Nem az a probléma hogy mit kell esetleg cserélni hanem amíg megtalálod a hibajelenség okozóját. A hajtásnál esetleg arra gondolok hogy a kuplung fogja meg a motort, amikor megállsz nem old ki és azért áll le a motor. Le kellene venni a hajtómű fedelét és megnézni minden a helyén van-e? Elektromos hiba meg sok lehet de ezeket otthon csak cserélgetéssel lehet kiszűrni vagy ha van hozzáértő ember akkor egy részét ki lehet zárni talán. Nálam a gyújtótrafó okozott átmeneti motor leállásokat de a végén már egyáltalán nem indult a motor és szikra sem volt. Gyertya, kábel, pipa, CDI és a trafót kellene elsősorban leellenőrizni.
Akkor véleményem szerint nem benzinellátási probléma hanem inkább elektromos hiba a gyújtásrendszernél. Esetleg a hajtómű nem foghatja le a motort, a hajtáslánc rendben van?
Üdv Csibewer!
Úgy áll le, hogy ha megállok vele, és behúzom a féket, rögtön leáll, de nem mindig. Ha beindítom, rögtön, egy pöccre beindul, és menet közben sincs vele semmi gond. Gondolod megint a karbi?
Valószínű a probléma megismétlődik.
Célszerű lenne a karbit megint kipucolni, szűrőt beépíteni - filléres tétel - tankot kimosni. Ha a gépezet 2t az olaj bekeverést is érdemes átnézni. Nekem is volt ilyen problémám igaz az Riga 12 volt, fém tankkal.
Könnyen lehet ilyen gond továbbra is de azt esetleg nem tudod hogy a karbi előtt van-e szűrő? Ha leáll hogyan indul el újra? Illetve konkrétan hogyan áll le a motor, azonnal leáll vagy esetleg kihagyásokkal tarkítva?
Sziasztok!
Segítség kellene, aki nagyon ért a robogókhoz.
Már írtam a problémáról. Kymco super 8- am van. Volt vele egy olyan probléma, hogy ha mentem vele kb 30-40 km-t, akkor ha megállok, pl. kereszteződésnél, lámpánál, akkor mihelyst megállok vele, leáll. Elvittem a szervízbe, ahol kiktakarították a karburátort, mert atomig el volt tömődve. kitakarították, és nem volt gond vele, de most megint ezt csinálja, de nem mindig. Mi lehet a gond szerintetek? Lehetséges, hogy megint a karburátor eltömődött vagy esetleg más. pl gyújtótrafó lehet a gond, Előre is köszi a segítséget
Üdv: Fezsó
A trafó is ki lett cserélve.... Előtte is szép szikra volt kint, utána sem láttam változást... Jó tudom, a szikra erősségét nem szemmel kellene mérni... Azt is igaz, hogy a mechanikai sérülés okozhat üzemzavart. De eddig baj nélkül ment, most meg semmi életjel nincs. Legalább egy-két kósza robbanás lehetne, akkor már lenne írány, amerre indulni lehet...
Az hogy mennyi van a motorban nem számol sokat hiszen lehet egy gyűrűelpattanás is bármikor,föleg egy viszonylag friss motornál.Lehet hogy mechanikus hiba lesz,a rezgőmembránok nem sérültek?Mert akkor sem lesz megfelelő keverékképzésed!
Úgy tűnik igaza lesz a Tominak már csak a gyújtótrafó maradt ki a sorból, nekem is elszállt már és hasonló jelenséget produkált csak cserélni lehet sajnos. Használtat raktak bele azóta is problémamentesen üzemel. A piszok megvárta amíg lejár a garancia aztán adta meg magát.
A trafót és utána mindent cseréltem, a motorban jó, ha van 1000km a hengerfelújítás óta... Kint van szikra, pipa nélkül egy centiről kiugrik... Az üza rendszert kitakarítottam átnéztem, nem találtam különös hibát. Próbáltam akksiról önindítóval, semmi. A gyertya három rugás után nedves. Minden próba után alaposan átszellőztettem... Életjelet sem ad, egy árva robbanás sincs, ezért gondoltam a gyújtás környékére. csak elfogytak az ötletek....
Sorry!Akkor már csak a trafó van meg a cdi,nekem volt amikor a cdi m döglött be hoigy még egy két pesszenés erejéig hidegen gyujtott de melegen már nem.Kompresszió biztos jó?nem kopott vmelyik gyürü?
Ki lett cserélve a trafó után minden. Gyertyából többet is próbáltam.. 3 rugás után benzines a gyertya. De az üza rendszer is szét lett szedve, ki lett takarítva. Már próbáltam légszűrő nélkül is. persze minden próba után alapos átszellőztetés következett. Próbáltam akkuról is. (eddig nem kellett akku, csak az önindítóhoz) Szóval több ötletem nincs...
Nem az a probléma hogy mit kell esetleg cserélni hanem amíg megtalálod a hibajelenség okozóját. A hajtásnál esetleg arra gondolok hogy a kuplung fogja meg a motort, amikor megállsz nem old ki és azért áll le a motor. Le kellene venni a hajtómű fedelét és megnézni minden a helyén van-e? Elektromos hiba meg sok lehet de ezeket otthon csak cserélgetéssel lehet kiszűrni vagy ha van hozzáértő ember akkor egy részét ki lehet zárni talán. Nálam a gyújtótrafó okozott átmeneti motor leállásokat de a végén már egyáltalán nem indult a motor és szikra sem volt. Gyertya, kábel, pipa, CDI és a trafót kellene elsősorban leellenőrizni.