Halihó !
Elvittem a gépet egy cimbihez, nagy szaki tekergetett valamit a karbin és tökéletes lett. Én voltam sete-suta....de köszi a válaszokat.
Más.
Egy kicsit keveslem a sebességet.
Játszom a gondolattal, hogy valami tunningot kapna a gép a nyár folyamán. Cél a 70 km/h a mostani 55-ről...
Van valami kiforrt tunning 4T motorhoz, vagy egyedül a nagyobb henger a megoldás, és érdemes-e foglalkozni vele ?
Ha 2 ütemű a motorod akkor még a főtengelyszimeringeket is megnézném mert ott is kaphat fals levegőt,ami egyrészt nehézzé teszi az indulást,másrészt szegényit a keveréken.
Ezt nem én irtam,de minden benn van azthiszem:
"A durrogás rendellenességről ad bizonyságot. Lehet, hogy megrepedt a könyök, vagy kiégett a tömítés, vagy fellazult a könyök szorító csavar, vagy lecsőkkent a szelephézag a kipu szelepnél, vagy kifúj a hengerfelytömítés. Ha tuning cső van rajta az is okozhatja, ha túl nagy rajta a luk. Egy biztos valamiért nincs elég fojtás. és benya kerül a könyökbe. Járj utánna mert leszakadhat a szelep, aszt hatszáz.
A durranás azért van mert elégetlen keverék kerül a forró könyökbe és ott robban.
Ha szerencsétlen vagy a rugóerő ellen kinyitja a szelepet hátúlról és ha pont a felső holtpontnál nyom, akkor összeérhet a dugóval. Gyertya vagy a gyufa lángját fújja a falslevegő. Szivatónál egészséges motornál előfordul ha megpörrented, azt meg nem szabad. Sokan adnak egy gázföccsöt üresen, (majd kiköpi gondolják) na ilyenkor jön a katasztrófa. Terhelés nélkül 10 000 ford felett."
Sziasztok! Van egy 150-es Kymco Dinkem és az a baj vele,hogy nagyon nehezen indul be.Ha beindul és vissza engedem a gázt akkor
durrog.Nem gyujtás baja van elektronikát már cseréltem de ugyan az
maradt. Ha valaki ismeri ezt a tipust és hozzá tudna szólni milehet a baja nagyon megköszönném.
István
50 ccm-l nagyon kicsik az alkatrészek ezzel együtt gyengék is, előbb tönkremegy mint egy 2 T motor azonos használat mellett. Nem véletlen hogy a 2 T az elterjedtebb.
A B&W az nekem is tetszett anno, de az üléspozíció miatt nem ő lett a kiválasztott. Nem is értem miért nem foglalkoznak a gyártók többet az ülések profi kialakításával. Szinte mindegyik robogónak előre dől az ülése, nekem kényelmetlen mert lecsúszok róla és állandóan ki kell támasztani magamat a lábammal.
Az üzemanyagszint a karbiban egy meghatározott magasságu kell hogy legyen,máskülönben olyan jelenség léphet fel mint amikor elfogyott a benzin és kezd felpörögni a motor,mert benzinszegény lesz amit besziv,magyarán szólva a forditva olyan mintha megfelelő szintnél + levegőt adnál neki.
Dugulás a benzincsőben,scapban szintén okozhat ilyet.
múlt évben egy b&w50es volt nálunk, most a super8-ak elfogytak, így lett ő, de ez még gyorsabb volt mint a b&w. tök durva, én vagyok 115kg, ccsajom hmm 60 , és SIMÁN ment 70-nel, elforgott a pirosba kettőnkkel is! a b&w kicsit lassabb volt, az csak 65körül ment. mondjuk abból a 250es nagyonnagyonagyon bírnám.
Köszönöm a hozzászólásokat, az üzemanyag szint valóban alacsony volt, de tankolás után is csinálja.
Egyébként nem értem, hogy mi köze az alacsony üziszintnek az alapjárati fordulathoz...Persze lehet hogy egyszerű a válasz mint a faék csak én nem jövök rá.
Meg nézem a karbit is.
Mi a 4T baja ?
Vásároltam a múlt hónapban egy Super 8 50 ccm 4T gépet, használtan, de nincs rá garancia
4000 km van a gépben, külsőleg esztétikailag gyönyörű szép, piros fekete.
Az utóbbi időben magas lett az alapjárat, stenderen pörög a kerék is idegesít. Egyszóval aggódom hogy valami zűr lehet vele.
Próbáltam visszavenni az alapjáratból, de akkor meg egy idő után leáll alapjáraton. Próbálkoztam, de vagy leáll, vagy pörög kerék.
Kérem írjátok meg hogy mi az lehet ez?
Remélem nem vágtak át ?
Egyenlőre szervízbe nem akarom vinni, de ha nincs más akkor elviszem. Ettől eltekintve szépen megy, öröm vele menni, csak ez idegesít.
Itt nézd meg az Agility tuningját!Mindent leirnak,hogy mi,hogy módositja a teljesitményt.
Köszi előre is.
Elvittem a gépet egy cimbihez, nagy szaki tekergetett valamit a karbin és tökéletes lett. Én voltam sete-suta....de köszi a válaszokat.
Más.
Egy kicsit keveslem a sebességet.
Játszom a gondolattal, hogy valami tunningot kapna a gép a nyár folyamán. Cél a 70 km/h a mostani 55-ről...
Van valami kiforrt tunning 4T motorhoz, vagy egyedül a nagyobb henger a megoldás, és érdemes-e foglalkozni vele ?
"A durrogás rendellenességről ad bizonyságot. Lehet, hogy megrepedt a könyök, vagy kiégett a tömítés, vagy fellazult a könyök szorító csavar, vagy lecsőkkent a szelephézag a kipu szelepnél, vagy kifúj a hengerfelytömítés. Ha tuning cső van rajta az is okozhatja, ha túl nagy rajta a luk. Egy biztos valamiért nincs elég fojtás. és benya kerül a könyökbe. Járj utánna mert leszakadhat a szelep, aszt hatszáz.
A durranás azért van mert elégetlen keverék kerül a forró könyökbe és ott robban.
Ha szerencsétlen vagy a rugóerő ellen kinyitja a szelepet hátúlról és ha pont a felső holtpontnál nyom, akkor összeérhet a dugóval. Gyertya vagy a gyufa lángját fújja a falslevegő. Szivatónál egészséges motornál előfordul ha megpörrented, azt meg nem szabad. Sokan adnak egy gázföccsöt üresen, (majd kiköpi gondolják) na ilyenkor jön a katasztrófa. Terhelés nélkül 10 000 ford felett."
durrog.Nem gyujtás baja van elektronikát már cseréltem de ugyan az
maradt. Ha valaki ismeri ezt a tipust és hozzá tudna szólni milehet a baja nagyon megköszönném.
István
Dugulás a benzincsőben,scapban szintén okozhat ilyet.
Kis motor 2 ütem,nagymotor 4 ütem!
Ez viszont szerintem igaz.
Egyébként nem értem, hogy mi köze az alacsony üziszintnek az alapjárati fordulathoz...Persze lehet hogy egyszerű a válasz mint a faék csak én nem jövök rá.
Meg nézem a karbit is.
Mi a 4T baja ?
Az elektromos szívatót sem ártana megnézni, esetleg az is okozhatja. Amit a Tomi írt az is szép elgondolás.
Vagy a benzinszint nem alacsony?
Sajna a 4 ütem nem igazi
Vásároltam a múlt hónapban egy Super 8 50 ccm 4T gépet, használtan, de nincs rá garancia
4000 km van a gépben, külsőleg esztétikailag gyönyörű szép, piros fekete.
Az utóbbi időben magas lett az alapjárat, stenderen pörög a kerék is idegesít. Egyszóval aggódom hogy valami zűr lehet vele.
Próbáltam visszavenni az alapjáratból, de akkor meg egy idő után leáll alapjáraton. Próbálkoztam, de vagy leáll, vagy pörög kerék.
Kérem írjátok meg hogy mi az lehet ez?
Remélem nem vágtak át ?
Egyenlőre szervízbe nem akarom vinni, de ha nincs más akkor elviszem. Ettől eltekintve szépen megy, öröm vele menni, csak ez idegesít.
Miért, volt ott még más is rajtunk kívül?