Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!A Tiéd?
Jó reggelt Tomi!

Egész frankón kiégett a kipufogó vége!
Esetleg megprobálkozhatsz 0.05 tel nagyobb fuvókával,vagy más méretű subertűvel.De előtte a légszürőt tisztitsd ki feltétlenül.
Nézz körül a HOnda Dio forumokon,ott is sok érdekes dolgot találsz ,és ez a motor szinte ugyanaz.
Valami kis bibi mindig lesz ,mert tökéletes motor nincs .Az enyém ezelötti hétvégén 100 kmen 3 litert fogyasztott ugy hogy végig 65-70 el mentem.Természetesen ez nem az én KMórámon lett nézve,mert az már a 80 kmh t is elhagyta,hanem a barátomén aki követett.De el nem cserélném másik motorra-csak miniben lenne egyik jobb a városban való kevergésre.
Egyébként az az érdekes, hogy hideg motorral viszonylag egyenletesen gyorsul, viszont amint bemelegszik...
Jó reggelt!

Jól tudod, bár biztos kisebbet érdemes beletenni csak hát próbálkozni kell milyen is passzol bele. Már azt hittem kihal a topik, de nem.
Ha jol tudom a 8,5 a gyárija.
Nekem most 68-70 a legvége. Amúgy mekkorák a gyári görgők (a service manualban nem találom)?
Amúgy köszi a segítséget.
Nekem is erőlködik kisebb fordulaton,kb 50 kmh felett kezd menni a motorom de akkor igen.A görgőim 8.5 g sak,mert a 6,2 sel már induláskor is tulpörgött 9 ezerre!Ezért raktam bele a nagyobbat.Ez egy kicsit sok,lehet hogy a 8 grammos lenne az igazi.De egyelőre megelégszek ezzel.Igy hosszutávra kifogástalan,dombokon ha 60 al nekimegyek a 100 kilommal szinte alig esik vissza a sebesség,de ha dombon felfelé el akarok indulni,akkor piszkosul szenved.Tartósan könnyedén tartja a 70 kmh-t,kb 3/4 gázzal.Ennek az ékszija 17.5 mm vastag.
A másik zx ben 7.5 görgők vannak,eredeti kipuval az helyből ugrik,de csontgázzal megy 65 öt.Igaz hogy az ékszija csak 17 mm vastag a 18 mm előirt helyett.
Feltettem az SP3-at a ZX-re, kb. 10 km/h pluszt adott. Sokkal használhatóbb a motor, viszont alacsony fordulaton nagyon tud erőlködni a moci. Te próbálkoztál esetleg más görgőkkel? A kipufogóhoz 4,7 g-os járna a papírja szerint. Egyébként csak egy picivel fogyaszt többet, kb. 2-3 decivel.
ez igazán szép lett
köszi képeket
Üdv!

Köszönöm a gratulációt. Itt egy-két kép, bár meg kell jegyeznem valamiért nem a valódi szín látszik, de igazából bordó színe lett a gyári piros helyett. Meg egy kis házi minituning a rácsról (hangszórórácsból faragtam) .
Gartula hozzá
képet láthatnánk, milyen is lett?:)
Sziasztok!

Ma végre járóképes állapotba került hőn szeretett robogóm. Teljes fényezés meg némi alkatrészcsere után, ékszíj-görgő.
a bekötéssel gyűlt meg leginkább a bajom.
még egyszer nem állnék neki abban biztos vagyok.
Egész jó lett. Sok meló volt vele?
ugan az még félkészen
nagyvonalakban egy suzuki sepia és egy kymco k12 sport összeépítése(látszat ellenére nem volt kis meló)

Nem melegiti, legalábbis nem olvadt el semmi,pedig több órát is hajtottam sokszor.Gondolom ha izzana a könyök akkor tettek volna rá valamit.Azért az olajcsöveket meg a fő kábelköteget az alaplap felől jól rögzitsd le a könyöktől távol.
Köszi a segítséget.
Az sp3 nem melegíti neked nagyon a boxot, csak mert látom, hogy az eredetin volt egy kis szigetelés szerű dolog?
Az sp3 ra nem kell,dugozd le vagy vedd le az egészet és tedd el jobb napokra,az elején vszinű hogy van egy szűrőamihez a cső csatlakozik.
Igen, ez a gyárin volt. Sikerült vennem egy SP3-at, azt próbálom felszerelni.
Szia!Ez a régi kipufon volt-nem?
Az enyémen nem volt ilyen ,de vszinű hogy másodlagos levegőt kevert hozzá a katalizátor miatt.Sportkipufogókon nincs.
kipufogógázvisszavezetés?
Sziasztok! Cserélem a kipufogót és ezzel találkoztam. Meg tudnátok mondani, hogy mi ez? A kipufogót és a taposó alatti valamit egy gumi cső köti össze.
Jelentkezik az összeszerelőüzem egyik része!