Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia csibewer!
Elvittem a mocit a szervízbe. A baja csupán az volt, hogy totál tele volt szutyokkal a karburátor. Kitakarították, és ennyi. Viszont az önindító szarakodik. Ha be akarom indítani, akkor csak zúg, de nem kapja el. Csak a harmadik, nagyedik alkalomra indul be. Ha viszont már az üzemi hőfokon van, akkor csak egy kicsit kell megnyomni az önindító gombját és már be is indul. Mi lehet a baja? Akksi?
Előre is köszi.
Üdv: Fezso
Boldog Kymcoban gazdag Új évet kívánok minden márkatársnak.
Boldog Új Évet mindenkinek!
Már kaptál választ.
Sziasztok nekem van egy kymco dink 125-ös robogom érdeklödnék hogy a műszerfalon egyfolytában világit a MET-IN felirat még akkor is ha kiveszem a kulcsot mitől lehet ez?Illetve hidegen nehezen indul és ha már jár és gázt húzok akkor megtorpan ennek sem tudom az orvosságát előre is köszönőm a segítséget,amúgy király ez az oldal.
Boldog, sikeres Újévet kívánok minden márkatársnak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!

Hiába, télen csúszik az út.
Boldog Békés Karácsonyt és baleset mentes Új Évet kívánok!
Sziasztok!

Úgy látom az idő kegyes a robogósokhoz így karácsonykor. Minden fórumozónak boldog, békés karácsonyt, balesetmentes robogást.
Szia fezsó!

Hát nem is tudom de nekem kísértetiesen hasonlít a jelenség ahhoz amikor megadta magát a gyújtótrafóm. De lehet hogy csak több benzint kellene adni neki a hideg idő miatt. Hidegen meg szerintem azért nem csinálja mert a szívató többlet benzint ad. Ezek csak tippek, próbálkozz.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A kymcom (super 8) mostanában azt csinálja, hogy melegen, ha megállok vele, akkor abban a pillanatban (pl. kereszteződés, stb) leáll. Hidegen viszont nem csinálja. Mi lehet szerintetek a baja? Nyáron semmi gond nem volt vele, mióta bejött a hideg idő, azóta kínlódik.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Jó reggelt!

Megnézem mindenképpen és leírom a csavarok állását.
Igen, egyszer már átküldted ezt, de valahogy elkallódott.
Nem baj, most már ki is nyomtatom a leírását...abból baj nem lehet.

Le is engedtem a karbit, mondjuk olyan túl sok minden nem folyt ki belőle.

A héten elvileg olvadni fog, lehet nem is kell már ellapátolnod a havat. Ha időd engedi, akkor ne felejtsd már leírni a karbi beállításait, hogy állnak a csavarok.
Köszi.
Szia!Szerintem próbálj meg egy másik CDI egységet is,próbáld meg a gyujtáselektronika oldalán jóe minden,mert könnyen elmehet a CDI a 4 ütemünél változó előgyujtás van a fordulat függvényében,lehet hogy kis fordulaton nem megfelelő helyen gyujt.Mármint ugye hogy a motornál fizikailag minden jó-kompresszió,szelephézagok,LEVEGŐszűrő tiszta,stb-akkor már csak az elektronikával lehet próbálkozni.
Egy probléma megoldásában szeretném a segítségét kérni.

Nekem egy Kymco heroism 125.ös 4T robogóm van ’97-es. 17000 Km van benne. Amikor vásároltam 10000 volt benne. És most van egy problémám vele.
Kb 16500 körül egy olyan probléma jelentkezett, hogy melegen elkezdett nehezen beindulni. Hideg indítással nem volt gond. Szépen lassan a meleg beindítási idõ meghosszabbodott fokozatosan, majd melegen idõnként le is állt. Ha rögtön újraindítottam azonnal indult, de ha vártam kb 5 percet nehéz volt beindítani.
KÉSÕBB, amikor magától leállt már be sem indult., csak olyan 15 perc várakozás után, de akkor is kissé nehezen. Ha én állítottam le akkor is várni kellett.
Kicseréltem a gyertyát mert „csere éretté” vált. A hiba megszűnt, kb 200 km-ig, majd ugyanezen problémák jöttek elõ, csak a hideg indítás is kissé nehézkessé vált, de nem túl komolyan. Olvastam ezt-azt és javasolták mérjek kompressziót, ami 13 lett. Ez OK. Illetve nyomjak össze a gyertyahézagon. A 0.7-os hézagot lekicsinyítettem 0.5-re)(kisebb gyújtóív, nagyobb gyújtóenergia)
, és ismét megjavult a robogó. (NGK gyertya c7hsa és belevaló) Kicsit késõbb ismét jelentkezett a probléma, hasonló tünetekkel, mígnem addig fajult, hogy melegen alapjáraton idõnként sántított a motor, DE nem mindig. Hidegen semmi baj nincs.
Végül olyan szinten áll a motor, hogy hidegen kissé nehezen indul be, de szépen jár, melegen alapjáraton mindig besántít, sõt le is áll, de beindul pöccre ha leállás után azonnal indítok, de 10 mp alatt le is áll sántikálás közepette.
Emelt fordulaton semmi baja. Tehát menni lehet vele, dinamikával semmi gond nincs, és nem is volt sosem. Vettem mégegy új gyertyát de a hiba nem változott.
Már új jelenség is megjelent, mégpedig elkezdett durrogni a kipufogó fele, és ezt is csak melegen csinálja.
A szívató mûködik rendesen, tehát kitolja a tüskét. A karburátort kitisztítottam, másik trafót tettem be és ugyanezt csinálja, állítottam a szelephézagon is, mert túl kicsik voltak, de semmi változás, se jobb se rosszabb. Jelenleg leállás után nem mindig indul pöccre, de az esetek többségében azonnali indításkor igen.

Most már be sem bírom indítani. Van gyújtóív és üzemanyag ellátás is rendben van.
Talán mintha a szikra intenzitása kissé gyengébb volna, lehetséges ez? és ha igen akkor mitől?

Egy ilyen problémában szeretném a segítségét kérni.
A csavarok állását majd csak később tudom megírni mert jelenleg nagy hó takarja a motorig vezető utat még nem volt időm ellapátolni.
Mindenkinek kívánok békés boldog karácsonyi ünnepeket!
Na ez megy, marad az elérhetőség elküldése vagy pedig: http://manuals.wotmeworry.org....
Na a csatolás nem lett jó.

Most html lesz a próba , ha ez sem lesz jó akkor küldj egy mail címet és elküldöm a teljes szerviz leírást.
Szia!

Nem gond hogy csak most válaszoltál ez nem messenger. Az elsőre a válasz: AVG, AVAST, Spybot Destroy, Peerblock, Comodo tűzfal - eddig nem jelentkezett be senki a gépre.

A csavar amit kérdezel, az alsó az a leeresztő - ami kilátszik a gumiburkolat alól.

A bal felső a levegő állító csavar, a jobb felső középen az alapjárat állító csavar.

Csatolok egy képet is a könnyebb érthetőség kedvéért, remélem beilleszti mert doc fájl.
Szia!

Köszi szépen. Bocs, hogy csak most írok, de összeszedett a gépem egy vírust, elég nehézkes volt kiírtani. Ha valakit érdekel: a security tool nevű marhaság volt, ami még a Nod-ot is letiltotta, meg a netet is...bár most már tudom a trükköket, hogy hogyan kell eltávolítani.

Még egy kérdés:
A képen amit betettél, látszik egy csavar a burkolat alján, az lenne a levegő mennyiséget állító csavar? Meg ha le tudnád írni, hogy neked hogy van beállítva a karbi (melyik csavar mennyire van kitekerve) azt megköszönném. Nem akarnék megint feleslegesen pénzt adni a szerelőnek.

Nem utolsó sorban pedig mindenkinek kellemes ünnepeket és természetesen balesetmentes közlekedést kívánok!
A hatszálból kettő zöld van egy világos és egy sötét.Ha rámérsz müszerrel láthatod hogy a sötétzöld a testre van kötve a világos meg sehová-végtelen ellenállást mutat.Arra nincs szükség a fordulatlimitert müködteti az eredeti 6 szálas CDI ben-ha azt is testre kötöd.
Azt mondod hogy a világoszöldet ne kössem be?
Szia!Az 6 szálas de a világoszöld nincs bekötve-mert ha az a testre van kötve akkor fordulatot határol!
Az én zx feverem uaz mint a kb50 ed.ikor tönkrement egy Honda af18 kis cdit alakitottam át bekötésileg,mert az olcsóbbkb 3e ft,az eredeti meg 20ezerFt fölött lett volna.Ezzel is simán 10ezer fordulat fölött pörgött a motor.
Ha érdekel a bekötés irj mailt.
Sok sikert.
Szia a nagy szappan tartó :(
Most küldenek egyet elvileg jó lessz ,bár nem értem minek ilyen "sokat tudó" CDI-t tenni ebbe a kismotorba