Számláló - nemtom
Hiányzó rész - sanszos hogy az olajhűtő, nem volt mindegyik zizzenetre szerelve
Kormánysúly - nem para, de a nehezebbel könyebb kormányozni emlékeim szerint
Szia!
Szétrántottam, ki volt kopva, kulcsos rendbe rakta, ahogy néztem csak a henger sikjába csiszolta ahogy bent van a kulcs, azóta tökéletesen jár, azonban nem tudom mennyit ront a biztonságon, azaz csavarhúzóval el lehet e forgatni...
Hali!
Ha jól emlékszem Te szétszedted a gyújtáskapcsolót,mit lehet kezdeni vele?Gondolom ki vannak kopva azok a kis lemezkék,lehet újat reszelni?Nincs véletlenül dokumentálva?
Köszi,Üdv!
Hali!
Volna néhány kérdésem,1:mit számolna a ford,sz. mérö alatti számoló?Muszály volt szétszerelnem az órát,mert a napiszámláló nullázótengelye ketté volt törve,esztergáltam 1-et,és lesegettem,mit hajthat,de nem jöttem rá!2:az alsó idomnál nekem valami hiányzik,a burkolatot merevítené?3:kormánysúlyt esztergáltam,de könnyebb lett mint a gyári,szerintetek baj?Üdv!
Sziasztok! Megkaptam a tranzisztor, beforrasztotta, jelentem megy mind a 4 szívbillentyűje a drágámnak .
Ami a legjobb, mintha kaptam volna +egy hengert, annyira megy, valószínűsítem, hogy nemvolt már egészen százas az a vacak, mégha működött is, de nem rendesen az biztos
de most maga a tökély
Hali!
Jövő hónapban nincs kedve a ZZR-es csapatnak elfáradni Mezőhegyesre?Megismerném a csapatot személyesen+összeütnénk egy finom pörköltet!Besétálnánk a várost,ilyenkor gyönyörű,a világörökség részévé avatták!Plusz ha van rá igény egy hintózást is leszervezhetek!
Ok, ez jól hangzik a helyszínt találd ki, mert ha én találom ki, akkor Zdiarba' lesz
(anno Szászfai Lacikával minden László napot kint tartottunk, 2003-tól egészen két évvel ezelőttig )
Junius 27 Vasárnap, Összekötjük a kellemest a hasznossal ( milyen nap lesz az? na milyen? )
Helyszín, még kitaláljuk, de ha jóviselkedtek, még az is lehet, hogy a balcsin bogrács miegyéb (monyuk Dolomitok éménybeszámítás), de ezt még egyeztetni köll, vagy ha inkább motorozós témácskára vágyunk akkor meg valahol
Ha vízszintesen rakod fel, akkor jelentősen: fékezéskor mérhetővé válik a sisakod, pláne ha mondjuk egy emelkedőn haladsz, és annak a tetejéről mérnek.
A lényeg: a vízszintestől 5-10 fokkal felfelé (!) kell állítai, konzollal - ha vízszintes, vagy lefelé néz, akkor sok-sok trükközéssel a sisak még (néha, egy-egy tizedmásodpercre) befogható. Nekem sima ragasztott, a lámpa alá, de a 8-10 mérésből egy-egy alkalommal néha bevillant a mérési érték.
Ha valaki megszervezi... valami köcsög eccer már összetrombitálta őket Szelídre... ki tudja, hátha megint eszébe jut vagy nem... de akkor másnak kell... esetleg felezzük meg Vágó úr.
Halló!
Elől power tape csik a fejidom aljára, és arra ragasztópisztollyal a konzol, hátul a macskaszem helyére csavarozva a konzol. Elől a megoldás nem a legjobb, a power tape nem örök, viz hatására elengedhet, ha olyanom lesz csavarral rögzitem, csak ahhoz le kell venni a fejidomot
Blokkoló tesztről mikor lesz eredmény?
Én azt már reggel megettem, már a műszerészmunkát is elvégeztem, most meg Szt. Heverdelt tartok.
Má ideje, hogy süt, péntek este az orrom is elcsöppent.
Hiányzó rész - sanszos hogy az olajhűtő, nem volt mindegyik zizzenetre szerelve
Kormánysúly - nem para, de a nehezebbel könyebb kormányozni emlékeim szerint
Szétrántottam, ki volt kopva, kulcsos rendbe rakta, ahogy néztem csak a henger sikjába csiszolta ahogy bent van a kulcs, azóta tökéletesen jár, azonban nem tudom mennyit ront a biztonságon, azaz csavarhúzóval el lehet e forgatni...
Ha jól emlékszem Te szétszedted a gyújtáskapcsolót,mit lehet kezdeni vele?Gondolom ki vannak kopva azok a kis lemezkék,lehet újat reszelni?Nincs véletlenül dokumentálva?
Köszi,Üdv!
Volna néhány kérdésem,1:mit számolna a ford,sz. mérö alatti számoló?Muszály volt szétszerelnem az órát,mert a napiszámláló nullázótengelye ketté volt törve,esztergáltam 1-et,és lesegettem,mit hajthat,de nem jöttem rá!2:az alsó idomnál nekem valami hiányzik,a burkolatot merevítené?3:kormánysúlyt esztergáltam,de könnyebb lett mint a gyári,szerintetek baj?Üdv!
Ami a legjobb, mintha kaptam volna +egy hengert, annyira megy, valószínűsítem, hogy nemvolt már egészen százas az a vacak, mégha működött is, de nem rendesen az biztos
de most maga a tökély
Jövő hónapban nincs kedve a ZZR-es csapatnak elfáradni Mezőhegyesre?Megismerném a csapatot személyesen+összeütnénk egy finom pörköltet!Besétálnánk a várost,ilyenkor gyönyörű,a világörökség részévé avatták!Plusz ha van rá igény egy hintózást is leszervezhetek!
(anno Szászfai Lacikával minden László napot kint tartottunk, 2003-tól egészen két évvel ezelőttig )
Helyszín, még kitaláljuk, de ha jóviselkedtek, még az is lehet, hogy a balcsin bogrács miegyéb (monyuk Dolomitok éménybeszámítás), de ezt még egyeztetni köll, vagy ha inkább motorozós témácskára vágyunk akkor meg valahol
Elől power tape csik a fejidom aljára, és arra ragasztópisztollyal a konzol, hátul a macskaszem helyére csavarozva a konzol. Elől a megoldás nem a legjobb, a power tape nem örök, viz hatására elengedhet, ha olyanom lesz csavarral rögzitem, csak ahhoz le kell venni a fejidomot
Blokkoló tesztről mikor lesz eredmény?
a maga blokkoló fejei hogy vannak rögzítve? Ragasztott, vagy konzolos a módi?
Má ideje, hogy süt, péntek este az orrom is elcsöppent.