Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyenesbe. De az pont nem érdekel
7 másodperc alatt van meg a negyed mérföld nem 10,5 mint a gyári
Gondolom jó drága az átépítés , meg jól torzulhatnak a nitróval ! 🤔
Én speciel kezét tördelném el aki ilyet leművel, ráadásul motorozni is alkalmatlanná válik a berendezés.
Nem is szép nem is jó. Ugyhogy nem tudom mi értelme az ilyennek
🤨
Elég hánytató.......
Hújujuj de betyáros a vas ! 🤫
Ja nem is , még csak a 42. ! Ne szaladjunk annyira ! 🤣 😂
Na ! Kezdjük el ezt a szezont is ! Szám szerint a 43. nagymotoros szezonom ! 😏
Nem. De látványos. Aztán majd arra leszek kiváncsi sötétben aszftra milyen.
nemcsináltál fényképet , hogy mennyivel erősebb ? 🤔
Begyujtani sose, de amint jóidő lesz. A beszerelt ledek fénye érdekel. A tompitott falon ugyanaz a kép mint a h11 csak erősebb, a távolsági másabbnak tűnik.
Itt van a párna alatt a fejem alatt , már várom hogy feltehessem ! Te mikor szándékozod begyújtani a vasat ? 😉
Na add elő ! Nekem már úgy is van 1 ! 🤣
Amugy nekem még van ötletem, mert nem sok esélyét láttam hohy foglalt, de ha mégis volt még egy alternativa
🤣
Meghagytam a fanatikusoknak a lehetőséget. És lám, nem is kellett sokat várni 😆
Ejnye te gyerek ! 🤫
Pl.
Nekem már ez se ért ennyit😅
🤔 😂
Azért 50 motor közül én is szívesen kiválasztanám a legjobbat ! 🤔
Itt is ? 😅
Mindenhol vannak elvakult fanatikusok
Egy ZX-14 es csoportból másolom a következő bejegyzést : Ok. I'm going to say it right here.
IN MY OPINION, THE ZX14 IS ONE OF THE BEST MOTORCYCLES EVER MADE
I've probably owned almost 50 bikes so far including some really good ones and classics now. Such as the iconic Ducati 916 and the original 86 VFR750 and Ninja 900 and 1000. I've raced and toured and track days etc.
In ALL the other cases, I eventually fell out of love with the bikes and sold them. Not this time. I bought my 06 ZX14 almost 13 years ago and I still get excited every time I ride it. I've traveled 2 up with my wife for thousands of miles, track day it, still doing back road shenanigans on it. Just about the only thing I haven't done on it is Motocross.
It's been incredibly reliable. I had a coil fail and a battery die. And had to change the fork seals. That's literally it in over 85,000 miles. It has exactly one problem....it eats up rear tires like potato chips.
So I'd like your opinion on this bike
Do you agree or do you think I'm delusional ( like my wife does 🤣)
Mad
a fordítás : Oké. Itt fogom elmondani.
VÉLEMÉNYEM szerint A ZX14 AZ EGYIK LEGJOBB MOTOR, A VALAMI KÉSZÜLT
Eddig valószínűleg majdnem 50 biciklim volt, köztük néhány nagyon jó és klasszikus is. Mint például az ikonikus Ducati 916 és az eredeti 86 VFR750 és Ninja 900 és 1000. Versenyeztem, turnéztam és pályáztam, stb.
A többi esetben végül kiszerettem a biciklikből és eladtam őket. Ezúttal nem. Majdnem 13 éve vettem a 06 ZX14-emet, és még mindig izgatott leszek, amikor lovagolok. Több ezer mérföldet utaztam a feleségemmel, pályanapon, és még mindig mellékutakozásokat csinálok rajta. Az egyetlen dolog, amit még nem csináltam rajta, az a Motocross.
Hihetetlenül megbízható volt. Meghibásodott egy tekercs és lemerült az akkumulátorom. És le kellett cserélnem a villás pecséteket. Szó szerint ennyi több mint 85 ezer mérföldön belül. Pontosan egy problem....it úgy eszi fel a hátsó kerekeket, mint a chipset.
Szóval szeretném a véleményedet kérni erről a bicikliről
Egyetértesz, vagy szerinted téveszmés vagyok (mint ahogy a feleségem teszi 🤣)
Őrült 😉