Sziasztok!
Szerintem sem túl jó a magától visszaugró sztender. Elég hozzáérni a motorhoz és már dől is rossz esetben. Az enyémen nem is merem csak betonon használni. Az agility üza jelzője sem túl pontos, de haza jászik, ha hallgatsz rá, tolni nem kell.
Üdv!
Az enyém visszaugrik ahogy megbillentem a motort de nem biztos hogy ez jó megoldás. Esetleg a burkolat bánja ha felcsapódik azonnal. Úgy nézem motorja válogatja milyen megoldással szerelték fel az oldaltámasztót. Nekem nagyjából mutatja hitelesen a fogyást de nem lehet túlságosan alapozni mert a végén már csak saccolni lehet mennyi benzin van a tankban. Egyszer már toltam emiatt.
Szia!az oldalsztender ilyen!A fogyasztás nem fog megváltozni észrevehetően,a fuvokát ugyanis nem kell cserélni,maradhat a 80 as.A kipufogó ujonnan 30 körül van,de használtan fele árért hozzájutni általában.A benzinszintjelző mindkettön egyformán mutat elöször nehezen indul el,de utánna rendesen mutat,kb 1 liter fogyasztása után indul el lefele,de csak ha jol csurig tankolod.De a kutnál tedd rá a gyujtást és nézd a mőszert tankolásnál-ugy jobban látod.
Eszembe jutott még pár kérdés, remélem nem gond. Az oldalsztender nem ugrik vissza magától a motor felállításakor nektek sem? Az üzemanyagszint-jelzőben mennyire lehet bízni, lineárisan mutatja a benzin fogyást (csak mert az agilityn kb. 2 állapot volt, tele és üres :) )?
Illetve a kipufogóval kapcsolatban, ez mekkora fogyasztásnövekedéssel jár kb. és nagyságrendileg milyen árkategória?
Köszi.
Szia!Persze van,csatolom de kissé gyengélkedik a korróziótól,most fogom letisztitani és lefujni-a felületvédelme semmi!De azért jó!
Még annyit a bejáratós motorom 800 km van benn most,országuton 65 km es távon 1.1 litert evett.Persze csak 50-55 tel.De ezen a gyári kipufogó van még!
Ezek remek adatok, az Agilitym 2,8-at evett városi használat mellett. Ha így alakul az enyém fogyasztása is, akkor még beleférhet egy sportkipufogó is. Van esetleg erről a kipufogóról képed?
Ha kell mailra küldök szervizkönyvet hogy jobban boldogulj.Ne sajnáld az Agilityt,munkatársam is vett ,azota Babettával jár,vagy autóval.
Ez az egyik legkényelmesebb középkategóriás motor,én is azért szeretem
Sörösláda erre is elfér+krumpliszsák!
Én is visszakötöttem mindkettőn a régi indexet mert azt jobban látták hátulról mivel magasabban van.Ha szétszeded vigyázz a patentfülekre,mert könnyen letörnek .Ha valami nem jön le keress még csavart ami rejtve van.
Ha kihuzod a régi indextartó müa részt ott lesznek a régi indexcsatlakozok is.Azt csak egyszerüen bele kell dugnod az alapcsatlakozóba amiből kihuztad a leszerelt index vezetékeit és kész.
A motor fogyasztása különben uton 2.5-2.8 között,városban 3.2-3.5 között mozog.Ha ennél több akkor bibi van vagy tul sokat ment az automata szivató.
Szia! Köszi a segítséget. Kicsit csalódott vagyok, mert egy Agilityt cseréltem le erre, hogy majd ez fürgébb lesz, de igazából az is ment óra szerint 65-öt. Fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni, nem mentem annyit. :)
Más téma: megpróbálok megszabadulni a hátsó sárhányóra rakott két indexlámpától és visszakötni eredeti helyére. Ehhez esetleg néhány jótanács?
Ilyenem van, majd csinálok róla pár képet.
Szia!Alapból kb igy megy a moci,ahogy a Tiéd!Alap felszereltséggel!A legegyszerübb tuning amivel nem gyötröd a motort,az a másik kipufogó felrakása-Leovince SP bőven elég ha nem akarod idő előtt kivégezni!Ez kb 10-15 km ora növekedést jelent és nem feltétlenül kell hozzá fuvókacsere.Ez a kipu a felső harmadban növeli meg a motor nyomatékát,és igy félgázzal 60 at tudsz menni.Nekem 2 db ilyen motorom van Csibével együtt raktuk össze szinte elemeikből őket és összeszedtünk egy kis tapasztalatot is.Nekem az egyiken gyári kipu van a másikon leo sp-ég és föld a különbség.
A fuvóka különben 80 as.
Van még egy két trükk,de mind tulterheli a motort és fogyasztásnövekedéssel jár.
Mennyit fogyaszt a motorod?
Dobhatnál képet is a mociról!
Ha kérdésed van csak irj ha tudunk szivesen segitünk Csibével.
Nem ott csináltattam, ahonnan a motort eredetileg vette az előző tulaj (távolság miatt nem volt megoldható). De egyébként azt állították, hogy ebben nem is kell fúvókát cserélni. Aztán ez vagy igaz, vagy...
Sziasztok! Sikerült vennem egy remek állapotú 2005-ös Kymco ZX-et 1000 km-rel. Szervizben kivetettem a fojtást Állítólag a kipufogóhoz és a variátorhoz nyúltak. Így most a 45 km/h helyett 60-nal megy max. (gps szerint 54). Kicsit keveslem, többre számítottam. Esetleg bennmaradt még valami? Merre keresgéljek? Még tuningolni nem akarom, inkább azt szeretném kihozni a motorból, amit alapból is tud.
A segítséget előre is köszönöm.
Köszönöm! A variátorhűvely már a nyitott, a CDI-re azt mondták, ha folytás nélkül megy 65-öt akkor nem lessz jobb vágva sem. A kipu folytást még nem hallottam, utána fogok nézni. Nagyon nem akarok belemászni a garancia miatt, de utána szerintem kap 70-es hengert Egüs variátorral. Amúgy nem rossz a gép, de városban csak lendületből él. Mondjuk ez nem szokatlan nekem, hisz még az autóim sem voltak soha erőgépek. Így nem célom a helyi srácokat körbemotorozni, csak egy pici "dajer" kell bele. :) A topikról csak annyit, hogy öröm a lelkemnek, hogy egy általam birtokolt márkának is vannak fanatikus rajongói! :)
Szerintem sem túl jó a magától visszaugró sztender. Elég hozzáérni a motorhoz és már dől is rossz esetben. Az enyémen nem is merem csak betonon használni. Az agility üza jelzője sem túl pontos, de haza jászik, ha hallgatsz rá, tolni nem kell.