Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az EGÜ-höz nézz be.
sziasztok olyantól kérdeznék akinek 50/70/80 as 4 ütemű kymcoja van. Mennyi a végsebessége, illetve fogyasztása?
Helo!Valami fotokat tehetnél fel hiogy egyáltalán mi van!
Sziasztok!Eladó egy kymco zx 50 fever ,kissé hiányos,szétszedett állapotban,alkatrésznek!Egyben 22000 ft!érd:06303475348.Sziasztok!
Szia brutus20!

A rajzot nézted már, a 20 oldalon van a kapcsolási rajzon a jobb oldalon ha be van fordítva a kép rendesen. ( bár értéket nem írtak hozzá) Ha dűlőre jutsz a hibával kapcsolatban mindenképpen írd meg légyszíves hogy okulhassunk belőle.

Nem , nekem a gyújtótrafóm ment el. A jelenség előbb néha menet közben egyenetlen járást okozott majd a végén nem indult el, de viszonylag egyszerűen rájöttem a hibára mivel szépen, sorban leellenőriztem a szóba jöhető egységeket.
Köszi mindenkinek aki próbált segíteni.

Próbálom megkeresni a titokzatos 3ik biztit, remélem csak az ment ki és nincs vmi komoly baj.
Amúgy jövő héten jön egy tőlem hozzáértőbb ismerős, átnézi ő is.

Csibewer tőled még lenne egy kérdésem:
Amikor neked a gyújtótekerccsel voltak gondok, mik voltak a tünetek?
Szia fezsó!

Milyen légszűrőd van egyáltalán? A benzinszűrő rendben van? Az hogy problémák adódnak még nem jelenti hogy a motor rossz konstrukció.
Sziasztok!Sajna a GD cdi je inverteres 4 szálas,az akkufeszből csinálja a kondenzátorfeltöltő nagyfeszt,így ha többször akkuköri zárlat adódik megeshet hogy a CDI is bedöglik,hasonlóan mint amikor otthol a 230v hálózatban vmi kimegy levágja az automatát és utánna derül ki hogy egykét tekerccsel rendelkező dolog is bedöglött,ami be volt dugva.Üzem közben a motort energiával a tölttőtekercs látja el a fesszabályzón keresztül-ami puffer üzemben egy biztositékon keresztül tölti is az akkut.,valamint külön látja el az égőket.Ha sikerül átküldenem a linket akkor letöltés után meglátod a rajzon merre keresgélj,végig kell mérni szépen mindent.
http://s1.toldacuccot.hu/letol...
Elqrtad !
Most sem lett jó!
Itt a kapcsolási rajz:
Az jó, Én ma vettem párat mert soha nem lehet tudni mikor kell.

Nem tudom feltölteni a kapcsolási rajzot.
Szia ! Én meg itt a fiókban !
Gyújtáskapcsoló jó? Kezd el szépen sorba átnézni ! Nem lenne baj , ha valami elektromossághoz értő ember is látná !
Találtunk még egy biztosítékot a rajzon!
Semmi szikra nincs? Milyen közel van a jeladó a lendkerékhez? Nem lehet, hogy valamit rosszul dugtál össze ? (én még tudom mit hova kell dugni! )Mert annak oka van , hogy nem indul !
Fesszabályzó vagy töltőtekercs is tönkremehetett a Tomi szerint.
Most mentem ki, hogy újra megnézzem.

- a biztosítékok jók, viszont most már rúgásra sem indul.

Tehát akkor vágott ki valamit, mikor már járt és az indexet meg a lámpákat próbálgattam, hogy jók-e.

- arra kellene rájönni szerintem, hogy miért vágta ki a biztosítékokat sorozatosan (lehet a 70-es henger nagyobb teljesítménye miatt?)

- és arra is keresem a választ, hogy vajon mi az a szerkentyű, ami ahhoz is kell, hogy rúgásra induljon...mert már így sem indul.

Köszi, hogy próbáltok segíteni.
( nem lenne jó dolog tolni 5km-t a szerelőig...jó lenne, ha itthon megjavulna valahogy :) )
Üdv!

Opsz, akkor ez komolyabbnak tűnik mint gondoltam. A biztosítékokat leellenőrizted, 100% hogy jók? Most beszéltem a Tomival majd később felnéz az oldalra, Ő nagy elektromos szaki. De töröm a fejem Én is.
szia!

Nem az akku miatt ment ki, már járt, majd elkezdtem indexelni, meg a lámpákat kipróbálni és akkor vágott ki valamit.
Az akkunál lévő két bizti jó....ha nincs máshol akkor mi a frász baja lehet?

Ugyanaz a tünet mint a múltkor: se kép, se hang, önindító meg se nyikkan, az akksi új....ezt először megoldotta a bizti csere, de most 2 jó biztosítékkal is ez van.
Tényleg mi lehet? Be se tudom indítani, már rúgásra sem.
Jó reggelt!

Tudtommal csak az akkunál van az a két db biztosíték, máshol nincsen. Azonban fontos hogy mielőtt biztosítékot cserélsz mindenképpen érdemes átnézni a rendszert mert lehet hogy valahol zárlat van. esetleg nem akkor csináltál zárlatot amikor az akkut beraktad? Az elviszi egy pillanat alatt a biztosítékot a másvilágra, múltkor a simson index javításakor elfüstöltem Én is egyet. Lehet a napokban beröffentem a robogót ha már ilyen meleg van. Más, a múlt héten mentem egy kis karikát a lányom barátjának a derbijével, azt hittem elragad, persze a nagy méretű kerekek és a 70-s henger magáért beszél. Azt nem tudom mennyivel mentem mert nincs rajta km óra de piszkosul ment és gyorsult.
ja, és köszi előre is
Szia csibewer!

Nekem is egy újabb kérdésem lenne, hátha tudnál segíteni.

A minap jó idő volt, mondom beindítom a gépet. Kb. 15-16 rúgásra indult is (november óta nem volt indítva), volt alapjárat, majd megnéztem az indexeket, meg a világítást, erre kivágta a biztosítékot.

Régebben már kicseréltem az akksiknál lévőket erősebbre, azok bírják, nem azt vágta ki.
A kérdésem az lenne, hogy hol lehet még biztosíték?
Ja és leállásnál semmi gond nincs addig, amíg nem meg le a gép alapjáratra. Szép lassan esik a fordulat, megállok vele, majd az alapjáratra visszaesve áll le.
Szia Csibewer!
Hát ha ilyen sokrétű és bonyolult problémája lehet, akkor nagyon csalódok a Kymco márkában, mert még egy éves sincs. Még garanciás. A legutóbb, amikor ilyen jellegű probléma volt vele, akkor a karburátor úgy el volt tömődve, hogy kompresszorral lehetett csak kitakarítani. Ha jól emlékszem, még az alapjárati fúvókát is ki kellett takarítani. Utána semmi gond nem volt vele,mostanáig. Ja, és nem mindig csinálja, csak néha.