma jöttem meg Balatonról egy motorostalálkozóról, kb. 80 km 65-70 - s utazóval, pedig az enyém léghűtéses. Járasd be szépen aztán mehetnek a fojtások a fenébe. Szerintem elbírja a 70-s szettet a gyári főtengellyel is, persze azt azért nem ajánlom hogy utána állandóan teli gázzal menj a motorral, a plusz erő persze mindenképpen jól jön a forgalomban. Ám valószínű utána a porlasztóval és a variátorral is kombinálni kell majd hogy jól menjen.
Apropó, van valakinek tapasztalata a 70cm3-es henger-dugó beszerelés milyen hatással lesz a motor teljesítményére? Érdemes? A főtengely bírja szerintetek? Ez a moci vizes hűtésű és ebben a melegben alig kúszik fel a mutató a skálán? Lehet hogy direkt úgy van méretezve, hogy a nagyobb henger okozta hőterhelést is simán elviselje? Azért gondolom, mert a kereskedő azt mondta, a négyütemű 50 cm3-hez a gyár most ingyen ad 70-es szettet, hogy bejáratás után, ha akarod szereltesd be mert ez a négyütemű 50-es szerintük is gyengusz.
Ennyi elég,nem?
A Tiéd ennéál csak jobb lesz hidd el!
Csak nyugodtan járasd be!
Sajnos a tegnapi átvétel nem jött össze, de jobb is , mert a gyári folytásokkal nagyon gyenguszka, egy délutáni csúcsban ezt a pösti autósok nem tolerálják! Hiába, ha gyorsabb vagy náluk a dugóban,rád huzzák a kormányt, ha meg lassabb, simán nekiszorítanak a padkának Nem baj, kivárom rendesen a bejáratásra szánt 1000Km-t, aztán remélem megjön az ereje! Próbálok feltnni képet, remélem Nektek is tetszik!
Én nagyon csípom, remélem nem hagy cserben soha!
Elolvastam az összes eddigi hozzászólást, és úgy döntöttem, belevágok én is, eggyel több Kymco-s lesz a Magyar utakon. Ha minden simán megy holnap egy új Bet & Win használója leszek. Sok helyen kutakodtam, de ezzel a típussal nagyon kevés helyen találkoztam a neten, gondoltam leírom a saját,(reményeim szerint csak jó ) tapasztalataimat, hátha ezzel segítek másokon. Igazából nem tudom,mikor dőlt el végleg, hogy Kymco és nem egy Aprilia vagy egy Gilera. Talán annak a motoros futárnak a csöndes válasza segített, mikor a motorja felől érdeklődtem: már százhúszezer! KM gyakorlatilag csak kopó alkatrészek cserélve.(eredeti telók,főtengely stb). Hát meglátjuk
A négyütemű tuninghoz egy pici segítség. Nekem agility 50-es gépem van, és a gyári folytás kivétele után sem volt valami legényes a felszerelés. Végigjártam mindent és úgy voltam vele, hogy fontos a megbízhatóság a garancia és az élettartam megmaradása is. Így kapott egy új gyújtást a gép, nem a vágottat, ez teljesen zárt, de sokkal jobban megy tőle. A fogyasztás megáll 2.2-ben óra szerint a vége 75-ig és utazni lehet vele 65-70 között. És a teljes fordulatszámskálán fürgébb. Ha ez kevés, akkor jöhet a nagyobb henger, stb. Van fórum erről bőven, próbáld ki! Sok sikert! Satis
Szerintem egész jó a színösszeállítása, legalább észrevesznek.