Először a CDI átvágása, a variátor korlátozását kell megszüntetni illetve azt hiszem mégis van valamilyen szűkítő gyűrű a kipufogóban , azt is el kell távolítani. Gyakorlatilag ezek nem kerülnek pénzbe.
A helyzet az, hogy sokat kinlódtam ezzel a motorral! Történteket már írtam! Szétszedték megnézni mi a gond, átmentem, akkor még csak variátorcserét, görgöket beszéltük, plusz főtengelyt! Én sokat érdeklődtem super 9ről, hogy megveszem, meg megtartom ezt is, de szerelési árfüggő! Egy hétig ment, hogy majd hnap mondok árat, majd holnap... És mire oda jutottunk, hogy árat mondott, még le kéne cserélni kuplungot, mert az szabdosta el szijjat (szabdosás az összesen egy volt és 1000km-rel ezelőtt), plusz megkéne furni hengert! Érdekes mód ez másfél hét után derült ki, hogy még ezek is gondok! Ár: 115000 (utángyártott alkatrészekből)! De mivel nála venném super 9-et, így ahogy van, beszámitja 135000ért! Mondtam gondolkodom! Utánfutón hazahoztam és mondtam, hogy super 9et se veszem meg nála! Ez a javítási ajánlat arra ment ki szerintem, hogy inkább hagyjam ott és megcsinálja, eladja ő! Haverral megcsináljuk és el lesz itthon majdvagy eladom!
Most szerintem kitagadtok az oldalról, de ma megvettem egy új Yamaha Aeroxot! Kedden vagy szerdán már el is hozom! Pedig imádom super 8-amat!
Te ez nagyon sok! Nekem az 50-es Honda nsr lett most teljesen felujitva( új hajtókar+hengerfúrás,főtengely csapágyazás és minden csapágy ki lett cserélve,új szimeringek,tömités készlet,olaj) és házhoz hozta a szerelőm ez került cakk-pakk 50 ezerbe.És vállalt garanciát a munkájára! Javaslatom az hogy keress másik szakembert!
Üdv mindenkinek!A motoromon-amely az első hengerfuráson kivül-teljesen tuningmentes-gyári alkatrészes és kipufogos Kymco ZX Feveren ma megmértem kölcsönkapott digi fordulatmérővel a fordulatokat,amit érdekességképpen irok le-viszonyitsatok ugy hogy a gyári max az 7000ford.
50kmh nál 6000
55-nél 6500
60 -nál 7000 !
65-nél 7500
70 -nél már 8000 et pörög.!
Kuplung kapcsol 3800 fordulaton.
A CDI je helyett a Honda Af18 asét épitettem bele mert hiányzott!Most van benn 700 km az összerakás óta,ezért 70 be is csak most a próba kedvéért huztam bele.Gyári ékszij,7g görgők.
A fogyasztása meglepően kevés!Városon kivül 2,5 városon belűl 3,3 liter-de ebbe ben van a jól működő szivató is
A km orája kb 5 százalékkal többet mutat egész tartományban mint a valós sebesség,de ezt beszámoltam.
Látszik hogy viszonylag kis sebességnövekedést kapunk a motor jelentős tulpörgetésével!
60 al viszont már szinte elnyűhetetlen a motor!
Mindenkinek jo és tartós motort kivánok!
Szia!
Hát az árak elég húzósak az biztos. Mind a javításé, mind a beszámításé. Tanácsolni csak azt tudom, hogy ha semmiképpen sem tudsz napirendre térni a szerelővel, magyarul nem vállalja a felelősségét, akkor a helyedben keresnék más szervizeket is vagy valami motorszerelőt aki nem ilyen horror árakon dolgozik. A variátor cserét Te is meg tudod csinálni, de egyáltalán miért kell fúrni a hengert ezt nem értem. Csak a főtengelyt kell talán cserélni legrosszabb esetben is. Írtál már a márkaképviseletnek levelet? Ha még nem, feltétlenül írd meg a teljes tényeket, ne felejtsd el leírni azt sem, hogy előtte a szervizben átvizsgálást végzett a szerviz és utána mi történt a motorral. Meg említsd meg, hogy a szerviz nem vállalja az elvégzett javítás, átvizsgálás után történt meghibásodás kijavítását. Addig amíg ezt le nem játszottad semmiképpen ne engedd, hogy a motorhoz nyúljanak.
Sziasztok!
Nah, megjött az árajánlatok javításra:(
Teljes variátor csere, kuplung, szíj, Főtengely, hengerfúrás 115eFt!
Ha nem csináltatom meg 135eFT-ért beszámítják és megveszem super9-et!
Le vagyok tőrve teljesen:(
Értem! Azzal még várok egy kicsit.
No de... karbipucolás megtörtént. Nem volt benne, se a fúvókákban semmi extra kosz. Összerakva azonban a jelenség még mindig megmaradt. Indul rendesen, szivató is kikapcsol rendesen, utána viszont hol leáll alapjáraton vagy felpörög picit. Annyi vákumos szabályzó van a rendszerben, hogy az valami vicc. Sztem kicsit túlbonyolítják ezeket a részeket.
A CDI átvágásával gyakorlatilag a fordulatszám korlátozását tudod megszüntetni ami az EU előírásai miatt nálunk korlátozva van. Na ezt jól megfogalmaztam. De vele együtt a variátorral is kezdeni kell valamit mert nem fog többet menni addig amíg ott is nem szünteted meg a korlátozást. A robogóm új korában nekem is csak 55-l ment lejtőnek lefelé, mióta megszűnt a korlátozás azóta 70-75 a végsebessége. Nekem nem volt a CDI korlátozott csak a hajtómű, porlasztó kipufogó volt fojtott. De az enyém 2 ütemű. A hajtómű esetében egy vállas csőtengely lett simára cserélve a variátor tárcsánál. Nagyobb fúvóka a porlasztóba és a kipufogómon egy vakcső le lett vágva és behegesztve, de nálad ez nincsen.
tomiuj51, csibewer: köszi a hozzászólásokat!
Karbipucolással kezdem majd, többen is azt mondták. Viszont alapjáratállító csavar akkor tényleg nincs? Csak kettő állító csavart találtam. Az egyik gondolom a levegő bal elöl a másik pedig a gázbowden holtjáték finomállítója felül.
Ha kész leszek, jelentkezem.
Szia!
Ok, hogy nem garanciális de az elvégzett hanyag munkáért a szerviznek vállalni kell a kártérítést. Verd csak az asztalt náluk, térítsék meg az okozott kárt, nehogy már Te fizess az újabb javításért. Na csak oda lyukadunk ki, hogy nem is akarod olyan nagyon eladni.
Jó reggelt!
Igen, a főtengely vége! Plusz meging a görgök, tárcsa! Új szervizem is azt mondta, hogy kilazult a csavar! Erre én, hogy akkor valószínű nem huzták meg rendesen, mert 800 km-rel ezelött volt a csere rajt!
Motor már nem garis, csak a görgö tárcsa, még ápr. 19ig!
Valóvan szép, én is imádom! 3700 km van benne, valamivel több mint 2 éves!
Szia!
Garanciális a motorod? Ha az kiverném a balhét a helyedben az ilyen szakszerűtlen javítás miatt. A szervizben semmiképpen ne számíttasd be a robogódat mert nem kapsz érte túl jó árat, azért meg kár elkótyavetyélni, tartsd meg. De mi kopott el a motorodon, nem igazán értem, a főtengely vége? Nem húzta meg a variátor csavart valószínű akkor ezek szerint.
Üdv!
Először mindenképpen karburátor tisztítást javasolnék, addig ne tekerd el a csavarokat. A 4 üteműnél csak a variátornál (csőtengely csreéje vagy a váll leesztergálása) illetve a porlasztónál (nagyobb fúvóka) tudod a fojtást megszüntetni, a CDI is fojtott az agililytin, úgy írják át kell vágni. Ezt csak akkor tedd meg ha megfelelően utána olvastál!
Mennyi idős a géped?Nem biztos hogy porlasztó gond-lehet hogy vmi hiba akar előhozakodni és annak a jelei amiket irtál!
A fojtások?
Olvasd el itt http://forum.egumotors.hu/view...
De azért majd gyere néha vissza hogy mi van a mocival!
Szép motor!Vigyázz mert az árban nincs benn a nyomólap,szerintem a müa vezetők és a kontrasztrugó sem ami ugye velejáró a cseréhez!Nézz csak utánna.De ilyen szép motort nagyon áron alul nem adnák el az biztos,csak hát a 4 ütem kissé lenyomja.Az s9 is nagyon jól néz ki.Ezt Szépen rendbehoznám és melóba továbbra is ezzel járnék,amig kiderülne hogy most jól csinálták-e meg a szervizben.(gari)Papirt a javitásról feltétlenül irass.-munkalapot!Addig nem venném meg a másikat.A super 9 különben a ZX feverem kissé továbbfejlesztettje,mint ahogy a vitality is.
Kösz a képeket.
Először a CDI átvágása, a variátor korlátozását kell megszüntetni illetve azt hiszem mégis van valamilyen szűkítő gyűrű a kipufogóban , azt is el kell távolítani. Gyakorlatilag ezek nem kerülnek pénzbe.
Már miért tagadnánk ki? Nem azért van ez a fórum, hogy segítsünk egymásnak? Nyugodtan írogass ide ezután is.
Üdv: csibewer
A helyzet az, hogy sokat kinlódtam ezzel a motorral! Történteket már írtam! Szétszedték megnézni mi a gond, átmentem, akkor még csak variátorcserét, görgöket beszéltük, plusz főtengelyt! Én sokat érdeklődtem super 9ről, hogy megveszem, meg megtartom ezt is, de szerelési árfüggő! Egy hétig ment, hogy majd hnap mondok árat, majd holnap... És mire oda jutottunk, hogy árat mondott, még le kéne cserélni kuplungot, mert az szabdosta el szijjat (szabdosás az összesen egy volt és 1000km-rel ezelőtt), plusz megkéne furni hengert! Érdekes mód ez másfél hét után derült ki, hogy még ezek is gondok! Ár: 115000 (utángyártott alkatrészekből)! De mivel nála venném super 9-et, így ahogy van, beszámitja 135000ért! Mondtam gondolkodom! Utánfutón hazahoztam és mondtam, hogy super 9et se veszem meg nála! Ez a javítási ajánlat arra ment ki szerintem, hogy inkább hagyjam ott és megcsinálja, eladja ő! Haverral megcsináljuk és el lesz itthon majdvagy eladom!
Most szerintem kitagadtok az oldalról, de ma megvettem egy új Yamaha Aeroxot! Kedden vagy szerdán már el is hozom! Pedig imádom super 8-amat!
találasz jo tippet,olvasd el őket.
50kmh nál 6000
55-nél 6500
60 -nál 7000 !
65-nél 7500
70 -nél már 8000 et pörög.!
Kuplung kapcsol 3800 fordulaton.
A CDI je helyett a Honda Af18 asét épitettem bele mert hiányzott!Most van benn 700 km az összerakás óta,ezért 70 be is csak most a próba kedvéért huztam bele.Gyári ékszij,7g görgők.
A fogyasztása meglepően kevés!Városon kivül 2,5 városon belűl 3,3 liter-de ebbe ben van a jól működő szivató is
A km orája kb 5 százalékkal többet mutat egész tartományban mint a valós sebesség,de ezt beszámoltam.
Látszik hogy viszonylag kis sebességnövekedést kapunk a motor jelentős tulpörgetésével!
60 al viszont már szinte elnyűhetetlen a motor!
Mindenkinek jo és tartós motort kivánok!
Hát az árak elég húzósak az biztos. Mind a javításé, mind a beszámításé. Tanácsolni csak azt tudom, hogy ha semmiképpen sem tudsz napirendre térni a szerelővel, magyarul nem vállalja a felelősségét, akkor a helyedben keresnék más szervizeket is vagy valami motorszerelőt aki nem ilyen horror árakon dolgozik. A variátor cserét Te is meg tudod csinálni, de egyáltalán miért kell fúrni a hengert ezt nem értem. Csak a főtengelyt kell talán cserélni legrosszabb esetben is. Írtál már a márkaképviseletnek levelet? Ha még nem, feltétlenül írd meg a teljes tényeket, ne felejtsd el leírni azt sem, hogy előtte a szervizben átvizsgálást végzett a szerviz és utána mi történt a motorral. Meg említsd meg, hogy a szerviz nem vállalja az elvégzett javítás, átvizsgálás után történt meghibásodás kijavítását. Addig amíg ezt le nem játszottad semmiképpen ne engedd, hogy a motorhoz nyúljanak.
Nah, megjött az árajánlatok javításra:(
Teljes variátor csere, kuplung, szíj, Főtengely, hengerfúrás 115eFt!
Ha nem csináltatom meg 135eFT-ért beszámítják és megveszem super9-et!
Le vagyok tőrve teljesen:(
No de... karbipucolás megtörtént. Nem volt benne, se a fúvókákban semmi extra kosz. Összerakva azonban a jelenség még mindig megmaradt. Indul rendesen, szivató is kikapcsol rendesen, utána viszont hol leáll alapjáraton vagy felpörög picit. Annyi vákumos szabályzó van a rendszerben, hogy az valami vicc. Sztem kicsit túlbonyolítják ezeket a részeket.
Nem csak a garanciális javításkor érdemes munkalapot kérni hanem máskor is.
http://kymcoagilityclub.gporta...
Karbipucolással kezdem majd, többen is azt mondták. Viszont alapjáratállító csavar akkor tényleg nincs? Csak kettő állító csavart találtam. Az egyik gondolom a levegő bal elöl a másik pedig a gázbowden holtjáték finomállítója felül.
Ha kész leszek, jelentkezem.
Ok, hogy nem garanciális de az elvégzett hanyag munkáért a szerviznek vállalni kell a kártérítést. Verd csak az asztalt náluk, térítsék meg az okozott kárt, nehogy már Te fizess az újabb javításért. Na csak oda lyukadunk ki, hogy nem is akarod olyan nagyon eladni.
Igen, a főtengely vége! Plusz meging a görgök, tárcsa! Új szervizem is azt mondta, hogy kilazult a csavar! Erre én, hogy akkor valószínű nem huzták meg rendesen, mert 800 km-rel ezelött volt a csere rajt!
Motor már nem garis, csak a görgö tárcsa, még ápr. 19ig!
Valóvan szép, én is imádom! 3700 km van benne, valamivel több mint 2 éves!
Garanciális a motorod? Ha az kiverném a balhét a helyedben az ilyen szakszerűtlen javítás miatt. A szervizben semmiképpen ne számíttasd be a robogódat mert nem kapsz érte túl jó árat, azért meg kár elkótyavetyélni, tartsd meg. De mi kopott el a motorodon, nem igazán értem, a főtengely vége? Nem húzta meg a variátor csavart valószínű akkor ezek szerint.
Először mindenképpen karburátor tisztítást javasolnék, addig ne tekerd el a csavarokat. A 4 üteműnél csak a variátornál (csőtengely csreéje vagy a váll leesztergálása) illetve a porlasztónál (nagyobb fúvóka) tudod a fojtást megszüntetni, a CDI is fojtott az agililytin, úgy írják át kell vágni. Ezt csak akkor tedd meg ha megfelelően utána olvastál!
A fojtások?
Olvasd el itt
http://forum.egumotors.hu/view...
De azért majd gyere néha vissza hogy mi van a mocival!
Kösz a képeket.