Sziasztok. Végre pezsdül a Kymco élet. Kozsónak írom, hogy aXiting fogyasztása 3.5 l de ha sokat nyomod 100 km/h körül, akkor felmegy 4-4.2-re. Én is cak közúton járok vele, pályára nem megyek ki, mert ott már kicsi a nyomatéka és ereje. Közúton viszont nagyon jó, simán tartja két személlyel is a forgalom ritmusát. Mentem már az 500-asal is, annyival nem jobb, csak a dombokon és a hosszú emelkedőkön príma, de annak fogyija 6 l körül van, meg a biztosítása is háromszorosa a 250-nek. Szóval a 250-es ülése nagyom kényelmes, bár kicsit széles lehet a rövidlábúaknak, mert maga az ülésmagasság 82 cm. Alá fér egy teljes sisak, van benne világítás és dugaljzat, meg teleszkópos kitámasztás. A fék nagyon jól adagolható és jól fog, főleg ha első/hátsót együtt használom. Az egyenesfutására nincs panasz, igen lassú tempóban is szépen lehet lavírozni az elöl 15-ös, hátul 14-es kerekeken. Viszonylag jól tűri az úthibákat is, de nagyon rossz úton azért érdemes lassítani, mert a súlya 185 kg és ehhez hosszú tengelytáv van. Én egyszer mentem vele 120-at, de akkor már piros szélnél volt a fordulatmérő és érzehető rezonancia jelentkezett, szépen futott, de a hirtelen fékezést már nem vállaltam volna be. Nem erre való, de 90-es utazóval, néha 110-el előzve ki lehet menni vele a térképről. Hár egyelőre ennyi.
Köszi az infot Xciting ügyben.
Reméltem, hogy erről a Kymcoról sem hallok negatívat. Én sem vagyok mai csirke, lassan lenyúlják az utódok a BW -t, így gondolkodom egy nagy testvérben. Még a fogyiról, menettulajdonságáról írhatnál pár sort. Főleg ingázásra és országútra venném. 125-ös gépeim voltak, de ők 90 fellett hörögnek. Azért efölött is kéne előzni. Aztán már csak gyüjteni kell és lehet pótolni az elődöt.
Milyen évjáratú a robogód? Néztem van olyan is belőle amin lejjebb rakták a tükröket. Ezért jó a Grand Dink, nem takarja semmi a látómezőt mert alulra helyezték a tükröket.
Szia Kozso. Nekem már egy éve ban Xiting250-esem, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Idén 8.000 km-t mentem vele minden probléma nélkül. Egy nagy baja van, a visszapillantókból nem látni semmit ami a hátad mögött van. Én Castrol magnetic 5W40 olajat használok és valvoline hajtóműolajat 90SAE minőségüt, nem olcsók, de mindenképpen megéri a jó olaj évente egyszer. Tettem rá egy sprt kipufogot, amitől ugyan hangos, de jóval nyomatékosabb és ez főleg előzéseknél jó. Lehet, hogy meglepő, de én 50 éves vagyok és "régi motoros" de nem bántam meg, hogy ezt a gépet vettem meg. Nagyon jó a kidolgozása és a felszereltsége (ford.mérő. duál fék, első ABS, Kappa hátsó doboz, teló töltő) és a nagy termete miatt sokan megnézik a parkolóba. egyelőre ennyi. Szia minden Kymcosnak. (Ja egy Kymco Fylivel kezdtem, majd egy Aglityvel folytattam a Xiting előtt)
Szia!
Így van, tízezer után kell gyertyát cserélni. Mondjuk én még egy évig nem nyúlok hozzá, addig tart a garancia. Nagyjából meg is lesz a tízezer ha így megy tovább. Utána én leszek a szerviz. Az pl nagyon szimpatikus, hogy eddig az átvizsgálásban mindig benne volt a hajtómű olajcsere is. Üdv: Satis
Nem kell a gyertyát kicserélni 5000 km után, simán elmegy a motor még 5000-t vele. A görgőket 15000 után cseréltem ki de a régiekkel is simán használható lenne, ha lesz időm csinálok fotót a régi görgőkről. Az enyém motor is elég sáros, de mit lehet tenni közlekedni muszáj.
Sziasztok!
Az agility is használatban van még, napi 80km az adagja, pár hete volt az ötezres szerviz. Persze semmi baja nem volt. Ki lett takarítva a hajtás, néhány görgő kicsit kezd lapulni, de simán menni fog még ötezret. Amin meglepődtem, hogy gyertyát sem kell cserélni. Szóval szép az élet. Bár szegény most rettenetesen néz ki, de ez a hét elég esős. Nem tudom a többi agility tulaj merre jár? Üdv: Satis
Régebben volt itt egy fórumozó akinek ilyen motorja volt de már átnyergelt másik típusra, Ő nem beszélt semmilyen problémáról. Alapvetően úgy vettem észre ha minden üzemeltetési előírás tisztességesen be van tartva nem nagyon kell birizgálni ezt a márkát. Lásd milyen kevés hozzászólás van hibákkal kapcsolatban a topikunkban.
A variátornál a határoló gyűrűt cserélik ilyenkor, alapból ez egy vállas csőtengely és ezt cserélik egy sima csőtengelyre. A kipufogónál nincsen fojtás még esetleg? Az elektronikus fojtás csak a CDI- nél lehet ( fordulat korlátozás ) , azt nem tudom hogy ennek is olyan a felépítése mint az Agility - é. Bár ha mint mondod jobban pörög a motor akkor ez nem lehet. Esetleg a görgők súlyával lehet játszani.
Sziasztok!
Ma kivették a super 8 4t- ből a folytást. Kicserélték a fúvókát és a kuplungnál valamit (nem tudom pontosan, műszaki analfabéta vagyok). A vége 60km/h. Az lenne a kérdésem, hogy van e ebben a motorban elektronikus folytás és az hol van? Ha azt kivennék, többet menne? Egyébként egy kicsit pörgősebb lett.
Üdv mindenkinek: fezsó
Amúgy tegnap kicseréltem a helyzetjelzőket ledekre, nagyon szépen mutatnak. Akit érdekel csúszkás foglalatú a grand dink helyzetjelzője, de gondolom az összes kymcoban is ilyen.
Ma meg megmosom majd és elteszem nyugovóra!
Nagyon még nem próbálgattam, mert a vashengert kb. 250-300 km-ig kímélni kell....de így, hogy finoman megyek vele, így is dinamikusabb mint 50-esként. A hangja egy picit komolyabb lett, de marad a gyári kipu, nekem nem kell egy pörgős szörnyeteg, csak egy nyomatékos gépet akartam.
Például van egy elég jelentős emelkedő itt a környéken, 50-esként ha mondjuk 50-nel mentem fel és nem húztam még rá, akkor kezdett csökkeni a sebessége. Most simán felmegy 50-nel erőlködés nélkül.
Ha majd tavasszal rendesen bejáratom, csinálok majd gps-szel teszteket: gyorsulás, végsebesség ilyesmi. (A gyári órára nem hagyatkozok, szerintem 50-től fölfelelé csal egy kicsit
A csapágyakat meg csak elővigyázatosságból cseréltük, tervben van a főtengő cseréje is, csak ne lenne olyan drága. (persze ez is csak elővigyázatosságból)
Azt elfelejtettem megkérdezni hogy a motor menetdinamikája változott valamennyit? Ha ugyan olyan mint a gyári beállításokkal akkor nekem az megfelel ha szóba kerül egy ilyen átalakítás. Csak legyen benne erő az a lényeg, nem akarok száguldozni. Na jól van , mégis.
A vashenger szerintem jobb mert azt lehet fúrni. A csapágyakat mindenképpen cserélni kellett vagy csak elővigyázatosság miatt lettek cserélve? A szíjat csak akkor cseréld ha már a szerviz limit alá kopik, a görgőket is nézzétek meg előtte ha nincsenek nagyon meglapolódva nem érdemes cserélni nem lesz sok változás esetleg a súllyal kell variálni, a kontrasztrugó meg a kuplungrugó cseréje már fontosabb.
A tárolásról annyit hogy az enyém évek óta az udvaron a szabadban van mivel nincsen fedett, zárt tárolóm. Persze le van ponyvázva, akkut eddig nem kellett nagyon kivennem mert télen is mentem vele ha nem volt csúszós az út. Az idei évben már nem így lesz, ezt a hónapot még kimotorozom aztán az akkut kiszerelem, benzintartályt csurig felöntöm és takaró alá teszem tavaszig. Aztán előszedem a simsont, valamivel télen is el kell jutnom a munkahelyre.
Reméltem, hogy erről a Kymcoról sem hallok negatívat. Én sem vagyok mai csirke, lassan lenyúlják az utódok a BW -t, így gondolkodom egy nagy testvérben. Még a fogyiról, menettulajdonságáról írhatnál pár sort. Főleg ingázásra és országútra venném. 125-ös gépeim voltak, de ők 90 fellett hörögnek. Azért efölött is kéne előzni. Aztán már csak gyüjteni kell és lehet pótolni az elődöt.
Széles utat, gumifákat!
Milyen évjáratú a robogód? Néztem van olyan is belőle amin lejjebb rakták a tükröket. Ezért jó a Grand Dink, nem takarja semmi a látómezőt mert alulra helyezték a tükröket.
Így van, tízezer után kell gyertyát cserélni. Mondjuk én még egy évig nem nyúlok hozzá, addig tart a garancia. Nagyjából meg is lesz a tízezer ha így megy tovább. Utána én leszek a szerviz. Az pl nagyon szimpatikus, hogy eddig az átvizsgálásban mindig benne volt a hajtómű olajcsere is. Üdv: Satis
Nem kell a gyertyát kicserélni 5000 km után, simán elmegy a motor még 5000-t vele. A görgőket 15000 után cseréltem ki de a régiekkel is simán használható lenne, ha lesz időm csinálok fotót a régi görgőkről. Az enyém motor is elég sáros, de mit lehet tenni közlekedni muszáj.
Az agility is használatban van még, napi 80km az adagja, pár hete volt az ötezres szerviz. Persze semmi baja nem volt. Ki lett takarítva a hajtás, néhány görgő kicsit kezd lapulni, de simán menni fog még ötezret. Amin meglepődtem, hogy gyertyát sem kell cserélni. Szóval szép az élet. Bár szegény most rettenetesen néz ki, de ez a hét elég esős. Nem tudom a többi agility tulaj merre jár? Üdv: Satis
Csak hogy ne kelljen nagyítgatnod, kíváncsi vagyok mit látsz belőle.
Jó a fenét csak ránagyítottam.
Régebben volt itt egy fórumozó akinek ilyen motorja volt de már átnyergelt másik típusra, Ő nem beszélt semmilyen problémáról. Alapvetően úgy vettem észre ha minden üzemeltetési előírás tisztességesen be van tartva nem nagyon kell birizgálni ezt a márkát. Lásd milyen kevés hozzászólás van hibákkal kapcsolatban a topikunkban.
Van valakinek tapasztalata az Xciting 250-el kapcsolatban. Megoszthatná!
A BW sem pihen
Ha kitart az időjárás egy darabig még nem teszem el aludni a robogót. Valaki még hajtja a a robogóját rajtam kívül?
A variátornál a határoló gyűrűt cserélik ilyenkor, alapból ez egy vállas csőtengely és ezt cserélik egy sima csőtengelyre. A kipufogónál nincsen fojtás még esetleg? Az elektronikus fojtás csak a CDI- nél lehet ( fordulat korlátozás ) , azt nem tudom hogy ennek is olyan a felépítése mint az Agility - é. Bár ha mint mondod jobban pörög a motor akkor ez nem lehet. Esetleg a görgők súlyával lehet játszani.
Ma kivették a super 8 4t- ből a folytást. Kicserélték a fúvókát és a kuplungnál valamit (nem tudom pontosan, műszaki analfabéta vagyok). A vége 60km/h. Az lenne a kérdésem, hogy van e ebben a motorban elektronikus folytás és az hol van? Ha azt kivennék, többet menne? Egyébként egy kicsit pörgősebb lett.
Üdv mindenkinek: fezsó
Amúgy tegnap kicseréltem a helyzetjelzőket ledekre, nagyon szépen mutatnak. Akit érdekel csúszkás foglalatú a grand dink helyzetjelzője, de gondolom az összes kymcoban is ilyen.
Ma meg megmosom majd és elteszem nyugovóra!
Mennyi kérdés jut az eszembe.
Például van egy elég jelentős emelkedő itt a környéken, 50-esként ha mondjuk 50-nel mentem fel és nem húztam még rá, akkor kezdett csökkeni a sebessége. Most simán felmegy 50-nel erőlködés nélkül.
Ha majd tavasszal rendesen bejáratom, csinálok majd gps-szel teszteket: gyorsulás, végsebesség ilyesmi. (A gyári órára nem hagyatkozok, szerintem 50-től fölfelelé csal egy kicsit
A csapágyakat meg csak elővigyázatosságból cseréltük, tervben van a főtengő cseréje is, csak ne lenne olyan drága. (persze ez is csak elővigyázatosságból)
A vashenger szerintem jobb mert azt lehet fúrni. A csapágyakat mindenképpen cserélni kellett vagy csak elővigyázatosság miatt lettek cserélve? A szíjat csak akkor cseréld ha már a szerviz limit alá kopik, a görgőket is nézzétek meg előtte ha nincsenek nagyon meglapolódva nem érdemes cserélni nem lesz sok változás esetleg a súllyal kell variálni, a kontrasztrugó meg a kuplungrugó cseréje már fontosabb.
A tárolásról annyit hogy az enyém évek óta az udvaron a szabadban van mivel nincsen fedett, zárt tárolóm. Persze le van ponyvázva, akkut eddig nem kellett nagyon kivennem mert télen is mentem vele ha nem volt csúszós az út. Az idei évben már nem így lesz, ezt a hónapot még kimotorozom aztán az akkut kiszerelem, benzintartályt csurig felöntöm és takaró alá teszem tavaszig. Aztán előszedem a simsont, valamivel télen is el kell jutnom a munkahelyre.