Fesszabályzónak kampó, sanszos hogy aksinak is, nekem legalábbis nem javasolták hogy feltöltsem és használjam, mert megmakkantja a fesszabot megint... 40 körül van a fesszab új, 10-15 használtan, illetve valaki most hazai gyártásút használ, nemtudom milyen árban volt.
Nálam a kövekező képpen történt: az elromlott fesszabályzó megfőzte az aksit, bugyogott fel a sav belőle meg gőzölgött, még épp hazaértem vele. 16-17 volt a töltés nekem is.
A vezetékeket is meglesném, nekem ott pár darab meg volt sülve, azokat cserélni kellett. Nem volt olcsó történet, egy aksi 12-16 környékén van, a f.sz. 8e-be került.
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni zzr ügyben. Van egy zzr 400-as motorom. A motor 1992-es. Az a problémám vele, hogy pár napja már elég nehezen indul. Főleg akkor ha sokat áll egy helyben . Ezért megnéztem az akkumulátort. Nagy meglepetésre az akku csont száraz volt. Feltöltöttem a cellákat desztillált vízzel, meg felraktam tölteni, de szerintem az akku tönkremehetett, mert nem tudom, hogy mióta volt üres. Szóval miután feltöltöttem beleraktam a motorba. A motor szépen pöccre indult, de elkezdte nyomni ki a vizet. Egy darabig jött ki egy kis víz belőle, de utána már nem folyt. Ezután megmértem multiméterrel a feszültséget az akkunál. Hát szerintem elég sok alapjáraton 14,2 volt, de amikor elkezdtem pörgetni alapjáraton, akkor felment egész 17,5 voltig. Ezért úgy gondolom, hogy túltöltődik az akkumulátor. Szerintem a fesz.szabályzó ment tönkre, de nem tudom biztosan. Ebben szeretnék segítséget kérni. Illetve hol tudnék hozzá beszerezni fesz.szabályzót, ha az a baj. Illetve ehhez a típushoz mi a legmegfelelőbb akkumulátor, mert szerintem azt is cserélni kell. Köszi előre is a választ mindenkitől.
Leszakadós fejű csavar
Ahogy szerelik össze, adott nyomat után leszakad a fej a gyengitésnél, igy nem tudja a felhasználó, illetve a banditák baszogatni a gyújtáskapcsolót.
Jó hir, hogy amit ember rakott össze, azt szét is lehet szedni
Megpontozod a csavart, és nagyon nagyon óvatosan lefúrod a fejét, utána a csavar csonkja kézzel kitekerhető, mert nincs feszitő hatás. Toronyfúróval jobb nekiállni, én belefúrtam az aluminium házba a lecsúszó fúróval.
Másik megoldás, hogy vésővel egy vágást csinálsz a csavarba, és kalapáccsal kikocogtatod.
Türelem nem árt hozzá
Hali!Köszi a segítséget,de megint elakadtam,eddig jutottam a kapcsoló szétszedéssel-semeddig!Ez mi a fene lehet,olyan mint a szegecselés,de mégsem.Hogy lehet bontani?Mert biztos lehet,mint ahogy egykori kollégám szerelte a haverja autóját,és a lecsúszó csavarhúzó már 2 helyen lyukat ütött a hűtőben,csak annyit szólt a szegény komának:"még egy kicsit szerelem,aztán viheted a bontóba!
Széles utat!
Jobbulást, írtam, hogy vártunk kicsit, eső miatt is.. azért csörgettelek, de nem vetted fel.. holnap megyünk Dolomitokba, vasárnap jövünk vissza, de lehet hogy nem lesz majd rá időm..
Szerintem szedd le féknyerget, ha tudod, s nézd meg hogy nem szakadt, türemkedett ki a porvédő gumi a fékhenger mellett, lehet ki tudod valamennyire tisztítani, ha az a baj hogy szorul, de gondolom fékolajöfolyadék:)csere sem ártana..
Nos megköszi aki keresett a fékkel kapcsolatban!Sajna volt egy kis rosszullétem és fekvés volt meg infúzió!
Jön valaki vasárnap Fehérvárra?ha igen és ért is a motorokhoz megnézhetné nekem ezt a vackot mert unom hogy nem tudok menni sehová!
Köszi előre is!
hát most nemtudom mennyire kell vagy nemkell a szinkron, majd karbipuccerolás után jobb lenne szerintem de azért kösz mindenkinek a segítséget!
A multimétert meg jelezd mikor adhatom vissza, nehogy elvigye valaki a vaterán
Valaki említette itt a fórumban hogy ruhákkal foglalkozik, ki is volt az?
kérdés miért kellett cserélni a kuplung szettet, elkopott vagy ez a hiba volt az ok. ezt a hibát legtöbszőr az acéllamelák vetemedése okozza, ha ezt is cserélted az még nem jelenti azt hogy jó is, nem árt ellenőrizni a hullámoságát illetve a vastagságát. persze ehez szükség lenne a gyári adatokra, nekem sajna ehez a tipushoz nincs gépkönyvem. szóba jöhet még a rugok állapota, esetleg előző tulaj kicserélte erőssebre vagy beszerelt vastagabb alátétet mert csúszott a kuplung, és emiatt melegen már teljesen összeülnek a menetek és kitámasztják a szerkezetet. lehet még problémás a kiemelő szerkezet is, bár nem tudom bowdenes vagy hidraulikus a rendszer.
Szia,
ez nem a "motordoktor" rovat - itt Hozzád hasonló felhasználók vannak, akik - ha tudnak - válaszolnak Neked, és ha bejelölöd, hogy "értesítsen válasz esetén" , akkor emailt kapsz arról, hogy valaki válaszolt a felvetésedre.
Ha az adatlapot tisztességesen kitöltöd, az sokat lendít a dolgon...
hogy a gyikba mukszik ez oldal hol vannak a kérdésekre a válaszok? segitsetek jó egy csomó hasznos dolgot kérdeznek , ami nekem is fontos lenne! Köszi előre is.
Egy ismerősömnek az 1.2-es Zizijén üzem meleg motornál nem akar a kuplung rendesen kioldani. Hideg motornál semmi probléma. A kuplung szett és az olaj (gyári specifikációnak megfelelő) nem rég volt cserélve.
Volt már v.kinek hasonló tapasztalata?
Én használok hazai gyártású fesszabályzót, és eddig meg vagyok vele elégedve. Ha érdekel szólj és megkeresem a srác tel számát.
Széles utat!