Hali
Egy -két hete pont a fojtásról volt a szó. Nekem egy 400-om van és az is le volt fojtva, de meglett a megoldás, hála egy fórumtársnak.
A gépem tökéleten működik a 10kohm-os ellenállás beiktatásával, hiszen a 400-asnak a műszerfalban van a fojtás.
Itt a link: egy kis javítással amit a fórumtárs is közölt utólag, hogy az ellenállás egyik felét a rózsaszín vezetékre, a másik felét testre kell kötni.
shaggy)
[22957] június 3. 19:36
JA és ezzel a 183km/órás tiltás is ki van iktatva
válasz erre
shaggy)
[22956] június 3. 19:21
Tisztelt publikum megvan a megoldás, működik a moci és kipörög normálisan 15000 ig terhelésen
A következő: A gyújtáselektronika 4csatlakozós kivezetésén lévő rózsaszín vezetékre,(szemből nézve az elektronikát az a bal felső láb) ami egyébként a km óra rózsaszín kivezetése is, arra rá kell kötni egy 10kilóohm ellenállást, úgy, hogy az ellenállás másik lábát negatív kivezetésre kell kötni .
Hali!
Minden elismerésem! Nekem is tervbe van.Egyszer meglesz! Ma moccoztunk Egerben,és egy Moccos 1100-asnak nézte Kicsikémet!Hűdefeszítettem!
A szerpentinen felfelé nem annyira,két személlyel megérzi.
Én is fojtottként vettem,őrültem is neki,mert tán nem hajtották szét,akkor úgy gondoltam nem piszkálom,de lehet egyszer utánanézek,az előző tulaj azt mondta a karbiban van szűkítés.
Üdv!
Hello.
A gázmarkolattal minden rendben.A karbinál csutkát húz.Már tippeltek vezműtengelyre is.Hát nem az.Mondtak már szelep méretet is.Nem hiszem,hogy avval tudnának 25 le-t csökkenteni a teljesítményen.Sajnos passz. .
Üdv
Robi
Szevasztok!
Jövő hét szombaton délben lesz a Harley fesztiválos felvonulás.
Valakinek van kedve menni? Gondoltam lemehetnénk egy páran a fórumról!
A dolomitos csapatból is jönni biztos pár ember, de azért nem árt már most elkezdeni szervezkedni!
Hali mindenkinek
A tegnapi kiránduláson valamiért beszitált az eleje a gépnek, egy kézzel fogtam, utassal voltam alig tudtam megtartani,de nem lett gáz. Még ilyet nem csinált ZZR 500
Valaki tudná,hogy esetleg mi lehet a bibi
Valami nem jó a lengéscsillapítóval?
Én sem vagyok az autópályák híve.Jó is így motorozni,nincs ezzel semmi gond.A s....m idén nem fáj,mert kapott új ülést a gép.Még bírtam volna,csak az volt a gyanús,hogy már olyan településre értem ami emlékeim szerint nem is esett útba.
Ja, azt elfelejtettem, E nélkül ne menj ausztriába és németországba, mert a rendőr a helyszinen főbe lő, viszont erre is tudok megoldást, kapható hőálló E matrica asszem tán ezerért pont erre a célra, és máris gyárinak tünik a kipuff. Ismerősnek most szereztek be, mert vitte a motorját németbe, mivel ott dolgozik. Neki Raptor dob lett felszerelve, abban sincs E jelzés.
Ma szakítottam némi időt két villanymotor megtekercselése közt (fűnyíró szezon van ) a zsoo777 által adott hibás fesz.szabályzó szétszerelésére. Nos a kiöntő anyag eltávolítása korántsem olyan gáz, mint amilyennek elsőre kinézett. Hő hatására kiválóan enged, némi hőlégfúvós próbálkozás után az elektromos kemence mellett döntöttem, 90 fokra beállítva, többszöri neki futásra (elég gyorsan hül) kb. szűk óra alatt ki lehet tisztitani gyönyörűen, köszönhetően az anyag formaleválasztó képességének. Az áramkör maga nem bonyolult, egyetlen hibája hogy felület szerelt alkatrészekből lett összeállítva, emiatt a hő adagolással óvatosan kell bánni, ráadásul háztáji keretek közt nem javítható. A diódák egyébként sem igazán cserélhetők, nem hiszem hogy ilyeneket könnyű lenne beszerezni. Jelen példánynak is az volt a hibája, hogy egy darab negativ dióda zárlatos lett. A panelt nem lehet kiszerelni, gyárilag teljes felületén beragasztották az aluedény aljába, gondolom a hőátadás miatt - bár nem is lenne szükség a kiépítésére, mindenhez kiválóan hozzáférni. Itt látom a szerkezet gyengepontját is, mivel a hat dióda és a három tirisztor (ami nem is tirisztor) egy 1 mm vastag szigetelő anyaggal (panel) el van választva a hővezető felülettől, ami azért ront a hőleadáson, pláne ha hirtelen kéne megszabadulnia a melegtől. A tirisztornak emlegetett eszköz mint kiderült nem tirisztor, így már világos hogy miért is lehet negativra kapcsolással szabályozni a feszültséget az alkatrész tönkremenetele nélkül - anno elsőre rajz alapján nem igazán tudtam értelmezni a tirisztor ilyen irányú hasznosítását, nem erre találták ki. A szabályzást három darab TN2540600G tipusú
N-csatornás DMOS-FET végzi - őt viszont ilyesmire találták ki, viszont borzalmasan érzékeny alkatrész, nem nehéz hazavágni. Mindazonáltal a probléma még mindig igy is az, hogy a teljes áram mennyiség plussz még a fölös feszültségből adódó mennyiség is itt termel hőt és folyik át. Viszont ami furcsa, hogy a barna szinű vezetéket nem kötötték sehová, egy zsugorcsővel leszigetelve lóg a szabályzó belsejében. A többi egyszerű, piros pozitiv, fekete negativ, a három sárga a váltó feszt hozza a diódahídra.
Nagyon jó lett,marha stresszes volt,mikor jó messze kormányzárból akartam kivenni,ez már felejtős.Képeket nem csináltam,vazze néhány alkatrészét már láttam(töredékét se mint Te)de azok mintha az örökkévalóságnak készültek volna.Pedig mikor agyalni kezdtem milyen Mocit vegyek,Tőle óva intettek!:"azok a pici szelepek"
De ez szerelem volt első látásra!
Hali!
Hát ez nekem is így szokott lenni,nem szeretem az autópályát,Így 300-km.helyett néha 420 km. is sikerül,persze térkép nélkül csak az égtájak követésével,a Párom néha megkérdezi:és a füstjelek?De hát Moccozni jó,és ha még nem fáj a se..em nem mentünk eleget.
Hali!
Kerültem ma egy rövid 150 km-t.Pedig csak 120-at kellett volna!
Legközelebb jobban megnézem a térképet.
Hatalmas a változás a tavalyi állapothoz képest hogy most már mind a 4 henger megy.
Úgy néz ki, hogy lecserélem a gyári kipufogó dobjaimat, mert nagyon karcosak. Valszi kisipari lesz, E jelzés nélkül. Kinek milyen tapasztalatai vannak a műszaki vizsgán nem gyári kipuffal?
Helló,mindenkinek!
Bár ritkán vagyok itt a fórumon,a fél évvel ezelőtti problémám sajnos nem oldódott meg.
Van egy 500-as zizim,ami osztrák volt és fojtott(50 le). Keresem a ménes másik részét.
Ha valaki tud evvel kapcsolatban valami tutit azt nagyooon,nagyooon megköszönném.
Üdv.Robi
Egy -két hete pont a fojtásról volt a szó. Nekem egy 400-om van és az is le volt fojtva, de meglett a megoldás, hála egy fórumtársnak.
A gépem tökéleten működik a 10kohm-os ellenállás beiktatásával, hiszen a 400-asnak a műszerfalban van a fojtás.
Itt a link: egy kis javítással amit a fórumtárs is közölt utólag, hogy az ellenállás egyik felét a rózsaszín vezetékre, a másik felét testre kell kötni.
shaggy)
[22957] június 3. 19:36
JA és ezzel a 183km/órás tiltás is ki van iktatva
válasz erre
shaggy)
[22956] június 3. 19:21
Tisztelt publikum megvan a megoldás, működik a moci és kipörög normálisan 15000 ig terhelésen
A következő: A gyújtáselektronika 4csatlakozós kivezetésén lévő rózsaszín vezetékre,(szemből nézve az elektronikát az a bal felső láb) ami egyébként a km óra rózsaszín kivezetése is, arra rá kell kötni egy 10kilóohm ellenállást, úgy, hogy az ellenállás másik lábát negatív kivezetésre kell kötni .
Minden elismerésem! Nekem is tervbe van.Egyszer meglesz! Ma moccoztunk Egerben,és egy Moccos 1100-asnak nézte Kicsikémet!Hűdefeszítettem!
A szerpentinen felfelé nem annyira,két személlyel megérzi.
Én is fojtottként vettem,őrültem is neki,mert tán nem hajtották szét,akkor úgy gondoltam nem piszkálom,de lehet egyszer utánanézek,az előző tulaj azt mondta a karbiban van szűkítés.
Üdv!
A gázmarkolattal minden rendben.A karbinál csutkát húz.Már tippeltek vezműtengelyre is.Hát nem az.Mondtak már szelep méretet is.Nem hiszem,hogy avval tudnának 25 le-t csökkenteni a teljesítményen.Sajnos passz. .
Üdv
Robi
Jövő hét szombaton délben lesz a Harley fesztiválos felvonulás.
Valakinek van kedve menni? Gondoltam lemehetnénk egy páran a fórumról!
A dolomitos csapatból is jönni biztos pár ember, de azért nem árt már most elkezdeni szervezkedni!
http://www.hog.hu/index2.php?p...
A tegnapi kiránduláson valamiért beszitált az eleje a gépnek, egy kézzel fogtam, utassal voltam alig tudtam megtartani,de nem lett gáz. Még ilyet nem csinált ZZR 500
Valaki tudná,hogy esetleg mi lehet a bibi
Valami nem jó a lengéscsillapítóval?
N-csatornás DMOS-FET végzi - őt viszont ilyesmire találták ki, viszont borzalmasan érzékeny alkatrész, nem nehéz hazavágni. Mindazonáltal a probléma még mindig igy is az, hogy a teljes áram mennyiség plussz még a fölös feszültségből adódó mennyiség is itt termel hőt és folyik át. Viszont ami furcsa, hogy a barna szinű vezetéket nem kötötték sehová, egy zsugorcsővel leszigetelve lóg a szabályzó belsejében. A többi egyszerű, piros pozitiv, fekete negativ, a három sárga a váltó feszt hozza a diódahídra.
De ez szerelem volt első látásra!
Hát ez nekem is így szokott lenni,nem szeretem az autópályát,Így 300-km.helyett néha 420 km. is sikerül,persze térkép nélkül csak az égtájak követésével,a Párom néha megkérdezi:és a füstjelek?De hát Moccozni jó,és ha még nem fáj a se..em nem mentünk eleget.
Kerültem ma egy rövid 150 km-t.Pedig csak 120-at kellett volna!
Legközelebb jobban megnézem a térképet.
Hatalmas a változás a tavalyi állapothoz képest hogy most már mind a 4 henger megy.
am leo sportkipu (E-s) plusz 1 ezres ismerősnél
Úgy néz ki, hogy lecserélem a gyári kipufogó dobjaimat, mert nagyon karcosak. Valszi kisipari lesz, E jelzés nélkül. Kinek milyen tapasztalatai vannak a műszaki vizsgán nem gyári kipuffal?
Bár ritkán vagyok itt a fórumon,a fél évvel ezelőtti problémám sajnos nem oldódott meg.
Van egy 500-as zizim,ami osztrák volt és fojtott(50 le). Keresem a ménes másik részét.
Ha valaki tud evvel kapcsolatban valami tutit azt nagyooon,nagyooon megköszönném.
Üdv.Robi