Na ugy néz ki mégsem adom el a másik zx et!Akihez vittem nézni,közölte hogy kicsi!Elég jo felhuzott,a család meg közölte hogy fejezzem be az eladási gyötrődést!Itt mindenki uj motort akar venni hulladékáron!Hát vegyenek-mostantól az ára minimum 150 ezer FT!
Kérlek szólj ha szándékodban áll megvenni valamit,vagy üsd le itt nem lehet sokat vacillálni licit vége előtti napokon,mint az e-bayon.
A gianelli sportról sokat nem tudok talán Csibe olvasott róla,biztos ir rá!
ilyenből nekem még a régebbi volt, aminek nincs sárvédője elől, hanem oylna JOG-osan belóg az első idom a kerék fölé.. nekem is lomhán indulét meg de tényleg, viszon szériában ment 75-80at kár hogy összetörték de csúnyán alattam
Szép motor!
A fogyasztás pedig akkor sem fog megnőni ha a leot ráteszed.Tegnap mentem egy 150 kmes kört,olyan4/5 gázon 7000-7500 as fordulaton,igy nekem a 110 kg al 2.4 literre jött ki a fogyás.
A leoval a motorod nem fog ugy ugrani,lassan gyorsul,de olya 40 kmh körül indul el.
Nagy meglepetésemre az első mérések alapján a motor 2,3 litert fogyasztott 100 km vegyes használat mellett, ami szinte hihetetlen, de még mérek párat azért.
Sikerült visszakötnöm az indexet különösebb nehézségek nélkül, szerencsére még a burkolatot sem kellett leszednem.
Közkívánatra berakok néhány képet.
köszönöm válaszod.
Felhívtam a szervízet mert féltem nagy a baj pl. szimering vagy gyűrű mert 200 km.után ki lett szedve a tiltás és azt mondták ne ne nagyon húzzam neki én persze a 75-80 at mentem sokszor.Azt mondták 2 ütemű 50kc normális dolog egy ekkora terhelésnél,hogy a karbi visszadolgoz.Köszi még egyszer azért te is megynyugtattál.
A 12 ezres jobban megéri mindenképpen mert a másik rozsdás sajna ezeknek egy bajuk van,ha nem fogyelsz a felületvédelemre a rozsda kilyukasztja mert elég vékonyak.Még annyit hogy az oldalsó ventillátorburkolat alatt alig fér ám el nincs 1 mm hézag.De kicsit lehet igazitani a felfogatással.
Király hogy ezeket találtad,még nekem is jó lennének.
Szia!
A robogómnak ugyanez a betegsége van új korától kezdve. Az olajadagoló túlzott lelkesedése illetve még az okozza, hogy átereszti az olajat üzemen kívül is és ezért van a sok olaj a légszűrőben mivel a porlasztó az üzemanyag egy részét visszaprüszköli. Cserélték az olajadagolómat még garanciában de ugyanolyan maradt. Inkább az olaj fogyjon mint a motor olvadjon ki. Szerintem ha nem lehet állítani az olaj mennyiségén hagyd úgy ahogy van. Nálam a minimum állásában is sok olajat adagol alapjáraton de viszont teljes gáznál meg nem jön rosszul a plusz olaj. Remélem segítettem a leírással.
Lenne egy problémám ha tud valaki segítsen.
Van egy KYMKO SUPER 9 mocim,egy olyan jelenséget fedeztem fel ,hogy elég olajos a levegőszűrőm pedig még csak 620km van benne.
Mi lehet a probléma?
Hamarosan járóképes lesz a motorom. Már az összeszerelő üzemben van.