Segítség kellene. Adott egy Agility City 50 4T. Egyik problémám, hogy nem találok rajta alapjárat állító csavart. Pedig emelnem kellene rajta, mert ha meleg a motor pár másodperc alapjárat után leáll illetve van mikor felörög. Létezik, hogy koszos valamelyik fúvóka és nem kap alapjáraton elég naftát? Menni megy rendesen. A másik pedig, hogy a folytásokat ki kelle szednem. De fingom sincs hol kezdjem.
Várom az ötletek! Köszi! :)
Árba szinte ugyan ott van, mint a gyári variátorszett!
A robogó teljesen megkímélt állapotba van, munkába jártam csak vele, napi 18-20 km-t használtam csak!
Sterintem csak joval ár alatt fogják beszámolni,igy inkább ha helyre van hozva akkor tartsd meg kisebb távokra biztos jó lesz-a másikkal meg turázhatsz,csak ne nagyon tuningold meg őket!
Az hogy a variátor amit kinéztél jó lesz-e nemtudom,mi eredetit használunk-de a görgősulyok amivel szállitják-könnyünek tűnnek-nézd meg a gyári suly mennyi!Attól nem kell nagyon eltérni!
Köszönöm gyors választ!
Már most is másik szerelőhöz vittem! Eddig a kereskedésbe hordtam be (autókkal foglalkoznak főleg). Most két utcával arrébb lett egy kymco kereskedés, ott csak robogókkal, motorokkal foglalkoznak! Mivel a super 9-et ott akarom venni, azt gondoltam jobb ha oda kezdem el inkább hordani super8-at, mert becseréltetem. Szétszedték, és láttam hogy el van kopva! Megmutadták, hogy a bordák is eltöntek róla, olyan szinten! Igy tényleg az a gond, hogy nem volt meghúzva csavar!
A két kereskedő ismeri egymást, igy az új csinálja meg, de a régi adja a tárcsát, meg görgöt! az a durva, hogy másfél hónapja vittem el még régihez, hogy néze át, készitse fel tavaszra! Jól átnézte, nem mondom!
Szerinted ha ki lesz cserélve minden (tárcsa, görgö, fötengely) megtartsam vagy adjam el? 3700 km van benn! Super 9et megveszem, de nem akarom, hogy áralatt számítsák be ezt:(
Hát a super 8 nem a jóságáról hires-fene azt a 4 ütemet!De az hogy a görgők párszáz km alatt elkopjanak szinte lehetetlen.Nekem a feveren 8ezer után ellenőrzéskor még szinte nem is szorultak cserére-koszosak voltak az igaz.De Csibe motorjába is több mint 10 e van és még csak most fogjuk kitisztitani!És nem valami extra dolgok vannak bennük-nekem is a zx feverben csak gyári hajtoműalkatrészek vannak.A garis alkatrészeket cseréltesd ki ,a főtengely eseetleg cserés lehet tényleg az miatt ha a tárcsarögzitő csavart nem huzták meg rendesen,és ezmiatt a bordákat elverte-de ez a szervizhibája ,ha van papirod az előző javitásról ,akkor rájuk tudod huzni!Aztán szerintem keress másik szerelőt,nézesd meg a főtengelyt és csináld meg magad a többit.Legalábbis a hajtóművön-akkor biztos tudod hogy mi van benn.
A viz vagy a léghűtés?A vizes hoszabb távolságra való közlekedéskor tök gázon biztos hogy jobban birja,de ha melegben csak rövid távokat kell menni,akkor roszabb, állandó hűtés kell neki-ilyenkor jön a PC ventillátor,stb.A léghűtés sokkal egyszerűbb-Te döntöd el.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! Super 9 50ccm 2T robogót szeretnék venni! Szerintetek víz vagy léghűtésest?
Kymco super 8am, már megint szervizbe van:( 700km alatt ujra elkoptak a görgök és tárcsa:( Söt, azt mondták, hogy egy csavar is kilazult, ezért fötengelyt is cserélni kell:( Ha ezt az egész hajtáselemet kicseréltetem, szinte már uj motort kapok! Mindig a hajtással voltak problémák:( Amugy tárcsa, görögök garisok még! És ha szerviz azt mondja, h a csavar kilazult, az valószínü ö hibájuk, hogy nem huzták vissza rendesesen, amikor tárcsát lecserélték, nem? Milyen variátor szettet javasolnátok rá? Nekem nehogy mégegyszer valami utángyártotat rakjanak fel, fizetem különbözetet de normális legyen! Szerintem fötengely kopása is ö hibájuk lehet!Föleg ugy, hogy másfél hónapja nézettem át motort és azt mondták minden okés!
Köszi segítséget!
Üdv!
Ma megjött az akkumulátorom is, igaz mi más lenne a gyártó mint China. Csak nekem kell üzembe helyezni mert külön van a sav. Azt még nem tudom hogy tölteni kell-e mert először le kell fordítanom az angol nyelvű utasítást.
Legalább már alakul.. :) Annyival kevesebb van hátra, mint előre. Sok sikert a javításhoz. Nekem meg munkaeszköz a gépem, mert kajafutárkodok vele Így hát most még egyenlőre nem kapom szét.. előbb beszerzek egy ideiglenes valamit ami addig kibirja ezt a napi 100 km es távot amit ez gond nélkül visz a városon belül
Köszönöm a dicséretet.
Szóval folytattam a motor bontását már az ülést is kiszedtem aztán mit találtam, hogy az olajcsövet beszorították az ülés és a váz csöve közé. Ez nem vet jó fényt az összeszerelésre. A CDI-t tartó gumi is elszakadozott, megragasztottam ideiglenesen. Meg lemostam a porlasztót is a lehetőségekhez mérten mert most hozzá lehet férni. A bontás ismét megakadt mert nincsen megfelelő méretű imbuszkulcsom és a kapaszkodókat nem tudom leszerelni.
néztem az adatlapodon, neked már a grand verzió van? Az miben különbözik ettől? mert ez a sorozat is legalább is ami nekem van az most 5 éves. gondolom a grand az ujabb kiadás és ennek a tovább fejlesztett verziója, tudnál képet küldeni róla, hogy megnézzem mi a különbség? főleg a műszerfal érdekelne.. láttam olyan jókat... lcd kilóméteróra kijelzés.. de tetszik.. fáj a szivem egy olyan műszerfalért.. :)))
tuti, hogy ebben még minden folytás bent van.. először is kiszedegetem mindet aztán meglátom hogy szuperál a sárkány, erről ugy is küldök észrevételeket. :)))
Azért mondom hogy az alap dolgokat nézd meg mert a fojtások megszüntetése után kb. 70-75 az elérhető sebesség és nem pörgi szét magát a motor sem, persze utazóban hosszabb távon a 60 a normális.
Tudod hogy van ez.. :)) Necces amikor megyek a közúton c hangon és jön egy kis 50 es, és lazán látom a tükörből, hogy kint az index, hogy előz.. aztán már csak a seggét látom.. Nem azt mondom hogy menjen 100 al, de az sem méltó ehez, hogy 55 nél megálljon.. meg amugy is biztonságosabb ha a forgalommal tud haladni az ember, és nem kezd bele minden sofőr egy néha meggondolatlan előzésbe
hát én ilyet nem láttam a kipufogón.. talán le hegesztették, de majd átnézem. És tényleg igaz, hogy nem kée egyből bevásárolni, mert lehet a fele rajtam marada.. már azon agyaltam, hogy teszek bele egy 70 es blokkot, csak hogy ne pörögje szét magát, az optimális sebességnél.. de nem tudom, elég húzós, ilyen 30.000 -es tétel körül van és ahogy olvastam mindent át kell állítgatni hozzá, hogy jó nyomatékon dolgozzon a motor.. stb stb. én ehez még zöldfülű vagyok.. tehát marad benne az 50 es , és egyenlőre, mivel használtan vettem, ezért inkább átnézem mi az ami fontos cserét igényel
Az a csavar nem arra a célra szolgál ám , azt hiszem CO mérési hely. A vakcső az a kipufogó elején van (ha még megvan és nem hegesztették le) egy vastag vakcső ami a kipufogóból áll ki. Ez torlónyomást fejt ki és nem engedi pörögni a motort.
Sziasztok!A célszerszámokat szerezd be-többit majd ellenőrzés után-amit csaerélni kell.Az árak ahhoz kissé magasak hogy látatlanba előre vegyél,ha mégis akkor csak a kisebb volumenüeket,pl görgő-ilyesmi.
És mindennek ellenére, elég bonyolult a szerelése a sok spojler miatt.. és hogy tul képp nem férek hozzá semmihez.. de nem bántam meg ezt a motort. azokat a folytásról szóló mondataidat kimentettem és amikor majd szétszerelésre kerül a sor, megcsinálom. Jól értem, hogy nem kell ehez a burkolatot levenni? Mert írtad, hogy a porlaszóban is cseréltetek fúvókát. oda azért már be kell bújni valahogy Apropo.. az a vakcső.. abban van egy kis csavar, és ki lehet tekerni, egyik nap meg is tettem milyen hangja volt .. a többiről kell-e tudni valami érdemeset, hogy már kéznél legyen amikor darabokban vana gép? méretek, ilyesmi.. ékszij, meg görgők.. Néztem pár videót a youtube-n nem túl vészes, de azért jó tudni mit szerezzek be ha arra kerül a sor.
Segítség kellene. Adott egy Agility City 50 4T. Egyik problémám, hogy nem találok rajta alapjárat állító csavart. Pedig emelnem kellene rajta, mert ha meleg a motor pár másodperc alapjárat után leáll illetve van mikor felörög. Létezik, hogy koszos valamelyik fúvóka és nem kap alapjáraton elég naftát? Menni megy rendesen. A másik pedig, hogy a folytásokat ki kelle szednem. De fingom sincs hol kezdjem.
Várom az ötletek! Köszi! :)