Esetleg megprobálkozhatsz 0.05 tel nagyobb fuvókával,vagy más méretű subertűvel.De előtte a légszürőt tisztitsd ki feltétlenül.
Nézz körül a HOnda Dio forumokon,ott is sok érdekes dolgot találsz ,és ez a motor szinte ugyanaz.
Valami kis bibi mindig lesz ,mert tökéletes motor nincs .Az enyém ezelötti hétvégén 100 kmen 3 litert fogyasztott ugy hogy végig 65-70 el mentem.Természetesen ez nem az én KMórámon lett nézve,mert az már a 80 kmh t is elhagyta,hanem a barátomén aki követett.De el nem cserélném másik motorra-csak miniben lenne egyik jobb a városban való kevergésre.
Nekem is erőlködik kisebb fordulaton,kb 50 kmh felett kezd menni a motorom de akkor igen.A görgőim 8.5 g sak,mert a 6,2 sel már induláskor is tulpörgött 9 ezerre!Ezért raktam bele a nagyobbat.Ez egy kicsit sok,lehet hogy a 8 grammos lenne az igazi.De egyelőre megelégszek ezzel.Igy hosszutávra kifogástalan,dombokon ha 60 al nekimegyek a 100 kilommal szinte alig esik vissza a sebesség,de ha dombon felfelé el akarok indulni,akkor piszkosul szenved.Tartósan könnyedén tartja a 70 kmh-t,kb 3/4 gázzal.Ennek az ékszija 17.5 mm vastag.
A másik zx ben 7.5 görgők vannak,eredeti kipuval az helyből ugrik,de csontgázzal megy 65 öt.Igaz hogy az ékszija csak 17 mm vastag a 18 mm előirt helyett.
Feltettem az SP3-at a ZX-re, kb. 10 km/h pluszt adott. Sokkal használhatóbb a motor, viszont alacsony fordulaton nagyon tud erőlködni a moci. Te próbálkoztál esetleg más görgőkkel? A kipufogóhoz 4,7 g-os járna a papírja szerint. Egyébként csak egy picivel fogyaszt többet, kb. 2-3 decivel.
Köszönöm a gratulációt. Itt egy-két kép, bár meg kell jegyeznem valamiért nem a valódi szín látszik, de igazából bordó színe lett a gyári piros helyett. Meg egy kis házi minituning a rácsról (hangszórórácsból faragtam) .
Nem melegiti, legalábbis nem olvadt el semmi,pedig több órát is hajtottam sokszor.Gondolom ha izzana a könyök akkor tettek volna rá valamit.Azért az olajcsöveket meg a fő kábelköteget az alaplap felől jól rögzitsd le a könyöktől távol.
Sziasztok! Cserélem a kipufogót és ezzel találkoztam. Meg tudnátok mondani, hogy mi ez? A kipufogót és a taposó alatti valamit egy gumi cső köti össze.
Egész frankón kiégett a kipufogó vége!
Nézz körül a HOnda Dio forumokon,ott is sok érdekes dolgot találsz ,és ez a motor szinte ugyanaz.
Valami kis bibi mindig lesz ,mert tökéletes motor nincs .Az enyém ezelötti hétvégén 100 kmen 3 litert fogyasztott ugy hogy végig 65-70 el mentem.Természetesen ez nem az én KMórámon lett nézve,mert az már a 80 kmh t is elhagyta,hanem a barátomén aki követett.De el nem cserélném másik motorra-csak miniben lenne egyik jobb a városban való kevergésre.
Jól tudod, bár biztos kisebbet érdemes beletenni csak hát próbálkozni kell milyen is passzol bele. Már azt hittem kihal a topik, de nem.
Amúgy köszi a segítséget.
A másik zx ben 7.5 görgők vannak,eredeti kipuval az helyből ugrik,de csontgázzal megy 65 öt.Igaz hogy az ékszija csak 17 mm vastag a 18 mm előirt helyett.
köszi képeket
Köszönöm a gratulációt. Itt egy-két kép, bár meg kell jegyeznem valamiért nem a valódi szín látszik, de igazából bordó színe lett a gyári piros helyett. Meg egy kis házi minituning a rácsról (hangszórórácsból faragtam) .
képet láthatnánk, milyen is lett?:)
Ma végre járóképes állapotba került hőn szeretett robogóm. Teljes fényezés meg némi alkatrészcsere után, ékszíj-görgő.
még egyszer nem állnék neki abban biztos vagyok.
Az sp3 nem melegíti neked nagyon a boxot, csak mert látom, hogy az eredetin volt egy kis szigetelés szerű dolog?
Az enyémen nem volt ilyen ,de vszinű hogy másodlagos levegőt kevert hozzá a katalizátor miatt.Sportkipufogókon nincs.