Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hoppá-hoppá! na maj minnyá jól fehílak
apicsa, nemtom mér Roadtechre emlékezetm... na jó akkor lehet rámegyek 1 Z6-ra...
Ebből van nálam egy igen jó garnitúra 160-as hátsóval....
Nem az van, de sok jót (csak jót) hallottam róla.

Nekem most elöl Diablo Strada van, hátul pedig Pilot Road 2CT.
Az első csupán hagyományból (ilyen, illetve ennek az elődje volt fent az utóbbi 50-60ezer kilométeren) a hátsó meg überfasza, ez tényleg igazi túrasport találmány.
A 2CT-nközepén alig van kopás 31189 nél raktam fel, most 40906 van benne), a széle pedig stabilan fogott, még a Ringen is.
Következő keresztkérdéseim lennének:

D modell blokja különbözik é az E modeltől, 400 ról 600 ra barkácsolás viszonylatában... E400-D600

Van e valakinek elfekvőben nagyon jó áron gyári 600 as kipufogója... 2db nyilván... minél újabb annál jobb
Bácsi!

magának Roadtech Z6 van a gípen ugye? Milyen ez a portéka?
Biztivel kapcsolatban nekem ez ugye A0 vagy mi, nem volt már semmilyen géperejű jármű a nevemen hosszú évek óta...
Az enyém megoldódott - írj egy mélt nekem (adatlap) és amit kaptam (nem kicsit) kedvező árajánlatot, azt továbbítom Hozzád!
Nálam a gyári áttétellel (két személy, 120-140 utazó) 7 felett evett a motor, a 600-as hosszú áttételével 6-6.5, és egyszer öt liter közelébe is férkőztem, de ahhoz kellett él levél nyugtató is... 90-100 utazó Várpalotáig

Biztosítás: netrisk.hu, nekem 2.280 / negyedév.
Emilen megírod mit szeretnél, elküldik a terveket, ha jó, pár nap és jön postán, utalással, vagy postán keresztül tudsz fizetni... info@motormatricak.hu

Fogyasztás: 4,5-7,5 l attól függ hogy használod, milyen a karbi állapota beállítása stb.. mondjuk a 4,5 inkább csak legenda sztem ... Nekem most a Dolomitokban 6 körül fogyasztott... 2 személy, dobozok, erőltetett menet

Bizti: 4638/negyedév most... K&H
Az összes lamella + a rugók 20 000 igen.
Még soha nem néztem, hogy ki is faragta (vagy csomagolta, ugye:) németből jön, eddig bevált mindenkinek.
Kawáknál általában nincs különbség ilyen alkatrészekben.
Biker worldön a cikkszámok nem egyeznek, utána nézhetsz te is.
Ha megveszed a zxr 400-ét, oszd meg velünk is a tapasztalatot
384, ha szárazra mosod 452
Persze ez ZZR600hoz van
Üdv mindenkinek
Lecserélném a zizimben a teló olajat.Valaki megtuná mondani,hogy mennyi kell bele száranként?
Ja és állítólag a ZXR400-as kuplungja frankón műkszik ZZR-ben is :)
Ti is így tudjátok?
Sziasztok volna egypár kérdésem. átépitenék egy zzr400-ast, megegyezik-e a zxr750 es elsö illetve a hátsó futomű? persze a futoműveket komplet szerelném át.
Tehát a komplett kuplung szet/lamellástúl,rugóstúl/ 20E?
Ki a gyártója?

Köszi.
ők hol vannak helyileg?
400as csak:( sajna sporolás van 1000el házikóra!
De ami késik nem múlik!minden évben egyel nagyobb
mennyit esznek amugy a 400asok?
kinek mennyi a kötelezője?


Gratula Tibi! 600 ugye?

Matricák: itt

Nekem is Ők csinálták tuti minőség, 1 komplett set a Zizire 3-4 e forint volt kb
Fasza szép gép.Vigyázz rá!
Én is kerestem ilyen feliratokat,horror az ára,a 2 ZZR felirat a faridomon 22000 Ft.
Szerintem csináltass matricát valami dekorossal!
új gépem:)!Fogadjátok szeretettel

Valakinek elfekvőben kawasaki, zzr felirata?
Sziasztok!
Pénteken a Mezőhegyest elpusztító jégvihar engem is ott ért a motorral.Idő hiányában csak a nagyszüleim udvarán álló sörsátor alá tudtam a gépet bedobni,ennek köszönhetően csak a bal első index búra tört a gépen!Valakinek esetleg elfekvőben?
A bontókat holnap hívom fel,addig van idő!
Szia,

van hozzá (utángyártott) kuplungszettem, és kuplungrugó készlet is.
20 000 pénz
Én is csak egyszer voltam, de akkor nem volt ilyen negatív élményem. Végülis én sem mentem le, mert egyedül nem volt valahogy kedvem.
Ellenben haverommal elmentünk egy kanyarra a pilisi dombságba, kanyarogni egyet! Na az jó volt! Talán jobb is mint felvonulni!